Weer vandaag20°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Champs Blancs voor je op een rij gezet:

122 reviews over Camping Les Champs Blancs in het Nederlands

Zeer aanbevelenswaardig

C.schreuders
11-5-2019

Verwijder een scherp obstakel in de hoofdrijweg van ingang naar receptie. Dit vormt een gevaar voor alle banden van auto’s, caravans en campers.

Gereisd anders in mei 2019

Prima camping, mooie vakantie gehad

Jolanda Feijen
28-12-2018

We waren met onze eigen caravan, voor 2,5 week. Bij de receptie wordt Engels gesproken. De caravan op de plek zetten was even lastig, maar gelukt (geef een grotere maat door dan werkelijk). We hadden een plek met privé sanitair, nog nooit eerder gehad (geboekt vanwege de reviews over het algemene sanitair). Zou nu niet meer anders willen. Wifi op de camping is slecht, maar dat hebben we eigenlijk nog niet anders mee gemaakt. Animatie is alleen in het Frans, niet bezocht. In het zwembad werden activiteiten georganiseerd voor 14+, die van ons waren net te jong, maar ze hebben zich vermaakt. Glijbanen zijn gesloten tijdens de activiteiten. Zwembad mag schoner, is groot genoeg, aantal ligbedden is voldoende. De badmeesters letten goed op. Laatste avond gegeten in het restaurant, was heerlijk. Supermarkten dichtbij was ideaal. Weekmarkt in Agde was ook leuk om te bekijken. 2-baans wegen rondom Agde vaak file, maar het is vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Eerste en laatste keer

C. Bukkens
11-11-2018

Direkt aan een zeer drukke snelweg, die achterin de camping niet zo hoorbaar is, maar op plaatsen naast de weg wel. Kleine plaatsen. Nogal wat gemanouvreer om goed op een plaatsje te komen staan. Op 1 km een enorme Hyper U supermarkt. Een werkelijk prachtig zwembad, dat moet gezegd worden. Ik denk dat de caming het hiervan ook moet hebben, want verder vind ik de camping niet veel soeps, helaas. Goede winkel ook met meeneem maaltijden. Wifi €4,- per dag (2016). Grappenmakers. Na 2 dagen snel weer vertrokken. Afvoer grijs water aanwezig in de grond

Gereisd met partner in juni 2016

Eurocampings

ondanks dat we laat in het seizoen waren en bijv. het restaurant al gesloten was het Verblijf op d camping prima! Het privé-sanitair vonden we geweldig!

Gereisd anders in oktober 2018

Heel tevreden en reeds geboekt voor volgend jaar 2

BeRo
2-10-2018

Bevalt ons in het naseizoen uitstekend. Prijs kwaliteit perfect mits de plaats niet te klein is.

Gereisd anders in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In de nacht te veel geluidshinder van auto's en moto's. Men zou hzt verkeer moeten verbieden tussen 22 u en 7 u.

Gereisd anders in september 2018

mooie camping, rustig, uitgenomen wat nachtlawaai op de parking van het groot warenhuis carrefour tijdens de zaterdagnacht; verder een leuke vakantie gehad, super, mooie fietstochtjes kunnen doen in de omgeving, we komen zeker terug

Zéér fijne camping

Roland
24-9-2018

Komen graag elk jaar terug. Tot 2019. het ontvangst en faciliteiten zijn prima. Ook volgend jaar hopen we op een geslaagde vakantie.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

-Meer en beter groenonderhoud, struiken groeien alle kanten op. -Wasmachine: het wasmiddelbakje van alle machines waren erg vies.

Zomer 2018

Harry
22-9-2018

Wanneer u geen gebruik maakt van privé sanitair op de plaats zijn de mogelijkheden die de camping biedt erg summier en niet meer van deze tijd, ook laat de schoonmaak te wensen over.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.