Bed and Breakfast Mas la Buissonnière

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Aigaliers

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mas la Buissonnière voor je op een rij gezet:

17 reviews over Bed and Breakfast Mas la Buissonnière

• 2018
    10Mirella Mesu08-07-2018

Fantastische ervaring

Ik ben in april een paar dagen te gast geweest bij Mas la Buissonière. Het was een geweldige tijd! Een mooie chambre d'hôtes met luxe suites. De omgeving is ook erg mooi. Bij de nieuwe eigenaren Rob en Karen draait het allemaal om gastvrijheid. En dat voel je! Wij gaan in augustus weer terug met het hele gezin en verheugen ons hier enorm op!

• 8Eva15-06-2018

Voor herhaling vatbaar!

Prachtige locatie, de tuin is echt geweldig. Je komt hier echt tot rust. De nieuwe Nederlandse eigenaren zijn hartelijk en richten zich gelukkig niet alleen op Nederlanders. Toen wij er waren, buiten het hoofdseizoen, kwam er ook een redelijk groot Frans gezelschap. Maar door de grote van de Mas doet dat geen afbreuk aan je gevoel van rust en privacy.

• 10Marline14-06-2018

Een aanrader!

Top locatie in een prachtige omgeving. Rust en ruimte. Studio van alle gemakken voorzien met goede frisse bedden. Grote tuin met super zwembad. Gezellig borrelen met heerlijke borrelhapjes en met zorg uitgekozen regionale wijnen. Karen en Rob zijn de nieuwe eigenaren en hebben de Hollandse luxe met de Franse charme gecombineerd. Chapeau!

• 9Jeanne-Tine04-06-2018

Magnific!

Adembenemend mooi plekje en Karin en Rob zijn geweldige hosts. Ontbijt is zeer luxe en de table d’hote is heel lekker en knus met alle gasten aan tafel.

Met oudere kinderen

• 10Katinka04-06-2018

Als een God in Frankrijk

Deze plek is een droomplek! Wij waren op vriendinnenweekend en wilden dit graag in een dergelijke setting doen. Mijn kamer was mooi, goed verzorgd en ruim. De eigenaren waren heel vriendelijk en we voelden goed thuis. We hadden geluk, want een van de avonden had de gastvrouw een table d'hôte georganiseerd. En het was goddelijk, wat kan zij koken! Qua ligging is het perfect: het is er rustig, je kunt er mooi wandelen en leuke dagtrips naar pittoreske marktjes en dorpjes maken. Ik ga zeker terug naar deze fijne plek!

• 9Oliver10-05-2018

Volgend jaar weer

Rob en Karen de nieuwe eigenaren hebben het ons erg naar onze zin gemaakt. Op een lieve warme manier werden we welkom geheten en als er iets niet helemaal in orde was werd het snel verholpen. Rob en Karen hebben het complex vorig jaar overgenomen en al heel veel opgeknapt. Soms is er ergens nog een lampje stuk maar dat was direct geklaard. Heerlijk ontbijt, drankjes en hapjes werden regelmatig voorgeschoteld. De kinderen konden met vele andere kinderen spelen en de dorpjes in de omgeving zijn heerlijk om doorheen te slenteren en terrasje te pakken. Geniet van de zon, het lekkere eten, de rust en het mooie zwembad op mas la buissonniere! Dank je wel Rob en Karen we komen gauw weer!

Met jonge kinderen

• 10Marlene06-05-2018

Prachtige vakantie

Bijzonder mooie locatie, een prachtig verblijf en gastvrije ontvangst. We komen graag terug.

• 10Annie26-01-2018

Wij komen terug!

Wat een fijne plek! Mooie mas, gezellig en sfeervolle ingerichte kamers. Echt een aanrader om naar toe te gaan. In de omgeving kun je prachtig wandelen, wielrennen, hardlopen, mountainbiken. Ook zeer geschikt om te relaxen in de tuin in de zon!

• Oude reviews

10Paul en Jacqueline16-09-2011

In een woord heerlijk!

Op dit moment genieten we van de laatste avond in La Buissonniere! Op een van de vele terrasjes van dit prachtige domein, de laatste zonnestralen op onze gezichten. We hebben hier een heerlijke week gehad! De prachtige omgeving heeft veel moois te bieden, leuke dorpjes, markten, prachtige natuur en vergezichten. Voor herhaling vatbaar! Trudy en Bouwe, tot de volgende keer! Paul en Jacqueline Venlo

• 9sweep31-08-2011

Prachtig, gezellig, top locatie

Heerlijke tijd gehad. Trudy en Bouwe zijn top gastheer en vrouw. Goed ontbijt. De omgeving is schitterend. Alles helemaal goed.

0 tips over Bed and Breakfast Mas la Buissonnière

0 vragen over Bed and Breakfast Mas la Buissonnière