Boottocht Camargue

5.8Voldoende

Op vakantie geweest naar Boottocht Camargue?

• 9ssnels02-06-2015

Catamarantocht

Heel leuk om een keer mee te maken, een tochtje op een catamaran. Wel gemotoriseerd, wellicht als je een langer tochtje maakt dat ook de zeilen gehesen worden.

juni 2013

• 10boris14-09-2014

jolie

magnifique je le conseil tres vivement

Gereisd met partner in september 2014

• 3severine05-08-2014

is zijn geld niet waard

Aan de info beloven ze jou via foto's dat je wilde paarden en flamingo's zal zien tijdens een rondvaart in de camargue.maar eigenlijk vaar je alleen 2h lang over het kanaal en zie je eigenlijk niks van dieren.op een bepaalt moment mag je afstappen van de boot en kijken hoe twee mannen op paarden stieren bijeen roepen dat stelt ook niet veel voor.de kinderen 10 en 6 keken enorm naar deze dagtrip en vonden het niet leuk.

januari 2014

• 7van de Weerd02-09-2013

verrekijker voor het spotten van de flamingo's

De boottocht was op zich prima, met een bezoek aan de stierenboerderij had je een leuk verzetje. Voor de rest een redelijk saai tochtje. De flamingo's moest je echt naar turen om ze te kunnen spotten. En dan waren ze nog zo ver weg dat het ook andere vogels hadden kunnen zijn, bij wijze van spreken.

• 6Familie Mertens31-08-2013

Weinig bezienswaardigheden.

Het was heel erg warm deze dag. De gids was alleen Franstalig en weinig bezienswaardigheden. Maar een boottochtje blijft toch speciaal.

• 7paulien koerts11-08-2013

2 uur durende boottocht

Leuk, interessant, comfortabele boot en je kunt binnen en buiten zitten.

• 1M. Bontenbal09-08-2013

Echt niet doen

Het stelt echt niets voor. Tijdens de tocht is niets te zien dan de kant van het kanaal. Alle info is in rap frans. Wij hebben de combinatie gemaakt van deze tocht en een tochtje over zee. Allebei echt het geld en de tijd niet waard.

• 6jorant gwenaelle06-08-2013

aigues mortes

tres joli village,il ya des bons restaurants,les magasins sont sympathiques et le marche tres bien.

januari 2013

• 6Nico02-08-2013

Als je niks te doen hebt....

De boottocht viel tegen. 30 euro voor een gezin. Toelichting alleen in het frans helaas. 2 uur lang een in het frans een vrouw die in de microfoon schreeuwt. pffff... we kregen we een a4tje met wat basics van het gebied in het nederlands. Je vaart in een driehoek over 3 kanalen. Best wel saai en geen aanrader. onderweg wordt er even gestopt bij een manege waar gedemonstreerd wordt hoe stieren bijeengedreven worden door ruiters

• 2rianka29-07-2013

boottocht camargue

wij gingen mee met de bootocht van de camargue. We dachten dat we door het gebied zouden varen, waar we flamingo's, wilde paarden en stieren konden bekijken, maar helaas bleven we alleen maar op brede kanalen. Wij vonden dat niet zo leuk

10 van de 11 reviews gezien