Camping Les Champs Blancs

107 reviews over Camping Les Champs Blancs in het Nederlands

Eerste en laatste keer

C. Bukkens
11-11-2018

Direkt aan een zeer drukke snelweg, die achterin de camping niet zo hoorbaar is, maar op plaatsen naast de weg wel. Kleine plaatsen. Nogal wat gemanouvreer om goed op een plaatsje te komen staan. Op 1 km een enorme Hyper U supermarkt.

Een werkelijk prachtig zwembad, dat moet gezegd worden. Ik denk dat de caming het hiervan ook moet hebben, want verder vind ik de camping niet veel soeps, helaas. Goede winkel ook met meeneem maaltijden. Wifi €4,- per dag (2016). Grappenmakers. Na 2 dagen snel weer vertrokken. Afvoer grijs water aanwezig in de grond

In de nacht te veel geluidshinder van auto's en moto's. Men zou hzt verkeer moeten verbieden tussen 22 u en 7 u.

mooie camping, rustig, uitgenomen wat nachtlawaai op de parking van het groot warenhuis carrefour tijdens de zaterdagnacht; verder een leuke vakantie gehad, super, mooie fietstochtjes kunnen doen in de omgeving, we komen zeker terug

Gemengde gevoelens maar zeker niet verkeerd

Simone
26-8-2018

Hier bijna een week geweest. Drukke omgeving. Daarom fijn dat we veel op de fiets konden doen zodat we niet in de file kwamen te staan om iets te ondernemen. Zwembad is echt super, groot en erg netjes. De poolparty is ook een aanrader.

De staanplaatsen zijn erg klein. Naast onze niet hele grote camper kon er bijna geen tentje bij staan. Wij hadden privé sanitair. Ons exemplaar was verouderd en daardoor niet even proper. Wel super goede douchestraal en lekker warm water.

Restaurant bij de camping is prima, niet goedkoop maar wel lekker. Ook is het fijn dat er dichtbij een supermarkt is, allemaal op de fiets te doen. Wij vonden ten opzichte van andere plekken waar wij geweest zijn dit een dure camping, wij betaalden €70,- per nacht. De staanplaats was dat het absoluut niet waard daarentegen het zwembad was dan wel weer super.

Vooral prive sanitair was super! Geen gebruik gemaakt van

Dianne
21-8-2018

Vooral prive sanitair was super! Geen gebruik gemaakt van bar/restaurant maar zag er goed uit!

Frederic
19-8-2018

Fernand
18-8-2018

Mooi e rustige camping

Mireille
16-8-2018

Het water in h et zwembad vond ik niet heel zuiver. Dit mag echt vaker gecontroleerd worden.

Verder mooie camping waar ik zeker terug zou gaan.

Het is een leuke nette camping met geweldig zwembad en vlak aan zee en dicht bij winkel het personeel en eigenaar zijn vriendelijk en behulpzaam

Perfect

Carolein Tijssen
15-8-2018

Favoriete camping in Frankrijk

Juist ligging dicht bij zee alle uitvalwegen makkelijk te vinden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.