Camping Les Champs Blancs

Camping Les Champs Blancs
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Champs Blancs voor je op een rij gezet:

85 reviews over Camping Les Champs Blancs in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie camping voor 60+.

Ingrid
7-7-2018

Een mooi en echt verwarmd zwembad. Hoge gemiddelde leeftijd camping gasten. Hierdoor niet echt een familiecamping.

Croissants zijn niet goed afgebakken en het personeel probeert iedere dag een euro teveel aan te rekenen voor het brood. Zijn zeer onvriendelijk als je hier wat van zegt. Te weinig douches en toiletten. Verder is de camping goed onderhouden er er is goede avond animatie.

zeer tevreden

p de jongste
7-7-2018

fijne camping wij hebben het gevoel van thuis komen zijn al meer dan 10 jaar gast en bij een goede gezondheid blijven we komen

Wifi zou beter kunnen,prima camping,privésanitair perfect!

Super verblijf

Frits Veenendaal
    4-7-2018

We hebben het weer reusachtig naar ons zin gehad, wat een leuke sfeer heerst daar. Voor volgend jaar zien we graag wat snoeiwerk van de bomen en de heg. Schaduw kunnen we maken echter geen zon en dat is wel lekker in her voorjaar.

goed

lia vos
    14-6-2018

Het ie een prachtige, mooie nette camping. het is alleen geen goed beleid, dat de beste plekken worden gegeven aan mensen die vaker komen. Daardoor komen nieuwkomers nooit in aanmerking voor de betere plekken. dan moet je altijd maar afwachten welke plekken de mensen die vaker zijn geweest overlaten. Dit jaar hadden wij geluk met ons plekje, maar ik kon hetzelfde plekje al niet voor volgend jaar boeken want dan gaan ze eerst kijken of 1 van de mensen die vaker zijn geweest op dat moment dat plekje willen.

Rustige camping , grote plaatsen veel met eigen sanitair, zonnige en schaduwrijke plaatsen. Prachtig verwarmd zwembad in het voorjaar genoeg ligstoelen.

Aan de achterzijde wel geluidsoverlast van de aanliggende weg. Veel Fransen rijden veel te snel op de camping vaak meer dan 40 km per uur door de smalle paden van de camping en op een halve meter van je caravan.

Door de camping wordt hier niets aangedaan, geen 10 km borden te zien en verkeersdrempels zijn ook afwezig. In het voorjaar ook enorm veel ‘’pollen’’ in de lucht van de bomen.

Mooie camping

Halberstad
    11-1-2018

Plaatsen met privé sanitair prima maar openbare douche gelegenheid slecht.

We zijn zeer tevreden van de plaatsen met Privé sanitair

Peter SPAERKEER
    21-9-2017

We zijn zeer tevreden van de plaatsen met Privé sanitair.

wij komen terug volgend jaar 2018

Francine DE ZUTTER
    25-8-2017

zeer rustige camping sociaal en vriendelijke mensen ook aan het zwembad juist wifi slechte verbinding op kampeerplaats .

podium is wat klein voor spektakel weinig stoelen om handen om te zien voor de rest alles ok .

mooie camping!

Lynette - jong stel
    25-8-2017

Deze camping ligt in een toeristisch gebied. Het viel me op dat er vooral ook heel veel fransen vakantie houden. Op de camping was er een mooie afwisseling tussen fransen, belgen, engelsen en nederlanders.. De wegen naar de dorpjes eromheen zijn druk en vaak file.

De camping is prima! Erg mooi zwembad, ruim, nieuw, schoon en inderdaad nooit het idee dat het heel druk is door de grootte. Wij hadden een ruime plek (met grote tent), maar stonden wel tussen de chalets, dit was jammer. Ook stonden wij ver van de toiletgebouw af, hadden geen prive sanitair. Het toiletgebouw is oke, maar mannen en vrouwen valt onder hetzelfde. De wc's zijn niet altijd schoon. Tijdens ons verblijf maakten ze een toiletrolhouder 'in' elk wc hokje ipv in het gebouw.

Het gebouw kan zeker wel vernieuwing gebruiken, maar veel mensen hebben prive sanitair dus dit zal we niet prioriteit zijn..

broodjes op camping zijn prima, overal kan echt alleen maar frans gesproken worden.(behalve receptie) Wij wilden fietsen huren op camping, maar konden niet reserveren met als gevolg dat er elke dag geen fietsen waren.

Omgeving is vlak, maar mooie stadjes en dorpjes. Montpellier geweest, echt een aanrader! Ook Carcassonne is een aanrader. Erg mooie witte, brede stranden! heerlijk! De mega grote Hyper U is op 500 meter van de camping, maar ga daar niet tegen de avond heen! Gek worden door de drukte met auto's en in de supermarkt zelf. Iets verder is de Lidle en Intermarche, veel beter én goedkoper.

Ik begrijp wel wat iemand hieronder zegt over het 'groen' op de camping, het oogt wat verslordigd door al het afvallende blad. Onze plek was overigens iets verder van animatie/zwembad af, waardoor wij 's avonds totaal geen last hadden van muziek of lawaai oid. Heerlijk rustige plek! Er loopt wel een weg langs de camping, waar je de auto's hoort, maar geen last van gehad. Wel heeel veel sirenes en toeterende gekke fransen.

Al met al heerlijke vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Champs Blancs scoort een 8.24 uit 10 op basis van 264 reviews.