Tijdelijk €25 aanbetaling

Canal Aigues Mortes

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Canal Aigues Mortes voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Canal Aigues Mortes

• 10Erik21-07-2012

fantastisch hotel

uitstekend hotel, mooie kamers, zeer goed ontbijt en vooral fantastisch en supervriendelijk personeel

• 9MATHY Alain28-07-2011

Nous avons aimé

L'accceuil, le gentillesse, la qualité des renseignements tant spontanés à notre arrivée que sur demande, les conseils relatifs aux restaurants, visites à faire, ...Quant à la chambre très propre, avec vue sur canal et petite terrasse, elle était plaisante. Merci à toute l'équipe pour leur compétance et amabilité. Hôtel à recommander

• 8l. hoeben16-10-2010

Supervriendelijke eigenaars en personeel

Hotel ligt een paar minuten lopen van het centrum. De openbare ruimtes hebben een mooie moderne inrichting. Het hotel heeft veel verschillende kamers. Wij hadden gekozen voor een kleinere kamer maar met balkon. Gezien het feit dat hotel al diverse mogelijkheden heeft om buiten te zitten zou ik een volgende keer gaan voor een grotere kamer zonder balkon. De zeer vriendelijke eigenaars kunnen je zeer uitgebreide en goede info geven over wat te doen in Aigues Mortes en omgeving. Ontbijt prima. Kortom een aanrader en wij zouden mochten wij weer naar Aigues mortes gaan zeker weer kiezen voor dit hotel.

• 8Edward04-03-2009

2 wunderbare Wochen im Juli 2008

Ein sympathisches Hotel mit einem kleinen Pool zum relaxen nach dem Relaxen. Das Hotel wird von einem sehr freundlichen Team geführt und ist gut erreichbar mit Bahn (kleiner Bahnhof 5 Min. vom Hotel - Linie: von Nimes nach Le-Grau-du-Roi)und Auto. Das Frühstück ist lecker und immer etwas frisches selbst Gebackenes dabei. Zur Altstadt sind es zu Fuß nur wenige Minuten und zum Strand mit dem Fahrrad ca. 50Min, mit dem Auto 15 Min. Als alleinreisender Gay im homo- wie heterofreundlichen Hotel fühlte ich mich sehr gut aufgehoben.

• 6Shaira29-12-2008

Leuk

Ontzettende vriendelijke bediening in het hotel, vooral aardig voor kinderen. Vanaf het hotel zijn de accomodaties goed te doen met de auto, niet te ver weg.

Hotel Canal Aigues Mortes info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    440, route de Nîmes, 30220