Géén boekingskosten

Aparthotel Sejours & Affaires Paris-Vitry

FrankrijkIle de FranceVitry-sur-Seine

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Sejours & Affaires Paris-Vitry voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel info

6 Reviews over Sejours & Affaires Paris-Vitry

• 7Marco10-02-2014

Mooie uitvalgelegenheid om Parijs te ontdekken

Voor ons verblijf in Parijs hadden we in eerste instantie bij Malakoff geboekt, maar door een stroomstoring zijn we hier terecht gekomen. De service is goed, alleen spreekt men er slecht Engels. De kamer was in prima staat, je kon alleen ruiken dat er wel eens gerookt is. Het ontbijt is in een kleine zaal en niet al te uitgebreid, maar wat er is is voldoende en goed. Met de bus is het metrostation goed te bereiken, een kaartje hiervoor kost €2,- p.p. maar zeker de moeite waard want lopende is het c.a. 45 minuten!

• 7Kristof19-08-2013

OK hotel als uitvalbasis

Dit hotel is ok als uitvalbasis. V ia een veilingsite echt een goede prijs gekregen voor 2 nachten. Het is bijzonder handig dat je auto in de garage kan, je weet tenslotte maar nooit. Buurt is de rand van Chinatown en vrij proper. Met de bus ben je zo aan Porte Choisy en vandaar kan je met de metro naar overal. Personeel is vriendelijk maar daarmee is ook alles gezegd. Als de croissants of het fruitsap op zijn in eetzaal moet je er zelf achter vragen want op dergelijke details letten ze niet echt. Kamer was proper bij aankomst maar wordt niet gekuist. Het is niet echt hotel, eerder appartement met kitchenette dat je zelf moet onderhouden. Carrefour en geldautomaat naast het hotel zijn idd erg handig.

conclusie: voor 105 euro voor 2 nachten met ontbijt ga ik graag terug, meer ga ik er niet aan geven.

• 3anita_heiwegen10-06-2013

Kamer erg slecht

De kamer vond ik erg slecht, het bed was een slaapbank en de douchekop hing los.. Het ontbijt daar tegen was beter dan ik had verwacht. Het personeel is niet echt behulpzaam en komen nogal chagerijning over. De ligging is wel ideaal de bushalte is 2 min lopen je bent staat binnen een half uurtje in hartje parijs.

• 8Astrid25-12-2012

Goed hotel!

Dit hotel gescoord bij veiling. We moeten zeggen prima! Kamer netjes zeer schoon en mooi met keuken helemaal compleet.Auto kan je kwijt in de ondergrondse parkeergarage voor 8,00 p/d.Anders bij de conforama buiten gratis.Onder onze kamer (kamer 406) zit de supermarkt carrefour waar je werkelijk alles kan krijgen.Wij hadden er ook ontbijt bij maar dat vonden we matig.Verder in de buurt restaurants en een bus nummer 183 brengt je naar de metro en in 20 min sta je in Parijs.Metrokaart is 6,40 p.p voor de gehele dag rondreizen door Parijs.Alles over Parijs kan je in het hotel krijgen aan folders etc.Gratis WIFI alleen de receptionist bij aankomst was chagerijnig echter wij komen zeker nog terug!

• 7ronald19-12-2012

prima plek gunstig gelegen tov centrum parijs

vlak bij periferique, auto in afgesloten deel parkeergarage(8 euro p.d.) ook parkeren overkant ruimte genoeg. kamer prima, keuken met waterkoker, koffiemachine, magnetron en koelkast, ruim balkon, badkamer met douche ruim voldoende, schoon, bij 2 nachten geen schoonmaak, handdoeken of beddegoed.lift. onder hotel supermarkt carrefour dus zelf ontbijten op kamer.met bus 183 naar metrostation porte de choisy (lijn 7) vandaar heel parijs te bereiken in circa 30 minuten.

• 8van Aalst23-02-2012

Goed,schoon,nieuw apart/hotel 20 min. van centrum!

Nieuw en daarom schoon en netjes apart-hotel in het zuiden van Parijs! Heel goed met de auto te bereiken.Auto kan voor 8 euro per dag in een afgesloten deel van de parkeergarage staan. De kamer is groot genoeg en schoon, met een klein keukentje met koelkast en magnetron. Wel jammer dat je voor 2 nachten geen schone handdoeken krijgt. Ook geen schoonmaak bij 2 nachten. Het ontbijt is heel eenvoudig en voor 7,50 kun je zoveel eten en drinken als je wilt.In de stad ben je dit al kwijt aan 2 koppen koffie! Een Carrefour supermarkt zit om de hoek! Verder geen restaurantjes in de buurt. Buslijn 183 stopt zowat bij het hotel en brengt je binnen 10 min. naar metrostation Porte de Choisy. Vandaaruit kun je met de metro overal naar toe! Ik ben hier 2 nachten geweest met mijn dochter en we hebben het super gehad. Stippel van te voren wat looproutes uit en dan kun je in 2 dagen heel Parijs verkennen!

Aparthotel Sejours & Affaires Paris-Vitry info

• AirconditioningNiet beschikbaar