Camping Yelloh! Village La Petite Camargue

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Aigues-Mortes

7.5Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Petite Camargue voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Yelloh Village La Petite Camargue in de Languedoc-Roussillon is een echte familiecamping. De kinderen genieten volop van de animatie en het zwembad met glijbanen, waar voldoende bedjes beschikbaar zijn. Het sanitair is net en bij het restaurant kun je goed eten. Er gaat ook een busje naar het strand. Bezoek zeker eens Nîmes.

329 reviews over Camping Yelloh! Village La Petite Camargue

• 2019
    9Barbara Brons16-09-2019

Geweldig

Heerlijke vakantie gehad. Deze zomer was de 4e keer en voor de 3e keer in dezelfde mobilehome. Aan de rand van de camping zodat we ´s morgens soms wakker worden van het gehinnik van de paarden van de manege. Alles is prima aan de camping er is maar 1 nadeel en dat zijn de muggen en vliegen. Elke morgen met de hond een rondje lopen in de natuur, daarna sporten of baantjes zwemmen op de dagen dat het zwembad eerder daarvoor open gaat. Onze kinderen maken geen gebruik van animatie maar het team is zo professioneel , er was een Belg bij maar ik vind het juist fijn, alles in het Frans, daarvoor ga ik ook naar het buitenland. De shows zijn onvergetelijk, echt heel mooi. Volgend jaar is weer gereserveerd, en ja weer voor 4 weken... dat zegt toch wel genoeg. Bijna vergeten, het heerlijkste stokbrood van de bakker en iedereen is supervriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Kelvin26-08-2019

Leuke vakantie, maar eenmalig.

Een mooie camping met professioneel animatie team en een mooi en leuk zwembad voor kinderen. Echter, heel rumoerig, alleen maar Franstalig, personeel spreekt vrijwel geen Engels. Veel Franse (oudere) jongeren. Als dit alles geen probleem voor je is, een prima camping. Oh ja, en weinig leuke plaatsjes in de buurt...

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ed14-08-2019

Fijne camping

Het is een leuke camping met een mooi zwembad. De camping heeft behoorlijk grote staanplaatsen. Er is een winkeltje en bar restaurant. Sanitair is okay en wordt regelmatig schoon gemaakt. Wel veel muggen aanwezig!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 5Vincent12-08-2019

Nooit meer #muggen

Op doorreis 2 nachten op deze camping verbleven. De eerste en de laatste keer. Na 2 dagen hadden we met zijn 4'en meer dan 300 muggenbulten. Echt verschrikkelijk. In ons campertje kwamen de muggen niet, maar buiten werden we gestoken. Geen smeersel of spuitbus hielp erbij.

Het zwembad vonden we erg druk en vanaf onze kampeerplek hoorden we de auto's op de doorgaande weg 's avonds. De plekjes zijn niet erg groot. Voor ons niet meer deze camping.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Mevr.07-08-2019

Deze camping valt voor ons erg tegen, helaas.

De camping valt ons heel erg tegen, helaas. De plaatsen zijn erg klein. Hierdoor slaapt 1 van de Kids bij ons in de caravan. Ook staan we met de caravan op een zandvlakte. Zoveel zand dat de hele dag stuift. Het zwembad is de hele dag propvol. Te klein dus voor. Zo'n grote camping. En het water is veel te warm voor als het buiten 30 graden is. Helaas zitten er erg veel muggen.... Hier kan de camping natuurlijk niets aan doen, maar ze zouden op de site hiervoor kunnen waarschuwen zodat je voorbereid bent. De camping is heel rumoerig, animatie waarbij de muziek zo hard staat dat je je bed uit trilt en je je kinderen niet in bed hoeft 'te leggen omdat ze er toch niet van slapen. Sanitair is redelijk schoon, wordt 4x op dag schoongemaakt. We maken er het beste van en gaan veel dingen doen in de buurt zoals strand en dorpjes bezoeken. Maar deze camping gaan wij niet meer bezoeken. Kids 13, 11 en 8 jaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Henk en Désirée Berkhof09-06-2019

Echt fantastisch!

