Camping Les Champs Blancs

8,4

13 reacties Camping Les Champs Blancs

Sanitair

Mona, 9-7-2018
Waarom klaagt iedereen over het sanitair? Is het echt zo erg, of is het gewoon oud. Er zijn toch zoveel plaatsen met prive sanitair. Dus er moeten dan toch genoeg douches zijn.

reservering.

kees hendriks, 14-1-2018

dear mister Raphael.

how could we reserve a place,

kees en elly hendriks.

we have reserveer by you before.

send me also a plan of your camping.

we prefeur a place in the labour from berated agnes, may/june 60 days

overlast hyper u

karin_hensen, 13-11-2013
Wij overwegen deze camping, zijn er mensen die vorig jaar hier zijn geweest en last hebben gehad van de "auto-races" op de parkeerplaats van de hyper-u
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Les Champs Blancs voor je op een rij gezet:

wie weet

mireeg, 17-7-2013
weet er iemand of er uitvalbeveiliging voor het bed aanwezig is in de mobile home luxe 6 pers?

zwemshorts

peggy, 25-2-2013
mijn zoon (14) wil graag weten of je in het zwembad shorts mag dragen.
5 reacties

leuk voor kinderen

janne, 16-1-2013

wij zijn van plan om aankomende zomer hier heen te gaan met 2 kinderen .

Dochter van 14 en zoon van 12 ( 22 juli tot 5 aug ) is het een leuke caming voor de kinderen

van deze leeftijd

7 reacties

Wie weet of er Nederlands aan de receptie wordt gesproken?

kiezels op kampeerplaatsen?

snels, 31-3-2012

hallo,

Wij overwegen om deze camping te boeken met een tent. Nu las ik dat de de kampeerplaatsen kiezels hebben. Klopt dat? Is het wel te doen met een tent? Lijkt me erg onhandig.

Hopelijk kan iemand ons duidelijkheid geven.

Alvast bedankt!

1 reactie

Geen contact met de camping

Rita, 10-1-2012
Als je geen contact met de camping kan krijgen, kan het te maken hebben met feit dat camping Mer et soleil (yellow village) dezelfde is als camping Les Champs Blancs er circuleren dus 2 verschillende (minimaal) op internet!!!

Plattegrond met plaats nummers

René, 18-12-2011

Goede dag,

Kan iemand mij een plattegrond met plaats nummes van de camping, aan mij toe sturen. Alvast vriendelijk bedankt.

Groet René