Camping Yelloh! Village Mer et Soleil

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Agde

7Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Mer et Soleil voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

260 reviews over Camping Yelloh! Village Mer et Soleil

• 2019
    7Tom van Ginkel19-08-2019

Goed vermaakt, mooie camping, géén vier sterren!!

Fantastische vakantie gehad en camping droeg bij...... maar de vier sterren maken ze niet waar! Cap d'Agde is leuk om te bezoeken, Bezier, Carcassonne, de stranden, enz Strand is op loopafstand, maar niet als je spullen mee moet nemen, dan is het zeker 20 minuten lopen. Zwembad is klein maar wel met leuke uitdagingen en afwisselingen. Glijbanen echt leuk! Mooi aangelegde camping met goede animatie, maar mag meer aandacht besteden aan kwaliteit van sanitair (niet het schoonmaken want dat was goed). Zo moet je een drukkknop tijdens douchen ingedrukt houden constant en is er lauw water om af te wassen. Zeer onhandig en was een ergernis! Kampeerplaatsen zijn erg klein voor caravan met voortent. Het past wel maar propperig. Onze caravan is 5 meter lang (opbouw). Onze kinderen slapen in een tentje. Het kampeervak staat dan echt vol! Fijn dat supermarkten dichtbij zijn (een Lidl en een HyperU op 5 minuten afstand)

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7T. van V14-08-2019

Heerlijke vakantie met prachtweer/mooie stranden

Niet al te grote camping. Super mooie stranden in de buurt maar niet op loopafstand voor kinderen vanaf de camping. Geen Nederlands sprekende animatie en ze spreken ook zeer slecht Engels waardoor de kinderen 4 en 5 jaar niet meer wilde gaan. We zaten in een 6 pers stacaravan met airco en dat was echt heerlijk voor de warme nachten. Plekken zijn niet al te groot en meubilair buiten is gammel. Verder was het goed schoon bij aankomst en konden we er op tijd in. Helaas hebben wij maar heel het straatje enorm last van mieren gehad. Tot in de bedden aan toe. Daar heeft de camping verder niets aan gedaan en hebben we zelf wat maatregelen moeten treffen om het te beperken. Zwembad is niet groot maar wel netjes en leuke glijbanen. Entertainment in de avond erg luid maar we zaten er ver vanaf dus geen last gehad. Hypermache en lidl op 3 min afstand. Op camping heerlijk vers brood te krijgen en wat noodzakelijke dingetjes in het winkeltje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7G. Moelands11-08-2019

Super vakantie! Voor herhaling vatbaar!

Fijne, niet al te grote camping. We zaten in een Safari stacaravan voor 4p. Alles was ontzettend schoon en modern. Alles is op loopafstand. Kids zag je hele dag niet, goed teken! Mooie zwembaden, schoon, genoeg plek. Animatie was leuk, maar wel alleen op Frans gericht. Vriendelijk personeel. Lidl in de buurt. In verdere omgeving niet heel veel te beleven naar onze mening. Echt lekker uit eten is ver te zoeken in Frankrijk, maar bbqen bij de caravan is ook prima! Kortom: top vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Schijndel09-08-2019

niet meer

dames aan de receptie en heren van de bewaking zijn vriendelijk sanitair wordt goed schoongehouden door de schoonmaakploeg. 'snachts kan het wel wat vies zijn (pis op de bril). wc papier, wc bril en desinfect om bril af te doen zijn in de hokjes aanwezig. fonteintje met zeep en blower zijn op de gang aanwezig. douches zijn om om te kleden aan de krappe kant (heb een normaal postuur), niet alle douches hebben even veel druk of zijn warm (links of rechts gebouw) animatie is in het frans, ze spreken geen letter engels. voor 4 sterren en Yellow Village / touroperator had ik dit wel verwacht. bedjes bij het zwembad waren er genoeg, nooit hoeven zoeken (wel voor schaduw) op camping verkopen ze alleen stokbrood en croissant (choco) verder eigenlijk niets. Lidl zit op 1,3 km dat is wel handig. 1 km. naar het strand is hemelsbreed gemeten. je loopt er niet ff naartoe ook niet naar het stadje. plek is ruim genoeg voor je caravan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Babette29-07-2019

Geen aanrader

Fijne vakantie gehad, maar toch enkele belangrijke minpunten op deze camping. Het zwembad is véél te klein voor het grote aantal gasten in de zomer, net zomin zijn er voldoende ligbedjes. Wel een heel leuk peuterbad en leuke glijbanen voor grotere kinderen. Wij hadden aan stacaravan waar we in zandgrond tot bij ons terras moesten stappen. Gevolg was dat het amper netjes te houden was, zowel op het terras als binnen. Onze ligging was vlakbij het zwembad en de bar, wat 's avonds voor heel veel lawaai zorgde. Als je reist met kleine kinderen blijf je hier beter weg, want slapen is onmogelijk voor middernacht. De animatie was zo luid dat je elkaar niet kon verstaan als je ernaar zat te kijken. Pluspunt is wel de ligging, heel wat te doen om in de omgeving, maar er zitten in die regio heel veel campings, er zijn zeker betere te vinden!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Niels Stuij09-10-2018

Super vakantie voor herhaling vatbaar.

Perfecte camping veel animatie. Zwembad wordt goed toezicht gehouden of mensen niet onnodig hun handdoek laten liggen op hun bedje. Strand op ongeveer 20 minuten lopen van de camping. Voor de rest vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermarkt vlak bij de camping ongeveer 5 minuten met de auto.

• 7Tine05-09-2018

Leuke, nette camping, stank mag minder, 1 malig.

Receptie sprak NL. Wij verbleven in de stacaravan Safari. Deze was nieuw en netjes. Zwembad netjes, en leuk voor onze 5 jarige dochter. Rond 16 uur werd het wel heel erg druk. Op zich hadden we hier geen hinder van. Strand was 25 min lopen, 1 X gedaan. Daarna de auto genomen, gratis parkeren vlakbij het strand. Levendige camping, veel Fransse jeugd. Geen last van gehad. Pezenas leuk stadje om te bezoeken. We zaten wel aan het drukste weggetje op de camping, kwamen veel auto's langs de hele dag door, dit was de toegangsweg op de camping, dus wel uitkijken met kinderen. Het enige wat ons echt tegen viel was de geur en de stank over de hele camping. En vooral bij onze stacaravan, wat een vreselijke riool lucht. Drong zelfs de caravan binnen. Heel jammer, wij zijn er eerder om vertrokken. Hadden precies een rioolopvang bak achter onze stacaravan en die geur kwam je de hele dag tegemoet, niet te doen. Voor de rest prima camping.

• 8Fam. Bakker14-08-2018

Super leuke en verzorgde camping

Schone en mooie nieuwe stacaravan met alles wat je nodig hebt erin. Rustig straatje waar de kinderen konden spelen en steppen. Leuk zwembad waar we ons goed vermaakten, aan het einde van de dag (tussen 16 en 19 uur) erg druk, maar tussen 11 en 15 uur prima te doen. Bij het zwembad moeten slippers uit en mag niet gegeten en gedronken worden wat de hygiëne ten goede komt. De animatie is voornamelijk in het Frans maar dat was voor ons geen probleem. De animatie is goed (wel luid als je er dichtbij zit), schuimparty op donderdag erg leuk voor de kinderen . In de omgeving is ook genoeg te doen, de boulevard van Cap d’Agde is gezellig en ook Sete is de moeite waard. Vlakbij de camping zitten een grote Lidl en Hyper. Als we een minpuntje moeten noemen is het de afstand naar het strand, hemelsbreed is deze misschien 1 km maar lopend was niet te doen (ver en geen fijne weg). Met de auto prima en gratis parkeergelegenheid. Wij komen terug.

• 8Geert04-08-2018

Voornamelijk Franse camping. Animatie ook alleen in het Frans. Verder heel schoon En ook heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer schaduwrijke plekken. Heerlijk zwembad voor jong en oud.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Nicole31-07-2018

Super leuke en verzorgde camping

Super fijne en mooie camping. De caravan was heel ruim en schoon en ook veel privacy op het terrasje voor de caravan. Vriendelijk ontvangst bij aankomst en voor de kinderen is er veel te doen. De animatie is in het Frans maar erg leuk en divers. De ligging van de camping is top want je bent er zo vanaf de snelweg en er is veel te doen in de omgeving. Ook het dichtbij gelegen strand is prachtig. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa