Camping Bellevue en Camargue

8 reviews over Camping Bellevue en Camargue in het Nederlands

Prima camping

Charon
2-10-2017

Wij hebben hier één nachtje overnacht, alles schoon en goed geholpen bij de receptie.

De receptie spreekt engels.

Haakjes washok ontbreken

Kees ZIJNSTRA
25-8-2017

Haakjes washok ontbreken. Temperatuur waterpunten bijzonder. Afwas koud

Receptie slecht bemand. Indien aanwezig goede hulp. Receptie vaak gesloten.

Springkussen afwezig ondanks foto site.

Oude reviews (archief)

Ieder jaar opnieuw, gewoon geweldig

STERPIN JORISKA
3-9-2016

zeer rustig- grote plaatsen-bijna uitsluitend fransen-eerder voor wat oudere mensen. indien je dans of restaurant of sport zoekt, dan liever niet. zeer familiaal. jonge kinderen ok

hond ok

sanitair is sedert dit jaar nieuw en mooi.

15km van zee dus geen overdreven drukte

Doorreis camping

jeedeewee
27-2-2015

Camping ligt aan rotonde, 's nachts rustig.

Alleen Franzen, receptioniste spreekt engels en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair zeer gedateerd.

Keuze uit grint en grasplekken.

Goed voor 1 nacht als doorreiscamping ligt niet ver van de snelweg. Vrij prijzig voor wat geboden wordt.

Directe omgeving grote supermarkten en Aldi

Ik kan niet zeggen, dat het personeel aardig is, behalve bij het inchecken, heb ik niemand gezien, was er dan ook in het naseizoen. Zwembad heb ik niet kunnen gebruiken. Bar etc was gesloten. De trein raast door je caravan heen. Kortom niet mijn ding.

Aimargues doen met patroonfeesten!!!

melleke
    24-10-2009

Hebben deze camping 2 maal bezocht. Telkens wanneer de patroonfeesten plaatsvonden. (telkens beging juli) En geloof me aimargues leeft dan. Denk anders dat het stadje er wel verlaten bij ligt. Er is eerst ontbijt. Dan een hele tocht met paarden, stieren, auto's, brommers, ... naar de arena. Over de middag mag je die stier dan zelf tekeer gaan. In de namiddag stierengevechten. Maar weest gerust de stieren doen ze niet dood hoor. Dan terug in de stad rondlopen. Er is kermis. en s'avonds live muziek tot in de vroege uren. Er staat ook kermis. En dat gaat zo'n 10 dagen door. We hebben ook pont du gard gaan bezoeken. Ook echt de moeite. En als je eens een namiddag in de zon wilt liggen kun je aan het zwembad liggen. Sanitair tegen de avond niet meer proper, wordt alleen 's morgens gekuist. jammer. En op de camping heerst er echte een familiesfeer.

"Wat een topper"

J.v Opdorp
    10-10-2008

Heel aadig personeel.

Ruime plaatsen voor de camper.

nooit van ze lang zal ze leven meer!!

linda bout
    15-8-2008

ronduit smerig,onaardige mensen de werkzaamheden gaan gewoon door en graven desnoods onder je caravan door.(dit is echt gebeurd) zwembad werd niet meer schoongemaakt dus met 38 gr konden we niet meer zwemmen het water was helemaal bedekt met alg. als je staat te douchen gaat mevr. de bazin naast je douche hokje met een hogedrukspuit aan het werk en spuit je letterlijk onder de douche vandaan een week lang zat de poep aan de grond afval bakjes werden niet geleegd en de scheermesjes lagen nog gewoon in de douche veel overlast snachts van blaffende honden in de buurt,NEE AL KREEG IK GELD TOE ik sla over

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue en Camargue in Aimargues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue en Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bellevue en Camargue scoort een 8.4 uit 10 op basis van 76 reviews.