Vakantiepark
7,4

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten3,5

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Résidence Le Mas des Flamants voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

3 reviews over Vakantiepark Odalys Résidence Le Mas des Flamants in het Nederlands

Mas des Flamants

oebele
9-8-2013
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Nieuw park met mooie accommodaties. Helaas geen airco aanwezig. Niet geschikt voor mensen met een lichamelijk beperking. Keuken is heel klein, wel met vaatwasser. Jammer dat er geen horeca gelegenheid is. Vlakbij is de bakker, waar je ook kunt ontbijten etc. Geen gratis wifi, bovendien is de verbinding soms niet (meer) mogelijk. Parkeerplaatsen zijn klein. Onze woning was niet goed schoongemaakt, direct controleren en melden. Alleen als cliënten betalen wordt er goed schoongemaakt. Niet geschikt voor kinderen, wel zwembad aanwezig. Park is goed afgesloten voor buitenstaanders.

Gereisd Met partner in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed plek,

Joke Bakker
19-6-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Goed complex, rustig en de drukte is snel in het dorp op te zoeken. Het huisje was schoon en netjes. In Frankrijk nog niet meegemaakt dat het huisje zo schoon was. Vriendelijke mensen aan de receptie. Prima verblijf en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat May 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet meer dan een kook- en slaapplek

Frank
6-8-2012
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

De huisjes staan op een nieuw park met kinderziekten (zo werden de douchekoppen in alle huisjes vervangen). De slaapkamer boven en het toilet beneden zijn gescheiden door een kraaktrap. Het ontbreekt aan opbergruimte in de huisjes (alleen hangers voor kleding). Het terras grenst aan de algemene parkeerplaats, dus 0.0 privacy.

Voor kinderen is er niets te doen op het park, afgezien van enkele tafeltennistafels en een zwembad van 5x5m met peuterbad. Daarom gratis toegang tot een Vitalys mobilehome park in Le Grau du Roi, op 10 minuten rijden, waar een groot zwembad zonder verkleedmogelijkheden.

De twee dames van de exploitatie zijn zeer vriendelijk en doen hun best. Bij aankomst om 17:30(!) was het huisje niet schoon. Werd met spoed door huilende schoonmaakster aangepakt en met een fles wijn afgekocht. Afspraak voor controle bij vertrek werd ook niet gehaald (half uur te laat).

Boek dit park alleen als een kook- en slaapplek genoeg is.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Odalys Résidence Le Mas des Flamants in Aigues-Mortes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Odalys Résidence Le Mas des Flamants zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Odalys Résidence Le Mas des Flamants