Hotel Saint Louis

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Louis voor je op een rij gezet:

Laatste review

goede ligging,zeer slecht te bereiken met de auto,ligt aan een afgesloten voetgangerszone.Slechts 4 parkeerplaatsen in de garage.

Kenmerken

1 review over Hotel Saint Louis in het Nederlands

nooit meer inntramuraal overnachten

Helder
27-9-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Louis in Aigues-Mortes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.