Hotel Château De Villiers le Mahieu

HotelWeer vandaag20°8°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Château De Villiers le Mahieu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Château De Villiers le Mahieu in het Nederlands

Ramp

Pohlen
31-8-2011

Het hele hotel was een grote ramp,ontbijt,lunch,dinner.Zwembad met beschimmelde ligkussens. En hou je hart maar vast als er een bruiloft is,tot in de vroege uurtjes harde muziek,bruiloftgasten die zich niet weten te gedragen en waar niet van wordt gezegd. Dit hotel is zijn 4 sterren zeer zeker niet waard.Luxe chateau kamer ?? op de foto ja, terplekke rot geschrokken

Nooit meer

echtpaar uit Herten
23-8-2011

Hotel Chateau Villiers le Mahieu staat in de brochure van de touroperator omschreven als een 4 sterren hotel met Golden Label maar dit krijgen ze enkel voor de ligging. Het ontbijt is fantasieloos, het eten is ronduit slecht. Rond de middag een lekker kopje koffie drinken is er niet bij je moet dan wachten tot 14.30 uur tot het Lounge restaurant open gaat.Het zwembad is al niet veel beter, kapotte beschimmelde kussens op de ligstoelen en het zwembad werd niet goed schoon gehouden. We hadden een luxe kamer in het Chateau gereserveerd , het was een bruin hok. Voor zoveel geld en zulke omschrijving hadden we heel wat anders verwacht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château De Villiers le Mahieu in Villiers le Mahieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château De Villiers le Mahieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château De Villiers le Mahieu scoort een 8.15 uit 10 op basis van 84 reviews.