7,5

Omschrijving
Camping Yelloh Village La Petite Camargue in de Languedoc-Roussillon is een echte familiecamping. De kinderen genieten volop van de animatie en het zwembad met glijbanen, waar voldoende bedjes beschikbaar zijn. Het sanitair is net en bij het restaurant kun je goed eten. Er gaat ook een busje naar het strand. Bezoek zeker eens Nîmes.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Petite Camargue voor je op een rij gezet:

254 reviews over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue in het Nederlands

Volgend jaar weer!!

Monique B,
6-12-2018

Top camping! Goede service aan de receptie, vriendelijke en vrolijke medewerkers in de horeca en winkels. Heerlijke panini's bij het bakkertje!

Keuze uit 2 stranden, Boucanet en L'Espigette. Lidl en Hyper U vlakbij.

Wij stonden vlak achter de glijbanen, op plaats 115. Bovenop de animatie dus maar dat vonden wij totaal niet storend! na 0.00 was alles stil. 4 tenten lopen en je liep zo het zwembad in, 2 minuten lopen en je stond bij de winkeltjes. Ideaal!

De animatie was geweldig, wat een kwaliteit stond er op het podium!

De muggen, tja wij hadden er op onze plek pas last van als we terugkwamen van de animatie en dan gingen we toch al slapen.

Volgend jaar zeker weer terug, alleen helaas niet ons oude plekje maar dat mag de pret niet drukken!

Heel leuk voor 1 x

Barbara,
1-12-2018

Na 5 jaar yelloh aloha,nu eens tijd voor iets anders. Ook dit is echt een yelloh camping die staat voor mooi afgewerkt,schoon,mooi zwembad en veel faciliteiten! Hier lagen de sta caravans mooi tussen de bomen,je zag de eekhoorntjes sochtends de bomen in rennen,het enige nadeel was de overlast aan muggen omdat het gebied achter de camping erg moerassig is. In de omgeving is vanalles te zien,bezoek echt het zoutwinninggebied met de roze wateren en de mooie oude dorpjes,verder is dit gebied wat vlakker,dus geen mooie bergdorpjes wat ik zelf wel jammer vond. Je kunt ook niet te voet naar het strand. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad,maar vanwege het gebied wel gezien na 1 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super camping! Denk met kleine kids aan waterschoenen ivm de vloer vh zwembad. Nadeel is dat de animatie niet ook in het engels is. Bakker top! Supermarkt groot assortiment en blijft hele dag open. Vlakbij hele leuke stadjes. Knappe bedjes alleen te weinig. Zwembad gaat om 10.00 uur open. Geen handdoek leggen dus. Bus naar strand uitstekend. Personeel overal heel vriendelijk. Wij hadden een luxe stacaravan maar campingsanitair is ook keurig. Kortom heerlijke vakantie gehad. Verhalen over de muggen helaas wel waar. Maar supermarkt verkoopt goed spul.

Never nooit meer

Raymond,
25-8-2018

Vooraf telefonisch contact gehad of deze camping wel iets zou zijn voor drie families met kleine kinderen. Dit zou zeker het geval zijn. Er was avond animatie maar daarna zou er binnen een disco verder gaan maar dat hoorde je zeker niet op de camping. Daarnaast adviseerde men ons drie mooie plaatsen voor de caravan/tent. Hiervoor werd 30 euro per plaats inrekening gebracht. Ter plaatse kregen wij andere plaatsen en stonden wij niet bij elkaar. Tot 2 uur nachts overlast gehad van de disco en tegen drie uur nachts werdt het pas stil op de camping. Smorgens om 6 uur kwam de vuilniswagen de containers legen en reed(te hard) dan over de camping(voor onze caravan) de camping af. Om 6.30 kwam men de weg schoon blazen met bladblazers....Daarnaast lag de camping aan een drukke weg waar je niet makkelijk kon oversteken met kleine kinderen. Kortom zeker niet een camping waar wij met een jong gezin op wilde verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Als je van vermaak en herrie houdt!

Ellen,
23-8-2018

Het geluidsvolume op deze camping is bovengemiddeld. Er is veel te doen, maar ga hier zeker niet naar toe als je rust zoekt. Wij zaten direct achter het centrumgebied (plek 103). Zeer kleine kampeerplaats waar onze caravan net op paste. De herrie is ongelofelijk: tot 2.00 harde muziek en luidruchtige camping gasten. Vervolgens komen rond 5.00/5.30 de eerste leveranciers en vuilniswagens op nog geen meter van je caravan langs. Zeer onrustig dus.

