Camping Capfun Le Cap Agathois

Meer camping info

99 reviews over Camping Capfun Le Cap Agathois

• 6Nanda17-08-2020

Leuk!maar geen Nederlanders

Wij zijn net terug van 2 weken deze camping ! We hadden een top presa Habana chalet, dat was uitstekend 👍🏻 Wel zelf schoon moeten maken! Want dat doen de Fransen met de " Franse slag" .. mensen die vaker naar Frankrijk gaan weten dat de Fransen niet zo hygiënisch zijn! Het is duidelijk tezien dat ze de afgelopen jaren behoorlijk hun best hebben gedaan om het allemaal op te knappen, het ziet er ook leuk uit en voor de Franse begrippen best een nette camping👍🏻De glijbaan is scherp😬pijnlijk!!! Naast de camping is een vuilstortplaats en een energie centrale wat best een gekke plek is voor een camping , maar van allebei totaal geen ergenis gehad! Netjes hoeveelheid stoeltjes bij het zwembad en de avond shows👍🏻 Wij persoonlijk vonden het jammer dat er geen andere Nederlanders waren! En de Franse zich rot schrikken als je ze iets vraagt in het Engels 😳.. Het was leuk! Maar gaan niet nog een keer terug.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2018
    4Frank16-01-2018

Geen leuke camping!

Geen fijne camping om 3 weken te verblijven. De camping grenst aan een industrieterrein. Zwembad veel te klein voor het aantal gasten en ook veel te weinig ligbedden. Veel gasten zitten met hun handdoekje op het (veelal natte) beton. Nota bene worden er ook nog daggasten in het zwembad toegelaten. Mobile homes staan erg dicht op elkaar, geen enkele privacy en je kunt de auto niet bij de mobile home parkeren. Dan de spoorlijn. Die bevond zich zo n 100 meter van onze mobile home. Veel treinen die er passeren en dan kun je elkaar niet meer verstaan. Mobile home was bij aankomst niet schoongemaakt, maar we waren ook wat te vroeg. Wel Franse supermarkten, een Lidl, een leuk winkelcentrum en restaurantjes vlakbij. Strand is 20 minuutjes rijden, maar in het hoogseizoen veel file. Voor ons nooit meer hier naartoe.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Diana13-08-2017

Leuke camping

Leuke camping, goede mobil homes, geboekt via touroperator. Zwembad erg druk. Weinig bedjes. Geen last gehad van de treinen, maar wij stonden dan ook aan de goede kant van de camping. Veel te doen in de omgeving. 10 minuten rijden naar het strand. Animatie is top.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Miranda Speelberg15-05-2017

weggeveegd!

Deze familiecamping is er niet meer. De families die er al jaren kwamen kregen te horen, niet eens van de eigenaren, dat de kampeerplaatsen zijn opgevuld met mobile homes!!!!! Die op en aan elkaar staan. Hoe meer mobile homes hoe meer geld er in het laatje komt....Wij kunnen niet meer naar de camping waar wij onze caravan ook het jaar door stalden..... helaas, gaat geld nog voor de familie.....

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9groenhof23-08-2015

fantastische camping

Het is een hele leuke opgezette camping, met een enorm leuk zwembad, vooral de glijbanen. De eigenaren zijn behulpzaam, en de mobil home zag er netjes uit. Veel schaduw van bomen. Minpunt was dat er een treinspoor achter de camping was, hierdoor werd je soms om half 8 in de morgen al gewekt dat ze tegen elkaar toeterde. Het strand is prachtig, en in de omgeving is heel veel te doen. Een aanrader is om een dagje naar Lac du Sauvage te gaan, een prachtig meer met rode stenen en zand. Hier kun je leuk zeilen of kanoën.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9N.admiraal10-07-2015

Knusse camping

Twee dagen gestaan op deze camping over het algemeen een gezellige camping leuke plekken met gras wel een camping waar veel Fransen elk jaar weer komen sanitair is verouderd en soms smerig bijna geen warm water geen tap punten. Personeel wel vriendelijk. Ook de Fransen die ieder jaar weer komen zijn uiterste vriendelijk. De spoorlijn is goed hoorbaar. De weg die vlak langs de camping loopt hoor je niet. Supermarkten vlak bij.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Annemarie22-08-2012

Leuke camping

Camping Le Cap Agathois is wel een camping waar hoofdzakelijk Fransen staan. In de periode dat wij er waren stonden er, incl. ons, 3 Nederlandse gezinnen. Wij hadden een mobile home gehuurd en deze was netjes. Van het sanitair hebben wij dus geen gebruik gemaakt maar ik heb wel even gekeken en het zag en netjes en schoon uit, ook stond er een heel nieuw sanitairblok. De eigenaren waren behulpzaam en spraken goed engels. Leuk zwembad en 's morgens vermaak voor de kinderen (frans) en bijna iedere avond is er wel wat te doen (frans). Van de spoorlijn waar over in andere reviews word gesproken hebben wij geen last gehad. Je hoort de treinen wel maar op onze plek niet hinderlijk.

Wij vonden de kust wat minder, dit omdat wij meer van een rotsachtig kust houden, en hier alleen maar zand stranden zijn. Cap d' Agde was ook erg leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Campeur - NL22-08-2012

Een echte leuke camping !

Nog een echte leuke camping, met vriendelijk personeel en zeer gezellige sfeer. Prima bar met volop eetgelegenheid uit eigen keuken, mooi zwembad met glijbanen en volop ligbedden. Volop animaties voor groot en klein, en super feestavonden ! Grote zandstranden op ca. 3 min rijden, en volop uitgaansmogelijkheden in Cap d'Agde. Een echte gezellige Franse camping...Aanrader !!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9M. Ducardus05-11-2010

Gezellige camping ; prijs-kwaliteit = uitstekend !

Zeer gezellige camping, idem dito management. Echt Frans, met alle benodigdheden voorhanden. Leuke en goede animaties voor jong en oud. Prima zwembad met mooie glijbanen en volop 'zongelegenheid' met ligbedden. Mooie bar met goede eetmogelijkheden vanuit eigen keuken. Geweldige zandstranden op 5 min. en volop uitgaansgelegenheden in Cap en verdere omgeving. Vakantieplezier voor iedereen !

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2010

• 7tilanus17-01-2009

Kleine gemoedelijke familiecamping

Camping waar veel fransen staan. Leuk zwembad met geweldige glijbanen. Camping is gelegen naast de spoorbaan. Wij ondervonden hier geen problemen van maar mijn ouders bijvoorbeeld wel. Sanitair is verouderd. Meerdere jaren toch met plezier geweest!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair