Camping Bellevue en Camargue

Meer camping info

163 reviews over Camping Bellevue en Camargue

• 2019
    9Mark23-07-2019

Vriendelijke en rustige camping met een huiselijk

Mooie ruim opgezette camping met voldoende afbakening en ruimte op plekken, een mooi zwembad een een betaalbaar restaurant met een goed kwaliteit. Wij hadden een sta caravan. Die was prima maar harde matrassen (kort bed, maar dat wisten we al) en een picknick tafel op de veranda. Misschien is het een idee dat hier kussentjes op komen want je krijgt er een houten achterwerk van. Voor de rest was het prima, personeel vriendelijk net zoals de franse gasten op camping.

Gereisd in juli 2019

• 2018
    8Ivo24-07-2018

Prima camping

Fijne camping, vriendelijke mensen. Jammer dat wc geen toiletpapier had

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

8Charon02-10-2017

Prima camping

Wij hebben hier één nachtje overnacht, alles schoon en goed geholpen bij de receptie.
    De receptie spreekt engels.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in oktober 2017

• 6Kees ZIJNSTRA25-08-2017

Haakjes washok ontbreken. Temperatuur waterpunten bijzonder. Afwas koud Receptie slecht bemand. Indien aanwezig goede hulp. Receptie vaak gesloten. Springkussen afwezig ondanks foto site.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2017

• 8STERPIN JORISKA03-09-2016

Ieder jaar opnieuw, gewoon geweldig

zeer rustig- grote plaatsen-bijna uitsluitend fransen-eerder voor wat oudere mensen. indien je dans of restaurant of sport zoekt, dan liever niet. zeer familiaal. jonge kinderen ok hond ok sanitair is sedert dit jaar nieuw en mooi. 15km van zee dus geen overdreven drukte

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 5jeedeewee27-02-2015

Doorreis camping

Camping ligt aan rotonde, 's nachts rustig. Alleen Franzen, receptioniste spreekt engels en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair zeer gedateerd. Keuze uit grint en grasplekken. Goed voor 1 nacht als doorreiscamping ligt niet ver van de snelweg. Vrij prijzig voor wat geboden wordt. Directe omgeving grote supermarkten en Aldi

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in februari 2015

• 5yvonne13-10-2010

als het niet anders kan,maar liever niet.

Ik kan niet zeggen, dat het personeel aardig is, behalve bij het inchecken, heb ik niemand gezien, was er dan ook in het naseizoen. Zwembad heb ik niet kunnen gebruiken. Bar etc was gesloten. De trein raast door je caravan heen. Kortom niet mijn ding.

Alleen gereisd in september 2010

• 6melleke24-10-2009

Aimargues doen met patroonfeesten!!!

Hebben deze camping 2 maal bezocht. Telkens wanneer de patroonfeesten plaatsvonden. (telkens beging juli) En geloof me aimargues leeft dan. Denk anders dat het stadje er wel verlaten bij ligt. Er is eerst ontbijt. Dan een hele tocht met paarden, stieren, auto's, brommers, ... naar de arena. Over de middag mag je die stier dan zelf tekeer gaan. In de namiddag stierengevechten. Maar weest gerust de stieren doen ze niet dood hoor. Dan terug in de stad rondlopen. Er is kermis. en s'avonds live muziek tot in de vroege uren. Er staat ook kermis. En dat gaat zo'n 10 dagen door. We hebben ook pont du gard gaan bezoeken. Ook echt de moeite. En als je eens een namiddag in de zon wilt liggen kun je aan het zwembad liggen. Sanitair tegen de avond niet meer proper, wordt alleen 's morgens gekuist. jammer. En op de camping heerst er echte een familiesfeer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7J.v Opdorp10-10-2008

"Wat een topper"

Heel aadig personeel. Ruime plaatsen voor de camper.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2008

• 6linda bout15-08-2008

nooit van ze lang zal ze leven meer!!

ronduit smerig,onaardige mensen de werkzaamheden gaan gewoon door en graven desnoods onder je caravan door.(dit is echt gebeurd) zwembad werd niet meer schoongemaakt dus met 38 gr konden we niet meer zwemmen het water was helemaal bedekt met alg. als je staat te douchen gaat mevr. de bazin naast je douche hokje met een hogedrukspuit aan het werk en spuit je letterlijk onder de douche vandaan een week lang zat de poep aan de grond afval bakjes werden niet geleegd en de scheermesjes lagen nog gewoon in de douche veel overlast snachts van blaffende honden in de buurt,NEE AL KREEG IK GELD TOE ik sla over

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in september 2007