Deze camping trekt publiek wat houdt van vermaak en geen kampeer publiek. Wij stonden ook tussen de sta caravans. Die overigens de overhand hebben op deze camping.

Zwembad is erg mooi en fijne glijbanen en toezicht. Brood op de camping super lekker dn de hele dag vers!

Strand bin l’Espiguette is een aanrader. Circa 15 min rijden met de auto. Er zijn daar diverse parkeermogeljkkheden die gratis zijn.

De camping ligt aan de drukke weg waar je 90 km/h mag. Niet heel prettig.

5 sterren waard

Evy,
13-8-2018

+ Mooie camping, veel groen.

Fantastische animatie.

Leuk zwembad, lekker warm water.

Vlotte busverbinding vanop de camping naar het strand.

Net huisje met airco.

- Er zou wat meer schaduw aan het zwembad mogen zijn.

Perceel waarop de stacaravans staan zou wat groter mogen, het was wat krap om onze auto bij de caravan te parkeren.

Prachtig

Trius,
9-8-2018

Fantastische vakantie prachtige chalet alles op en top voor elkaar. Mooi zwembad vooral voor de wat jongere kinderen. Geen muggen probleem gehad. Vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische yelloh! camping

Martin,
20-7-2018

Mooie stacaravan op een (op verzoek) rustig gedeelte. Kan me voorstellen dat vooraan wat druk is, maar anderzijds zullen daar ook mensen van houden. Bijna geen mug gezien. Bus naar strand is prima. Zwembad is druk, maar badmeester houd toezicht op handdoekleggers. Vouwt je handdoek om en als je een tijd later er nog niet bent, haalt hij je handdoek weg. Ook badgasten gunnen elkaar een bedje. Waarom moet een heel gezin ook 5 bedjes, als er 3 toch continue in het water liggen. Zoek vooral de oorzaak eens bij jezelf.

Voor ons was dit de vijfde camping van Yelloh, maar dit blijft toch een prima organisatie om iets bij te huren. Dit jaar naar Luberon Parc, hopelijk daar dezelfde goede ervaringen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie!

Johan Dejongh,
17-7-2018

Leuke camping. Wij zaten in het rustige gedeelte, dus geen geluidsoverlast.

's avonds voetbal op het grote scherm te zien. Veel Belgische gasten, maar overwegend franstalig. Weinig last gehad van muggen.

Vooral franstalige kids op pleintje.

Airco is echt wel nodig. Toen wij toekwamen was het echt snikheet in de stacaravan. Iets te weinig keukenmateriaal. Slechts 2 kookplaten. Geen schaar bijvoorbeeld..

Zwembad was lekker warm. Water van de glijbanen iets kouder.

Zoeken naar ligbedden vanwege handdoekleggers. Geen parasols vonden wij echt een minpunt. Je kan er wel zelf één meenemen, maar niet gemakkelijk om die dan ergens vast te zetten.. Leuk dat je kan paardrijden. Bus rijdt dagelijks naar het strand. In de buurt ook mogelijkheden tot surfen en waterskiën. Paar leuke dorpjes in de buurt en wat verder Nimes, Montpellier.. Zeker leuke streek om eens te bezoeken. Laatste dag wel bestolen. Autoruit ingeslagen en een deel dingen gestolen uit de auto. Dagelijkse kost volgens de politie..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

NOOIT MEER.

Ron van Liempt,
16-7-2018

Deze review gaat alleen over de kampeerplaatsen. Wij zijn begin juli 2018 bij deze camping geweest. Hiervoor 6 jaar bij een andere Yelloh camping. Onze ervaring van deze camping is ronduit slecht. Kleine, zanderig plaatsen. Bijna allemaal heel dicht bij het zwembad en bar. Wij hadden ook de pech, naast een verzamelplek van de jeugd en de ingang van het zwembad, te staan. Heel de dag horde mensen lang je caravan en 's-avonds lag je te trillen van de het geluid van de muziek. 's-avonds rond een uur of 7, kwamen de muggen je bezoeken en ik had dit al eerder gelezen, in eerdere recensies. Je moet of, heel veel smeren met deet, of kleren met lange mouwen en lange broek, of je caravan in. Het zwembad is heel goed maar ik heb me verbaast over de bezoekers. Wanneer het zwembad open gaat, sprinten de mensen nog net niet om de handdoek te leggen en vervolgens 2 uur later een keer te gaan zwemmen. Wij gaan hier nooit meer heen. Geen 5**.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Petite Camargue in Aigues-Mortes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.