Géén boekingskosten

Camping Le Beau Village

FrankrijkIle de FranceVilliers-sur-Orge

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Beau Village voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 27 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

27 Reviews over Le Beau Village

• 7Ilonka16-07-2020

Prima om te overnachten of Parijs te bezoeken

We overnachten hier vaker als we op doorreis zijn. En dat is prima. Sanitair is redelijk. En de plaatsen zijn niet zo groot maar ook prima om zonder voortent te staan.

• 8Van Elburg09-08-2018

Prima camping voor bezoek aan parijs!

Heel vriendelijk ontvangen en kregen gelijk uitleg hoe we met trein en metro naar parijs kunnen. Het treinstation ligt op 5 min. Lopen vanaf de camping maar je kan er ook met auto naar toe ( gratis parkeren) met ongeveer een uurtje sta je naast de Eifeltoren. Camping is overdag rustig maar savonds wordt het drukker met mensen die een dagje parijs zijn geweest. We hadden een royale plek. Sanitaire is oud maar wel schoon en prima douche. Het enige nadeel is dat er geen zeep bij toilllet is om handen te wassen. Volgens ons zijn ze bezig om sanitaire gebouw te vernieuwen, ze doen in iedergeval zeker hun best. Kortom een hele leuke camping voor een bezoek aan parijs.

• 8Cyn15-08-2017

Prima voor een dag Parijs!

Héél hartelijk ontvangen en meteen uitleg gekregen over hoe en wat omtrent openbaar vervoer naar/in Parijs. Drie minuten rijden van treinstation waar je gratis parkeert. Half uurtje met de trein, even met de metro: binnen het uur stonden we onder de Eiffeltoren. Het sanitair is in het nieuwste gebouw niet heel slecht, maar in het oude gebouw moet je niet zijn. Er staan inderdaad veel vaste mensen, je ziet onverzorgde caravannetjes staan. Maar dat deert niet voor een dagje Parijs. Aanrader dus voor enkele nachtjes!

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Roy14-08-2017

Smerig

Wij zijn hier 1 dag geweest ivm een bezoek aan Parijs. Moet er niet aan denken om hier mijn vakantie door te brengen.

Wij kwamen 's morgens om 11:00 uur aan en de wc / douches / afwas gelegenheid was rond uit smerig. Toiletpapier hangt buiten de wc hokjes omdat ze bang zijn voor misbruik ( verstopping ). Wanden en vloeren zijn in geen tijden schoongemaakt ( ondefinieerbare plekken, spinnenwebben, haren en aangekoekt vuil) plafond laat half los. Alles was te vies om aan te raken. Toen we 's avonds terug kwamen rond 20:00 uur, was het nog steeds hetzelfde, ronduit smerig.

Camping ziet er op het eerste gezicht netjes uit. Als je verder loopt zie je verschillende "oude" caravans die niet onderhouden zijn, vermoed dat er seizoensarbeiders wonen. Sanitair is 15 jaar geleden misschien best mooi geweest, maar slecht onderhouden. Overal zijn lekkages en roestplakken te zien. Tegels die kapot zijn regen afvoeren die stuk zijn.

Afstand tot Parijs is prima te doen, in 20 /25 minuutjes sta je midden in het centrum. Dorpjes waar je doorheen rijdt om op de camping te komen is van het type "voorstad / achterbuurt "

prijs/kwaliteit vind ik lastig te bepalen... het was niet te duur, maar je hebt een ruime plek... alleen de hygiëne is ver te zoeken eigenlijk voor alle geld te duur, maar in de omgeving van Parijs is het lastig iets te vinden voor die prijs.

• 1Staat v/h sanitair

didier, gerant, 18-08-2017

Hallo Bedankt voor uw reactie en uw bezoek aan het prachtige dorp paris camping. Wij vinden dat uw mening een beetje overdreven is, maar u heeft het recht om op internet een mening te geven en wij hebben het recht om u te antwoorden. We hebben vaak zeer goede meningen over onze sanitaire voorzieningen die een beetje oud zijn (8 jaar) maar nog steeds erg schoon (3 of 4 keer per dag wassen) Sommige gasten kunnen een toilet wassen, maar in dit geval moet u de receptie op de hoogte stellen zodat we de service direct kunnen verzenden. Het is sneller, voor u en voor andere klanten. Wat onze tarieven betreft, bedanken wij u voor uw opmerkingen, want inderdaad is het Camping Paris Beau Village een van de goedkoopste van Parijs met directe toegang tot de trein. Een bientot zeker DB manager

• 5Yvonne09-08-2016

Prima uitvalsbasis voor Parijs

In juli 2016 hier twee nachten doorgebracht, camping is een prima uitvalsbasis voor je bezoek aan Parijs. Met de trein (RER, Lijn C) stap je voor de Notre Dame uit. Het is wel nog ca. 10 minuten lopen vanuit de camping naar het station. Verwacht verder weinig van de camping, sanitair is oud en vies en de camping wordt verder niet heel actief onderhouden.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9mg2104-03-2016

Accueillant Propre Calme Tout près de Paris SUPER

Très surprenant si près de Paris et si calme , le personnel accueillant sympathique, pour moi tous se que j ' ai utilisé ma satisfait. L ' emplacement stabilisé assez grand pour placer un camping car Une remorque porte voiture et la voiture. Pour les divers salons ou visites de Paris , je reviendrai ici .

• 8Staat v/h sanitair
  • 5M04-09-2015

Saaie erg basic camping onder parijs

Verwacht niets en dan valt het mee. Het is dat er weinig campings zijn in de buurt van Parijs. Desondanks is de camping in het hoofd seizoen snel volgeboekt. Dus bel van te voren of er plek is. Tip om de auto 1 station dichter bij Parijs neer te zetten op de treinroute. Dit scheelt maar 5 minuten rijden, je kunt daar de auto ook gratis parkeren. Je zit dan nl in zone 4 en dit scheelt 6 euro per treinkaartje pet persoon.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6mark27-07-2015

aardige camping voor bezoek Parijs

Beau Village hebben wij voor de 3e keer bezocht. Met onze puber kinderen. Voor hen is er nauwelijks iets te doen. De open wifi is nauwelijks bereikbaar. Voor wifi op de plek moet je betalen (overigens ook net geweldig). Het restaurant (snackbar achtig iets) verkoopt wat snacks en pizza. Er is een speeltuintje voor de allerkleinste. Maar goed dat weet je van te voren. Receptiepersoneel zeer aardig en spreekt engels. Plekken ruim genoeg. Sanitair oud maar verder oke. In de nabije omgeving een kleine supermarkt en in het dorp een veel grotere. Treinstation op loopafstand. Treinkaartjes te koop op de camping (dagkaart trein/metro 16,50 pp). Wij zijn zelf met de auto naar Parijs gegaan en betaalden 37.50 aan parkeergeld op de Champs Elysee. Was prima te doen als je van druk verkeer houdt. Op zaterdag organiseerde de camping een karaoke avond. Dit duurde tot 01.30 uur!!! Kennelijk had personeel zelf flink meegedaan want toen wij zondag om 7 uur wilden vertrekken was het hek dicht.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Marieke21-07-2015

Leuke camping voor bezoek aan Parijs

In juli 3 nachten op deze camping gestaan voor een bezoek aan Parijs. De ligging van de camping is mooi. Binnen 45 minuten sta je bij de Eiffeltoren of de Notre Dame. Supermarkt in de buurt en 's ochtends brood uit een automaat. Vriendelijk personeel. Veel mensen zijn overdag niet op de camping of slapen hier alleen voor hun doorreis. 'S avonds rustig. Een van de sanitair gebouwen is oud. Andere gebouw is nieuw en heel netjes. Je staat met de caravan op asfalt. Voor paar dagen prima. Zou deze camping voor bezoek aan Parijs zeker aanraden.

• 7Eetgelegenheden
  • 10ENZO RICCO23-09-2014

Top pour visiter Paris

Ce Camping est proche de Paris mais surtout il est situé à coté du RER qui nous dépose au pied de tous les monuments de Paris . Camping simple, informations et conseils des filles de l'accueil toujours fiable. On est tombé en panne le jour du départ et une personne de la maintenance nous a immédiatement dépanné. C'est rare pour le signaler , nous avons beaucoup apprécié le service. Toilettes un peu vétustes mais trés propres.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Le Beau Village info