Géén boekingskosten
/Frankrijk/Languedoc - Roussillon/Agde/Campings Agde/Camping Capfun Le Cap Agathois

Capfun Le Cap Agathois

FrankrijkLanguedoc - RoussillonAgde

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Le Cap Agathois voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 101 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 101 reviews
  • 7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

101 Reviews over Capfun Le Cap Agathois

• 5E.18-10-2022

Komt niet overeen met weergave op website

De camping zag er in werkelijkheid anders uit dan op de foto's. Het ligt naast een industrieterrein, onze stacaravan stond onder een elektriciteitsmast en lag naast een spoorlijn. Op sommige plekken lijkt het net een bouwput. De accomodatie was klein, maar schoon en had alles wat we nodig hadden. Het zwembad was vaak druk met veel jongeren, maar onze kinderen vonden het erg leuk. Er is een groot peuterbad waar onze dochter van 2 goed kon oefenen. Kortom, de kinderen hebben zich goed vermaakt waardoor het voor ons ook te doen was, zelf zouden we hier nooit voor gekozen hebben.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Kathleen02-09-2022

Fijne vakantie gehad

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad op deze camping! Mooie accomodatie, prachtig zwembad met mooie glijbanen. Vriendelijk personeel en een mooie centraal gelegen speelplek voor de kids. Voordat we gingen zorgen gemaakt na het lezen van de reviews, maar was nergens voor nodig. De TGV die voorbij komt maakt echt niet zoveel lawaai en van de energiecentrale vlakbij de camping merk je ook niets. Ook in de buurt is voldoende te doen. Voor herhaling vatbaar!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Nanda17-08-2020

Leuk!maar geen Nederlanders

Wij zijn net terug van 2 weken deze camping ! We hadden een top presa Habana chalet, dat was uitstekend 👍🏻 Wel zelf schoon moeten maken! Want dat doen de Fransen met de " Franse slag" .. mensen die vaker naar Frankrijk gaan weten dat de Fransen niet zo hygiënisch zijn! Het is duidelijk tezien dat ze de afgelopen jaren behoorlijk hun best hebben gedaan om het allemaal op te knappen, het ziet er ook leuk uit en voor de Franse begrippen best een nette camping👍🏻De glijbaan is scherp😬pijnlijk!!! Naast de camping is een vuilstortplaats en een energie centrale wat best een gekke plek is voor een camping , maar van allebei totaal geen ergenis gehad! Netjes hoeveelheid stoeltjes bij het zwembad en de avond shows👍🏻 Wij persoonlijk vonden het jammer dat er geen andere Nederlanders waren! En de Franse zich rot schrikken als je ze iets vraagt in het Engels 😳.. Het was leuk! Maar gaan niet nog een keer terug.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10Mr et Mm James SABARLY et Mm GUILLAUME Edith11-07-2018

Camping Accueillant

PERSONNELS AU TOP DIRECTION AU TOP GERANT DU BAR AU TOP et un GRAND MERCI a la responsable de l accueil pour sa réactivité. MOBIL HOME et PROPRETE AU TOP. ENVIRONNEMENT ACCEPTABLE malgré la proximité de la ligne de chemin de fer. UN GRAND MERCI A TOUS.

• 9Eetgelegenheden
  • 1Deborah06-05-2018

Vacances de rêves! Ou pas

Voilà 34 ans que nous étions fidèles au capagathois ! Que nous travaillions toute une année pour nos 3 semaines de bonheur l’été! Oui mais voilà! Capfun est passé par là! (dixit la direction du camping) Nous sommes propriétaires de notre mobile home. Ce 15 mars nous recevons un courrier du camping! Nous ne sommes plus les bienvenus. On nous explique qu’on ne leur rapporte pas assez d’argent et que pour nous faire partir on va démesurément nous augmenter le loyer ! Et qu’il serait préférable qu’on parte avant la 1er mai! ( nous avons reçu le courrier le 15 mars) Oui ils veulent offrir à leur clients des vacances de rêves, et je dois faire parti du cauchemar moi ! évidemment c’est simple de trouver une autre place et de déplacer un mobile home en moins d’1 mois et demi en étant à l’autre bout de la France ! De surcroît quand le camping te met des bâtons dans les roues et ne facilite pas ton départ! (Il veulent que tu partes mais te rackette de 500€ pour libérer la place) Bref après 34 ans de fidélité, le créateur de rêves, enfin surtout des « faiseurs de gros sous » , nous vire sans aucun état d’âme, faut croire que mes enfants n’y ont pas le droit au rêve!

Petit plus ! Quand on est arrivé pour déplacer le mobil-home, on a trouvé le camping dans un état lamentable! La piscine est une pataugeoire pour grenouilles! Si vous posez la question de la baignade : on vous répondra de trouver un autre cap fun où la piscine est prête! On croit rêver!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 1Le petit gars du hamelet06-05-2018

A fuir

Camping coincé entre la ligne de chemin de fer, la centrale électrique, la déchèterie et la route nationale ! Le prix des locations est exorbitant, par rapport aux aménagements du camping! Les allées enfin je dirais les chemins ne sont pas goudronnés mais caillouteux et ultra poussiéreux! Penser à essuyer la table avant de manger! Les soirées sont nombreuses mais pas assez de places assises! Les transat à la piscine ne sont pas assez nombreux et de temps en temps la piscine ferme pour nettoyer l’eau car certains font “caca” dedans! Reparlons du train: il en passe des dizaines par jour, et si par malheur vous allez vous en plaindre à la réception on vous répondra d’aller vous acheter des boules quies!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Frank16-01-2018

Geen leuke camping!

Geen fijne camping om 3 weken te verblijven. De camping grenst aan een industrieterrein. Zwembad veel te klein voor het aantal gasten en ook veel te weinig ligbedden. Veel gasten zitten met hun handdoekje op het (veelal natte) beton. Nota bene worden er ook nog daggasten in het zwembad toegelaten. Mobile homes staan erg dicht op elkaar, geen enkele privacy en je kunt de auto niet bij de mobile home parkeren. Dan de spoorlijn. Die bevond zich zo n 100 meter van onze mobile home. Veel treinen die er passeren en dan kun je elkaar niet meer verstaan. Mobile home was bij aankomst niet schoongemaakt, maar we waren ook wat te vroeg. Wel Franse supermarkten, een Lidl, een leuk winkelcentrum en restaurantjes vlakbij. Strand is 20 minuutjes rijden, maar in het hoogseizoen veel file. Voor ons nooit meer hier naartoe.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7MARIE MEDINA06-11-2017

SUPER

Très bon week-end mais les couettes et les couverts étaient sales. Ou à baisser le prix ou revoir ces points négatifs.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Thérèse Roussel06-11-2017

Pas à la hauteur de nos attentes

Il manque d ' animation, de terrains pétanque, terrains de sports, salle musculation, stricte minimum dans le mobilhome

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7cyrille dubois06-11-2017

Camping assez satisfaisant

Manque de soirée dansante par rapport à l'année dernière devenu un peu enfantin mais bonne évolution en perspective

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar