Camping Les Romarins

Meer camping info

57 reviews over Camping Les Romarins

• 2019
    8Fam. Gruijters31-07-2019

Mooie kleinschalige camping. Aanrader!

Het is een mooie, kleinschalige camping. Mooie ligging aan rivier de Herault, ongeveer 1,5 km van de zee. Dit is prima te lopen of te fietsen via een goed aangelegd fietspad langs de weg. De camping is netjes onderhouden, klein maar prima zwembad. Het horeca gedeelte is prima. Zelf hebben we er niet gegeten, maar de keuze was best ruim voor een kleinere camping. De eigenaren zijn erg aardig en gastvrij. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Het verbaasde ons dat er op de camping nog zoveel plek was, wat ons betreft niet terecht. Voor deze regio is de prijs echt prima. Ideale camping voor mensen die af en toe naar het strand willen, maar niet in de volledige drukte van de grote badplaatsen willen zijn. Het sanitair is erg netjes, maar zou wat ons betreft wat vaker schoon gemaakt mogen worden, maar uiteindelijk zijn het de campinggasten die het vies maken, dus ook eigen verantwoordelijkheid om het schoon te houden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Carine en Peter24-09-2018

Heerlijk

Heerlijk genoten! Vriendelijk onthaal ondanks dat we op de valreep hadden gereserveerd. Het gehuurde huisje was kraaknet. Het restaurant is niet enkel gevarieerd maar ook super lekker. Meer dan een aanrader!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Van Hoye07-01-2017

Aangenaam verblijf

Officiele middag sluiting van 12.30 tot 15.00, maar we werden op de valreep toch nog geholpen. Matige camping wat sanitaire voorzieningen betreft. Bezocht begin mei met 1 sanitaire blok in gebruik. Hiervan slechts 2 wascabines met warm water overige 3 met koud water. De douches zijn doorgaans goed maar mogelijke wisselende watertemperatuur. Watertemperatuur afwasbakken is redelijk. We zijn wel 3 weken gebleven. Rustige camping met veel schaduw. Wifi gratis op terras is van redelijke kwaliteit. Betalend op kampeerplek. Tijdens week-end heel druk. Eind mei was camping bijna volledig volzet. Op 10-15 minuten te voet van de restaurants van Grau d'Agde en de zee. Weinig animo in de stad Agde behalve de donderdagse marktdag. Grootwarenhuis Hyper U en Lidl op 3 km waar je bijna alles kan kopen .

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Carine en Peter02-10-2016

Fomidable!

Puur genieten! Niet enkel het gezelschap maar alles is buitengewoon. Wanneer je geen zin hebt om te koken, kan je heerlijk genieten van M.P. haar kookkunsten! Een adres om te onthouden!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 8Carolien31-08-2015

Genoten

Stacaravan erg netjes, frisse uitstraling en alles aanwezig. Bed was goed, stevig tweepersoons-matras met als voordeel dat de matrassen niet uit elkaar kunnen schuiven. Ook extra wegwerp-hoezen voor matrassen en kussens, waardoor de bedden hygiënisch blijven. Eigen terras met overkapping zodat je in schaduw kunt zitten.

Camping is niet groot, maar gezellig opgezet met veel groen. Al het nodige is aanwezig in het klein. Ook broodjesservice, elke dag kun je baguettes, croissants en pain du chocolat bestellen. Mogelijkheid om fietsen te huren.

Grau d'Agde is een gemoedelijk plaatsje. Niet heel druk, maar wel gezellig. Op de boulevard zijn iets van 12 restaurants en ook in wat straatjes tussendoor en op een plein zijn restaurants. Aantal keer in de per week is er muziekoptreden. Strand ligt gelijk aan stadje. De zee is heerlijk, schoon, toezicht, toiletten en douchejes. Strand is 1 km vanaf camping, altijd wel parkeerplek in stad(gratis).

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Oeds10-06-2014

Goede camping goede locatie

Zeer vriendelijke eigenaren, geven het gevoel dat je thuis bent, doen er alles aan om je het naar de zin te maken.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Hans07-07-2013

Leuke camping goed gelelgen

Wij dachten nog vrije plaatsen te hebben op La Neptune. Deze bleek tot verrassing van ons vol. Doorverwezen naar deze camping. Daar was achteraf niets mis mee. Uitermate vriendelijke ontvangst door het echtpaar dat de camping beheerd en eigenaar zijn. 2 sanitair blokken die wel wat van elkaar verschillen. 1 is voor het afwassen het water warmer en de ander is wat ruimer. Sanitair werd in het voorseizoen 1 keer per dag schoongemaakt en toen het hoogseizoen was begonnen, 2 keer per dag. Sanitair is niet nieuw maar wel schoon. Meerdere keren per week wordt in het restaurant/ bar een menu du jour aangeboden en paella avonden. Daar is niets mis mee. Leuk zwembad met ligbedden en redelijk ruime plaatsen. In de omgeving is veel met de fiets te doen. Gratis wifi aan de bar en aan het zwembad op de staanplaats tegen betaling. Leuke fiets mogelijkheden in de omgeving. Camping goed gelegen tov de kust.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8rene02-05-2013

Mooie camping, goede uitvalsbasis

De camping is schoon, met goed sanitair. Wij zijn in het naseizoen gekomen, en daarom was het wat rustiger op de camping. Goede uitvalsbasis om naar het strand te gaan, of steden in de buurt te bezoeken.

De mensen die er komen in deze tijd van het jaar zijn over het algemeen 40+ en daardoor weinig kleine kinderen.

De staf is behulpzaam, spreekt zowel Frans als Engels. Echt een plek die we zeker nog een keer zullen bezoeken.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 4carliendusseldorp04-01-2012

Wij gaan niet weer.

De camping voldeed al bij aankomst aan geen enkele verwachting en was een grote teleurstelling. We kregen een plek op een zandvlakte in de brandende zon en schaduw was ver te zoeken. In de anwb gids staat dat de camping schaduwrijke plekken heeft, dat is ook zo als je een stacaravan of huurtent daar hebt maar voor de gewone campeerder was er een zandvlakte. De zon, de hitte en het zand het was niet te doen. Sanitair was redelijk. Zwembad klein maar leuk voor aan het eind van de dag. Afstand naar bouelvard is wel degelijk 1,5 tot 2 km lopen en de wandeling gaat langs industrieterrein. Gezellig vissen op een mooi plekje is niet aan de orde. 's Avonds was er muziek of disco, voor ons niet zo heel erg maar voor rustzoekers geen aanrader. Al met al was het onze minste vakantie en hebben we spijt gehad dat we gereserveerd hebben. Niet weer voor ons.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10j van wijnen20-09-2011

zeer fijne camping

een camping aan de rivier Herault ( vissen) en op korte afstand van het strand, veel mogelijkheden tot fietsen. Vriendelijke eigenaren en zeer behulpzaam. Wij waren hier al eerder en komen zeer zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2011

Camping Les Romarins info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine