Hotel Château De Villiers le Mahieu

Bekijk alle reviews

Review geschreven door echtpaar uit Herten

Nooit meer

echtpaar uit Herten,
23-8-2011

Hotel Chateau Villiers le Mahieu staat in de brochure van de touroperator omschreven als een 4 sterren hotel met Golden Label maar dit krijgen ze enkel voor de ligging. Het ontbijt is fantasieloos, het eten is ronduit slecht. Rond de middag een lekker kopje koffie drinken is er niet bij je moet dan wachten tot 14.30 uur tot het Lounge restaurant open gaat.Het zwembad is al niet veel beter, kapotte beschimmelde kussens op de ligstoelen en het zwembad werd niet goed schoon gehouden. We hadden een luxe kamer in het Chateau gereserveerd , het was een bruin hok. Voor zoveel geld en zulke omschrijving hadden we heel wat anders verwacht