Wat een prachtige camping!! We stonden achter de sanitaire voorzieningen. Gezien onze jongens al het huis uit zijn waren we voor het tweede jaar met zijn tweetjes en onze Knaus Südwind van 31 jaar jong. De toiletten en sanitair werden meerdere keren per dag (4×) schoon gemaakt. Echt top! Zo iets hebben wij nog niet eerder mee gemaakt. Ook het personeel is heel vriendelijk. Het is ook hoe je, je zelf opstelt. Gezien er vaak wordt gezegd dat de Fransen niet vriendelijk zijn. Ze hebben een verwarmd zwembad wat echt top is. Eind mei en de eerste week van juni zijn we hier geweest. Het was nog relatief rustig (Hemelvaart/Pinksteren was het drukker). Het zwembad is op zijn breedst ca 35 meter, waar je dus heerlijk baantjes kan trekken. Al met al een mooie camping met vele uitvalswegen naar Aigues Mortes (zeer grote vesting), La Grau du Roi (Rondvaart op catamaran) 2x naar Parc voor Ornitologie geweest flamingo's, Ibissen, beverratten gespot.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Monique B06-12-2018

Volgend jaar weer!!

Top camping! Goede service aan de receptie, vriendelijke en vrolijke medewerkers in de horeca en winkels. Heerlijke panini's bij het bakkertje! Keuze uit 2 stranden, Boucanet en L'Espigette. Lidl en Hyper U vlakbij. Wij stonden vlak achter de glijbanen, op plaats 115. Bovenop de animatie dus maar dat vonden wij totaal niet storend! na 0.00 was alles stil. 4 tenten lopen en je liep zo het zwembad in, 2 minuten lopen en je stond bij de winkeltjes. Ideaal!
    De animatie was geweldig, wat een kwaliteit stond er op het podium! De muggen, tja wij hadden er op onze plek pas last van als we terugkwamen van de animatie en dan gingen we toch al slapen. Volgend jaar zeker weer terug, alleen helaas niet ons oude plekje maar dat mag de pret niet drukken!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Barbara01-12-2018

Heel leuk voor 1 x

Na 5 jaar yelloh aloha,nu eens tijd voor iets anders. Ook dit is echt een yelloh camping die staat voor mooi afgewerkt,schoon,mooi zwembad en veel faciliteiten! Hier lagen de sta caravans mooi tussen de bomen,je zag de eekhoorntjes sochtends de bomen in rennen,het enige nadeel was de overlast aan muggen omdat het gebied achter de camping erg moerassig is. In de omgeving is vanalles te zien,bezoek echt het zoutwinninggebied met de roze wateren en de mooie oude dorpjes,verder is dit gebied wat vlakker,dus geen mooie bergdorpjes wat ik zelf wel jammer vond. Je kunt ook niet te voet naar het strand. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad,maar vanwege het gebied wel gezien na 1 jaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Christa30-08-2018

Geweldige camping met top zwembad en glijbanen.

Super camping! Denk met kleine kids aan waterschoenen ivm de vloer vh zwembad. Nadeel is dat de animatie niet ook in het engels is. Bakker top! Supermarkt groot assortiment en blijft hele dag open. Vlakbij hele leuke stadjes. Knappe bedjes alleen te weinig. Zwembad gaat om 10.00 uur open. Geen handdoek leggen dus. Bus naar strand uitstekend. Personeel overal heel vriendelijk. Wij hadden een luxe stacaravan maar campingsanitair is ook keurig. Kortom heerlijke vakantie gehad. Verhalen over de muggen helaas wel waar. Maar supermarkt verkoopt goed spul.

• 9Staat v/h sanitair

• 4Raymond25-08-2018

Never nooit meer

Vooraf telefonisch contact gehad of deze camping wel iets zou zijn voor drie families met kleine kinderen. Dit zou zeker het geval zijn. Er was avond animatie maar daarna zou er binnen een disco verder gaan maar dat hoorde je zeker niet op de camping. Daarnaast adviseerde men ons drie mooie plaatsen voor de caravan/tent. Hiervoor werd 30 euro per plaats inrekening gebracht. Ter plaatse kregen wij andere plaatsen en stonden wij niet bij elkaar. Tot 2 uur nachts overlast gehad van de disco en tegen drie uur nachts werdt het pas stil op de camping. Smorgens om 6 uur kwam de vuilniswagen de containers legen en reed(te hard) dan over de camping(voor onze caravan) de camping af. Om 6.30 kwam men de weg schoon blazen met bladblazers....Daarnaast lag de camping aan een drukke weg waar je niet makkelijk kon oversteken met kleine kinderen. Kortom zeker niet een camping waar wij met een jong gezin op wilde verblijven.

• 4Eetgelegenheden

Camping Yelloh! Village La Petite Camargue info