Camping Le Parc de Paris

Camping Le Parc de Paris

4.4Onvoldoende

Frankrijk, Ile de France, Villevaudé

Op vakantie geweest naar Le Parc de Paris?

4.4Onvoldoende

• 4.3Eetgelegenheden
  • 3.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

28 reviews over Camping Le Parc de Paris

• 2019
    4Fam Blom20-09-2019

Nooit meer.

Deze camping is geen camping meer, maar een bungalowpark met een paar over gebleven kampeerplekken. In veel van de huisjes verblijven bouwvakkers. Oude caravans waarbij vuil rondom de plek ligt. Sanitair is aanwezig, echter geen warm water. Geen voorziening voor je chemisch toilet. Geen vakantiesfeer op het park. Receptioniste was behulpzaam en aardig. Na 1 nacht direct weer weg gegaan. Restaurant is meer een grote bar.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 3Nico08-07-2019

Nooit, nooit meer

Dit is een slechte camping. Veel arbeiders en een paar plekjes om te kamperen. Volgende ochtend bleek ons meubilair te zijn gestolen. Receptie was dicht en niemand bereikbaar. Slecht sanitair.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Albert-K03-04-2019

Eerste en meteen laatste keer

We moesten vanwege speciale omstandigheden een paar nachten met de camper nabij Parijs-Oost staan in maart. Dit leek de enige camping te zijn die open was. Geboekt en vooruit betaald, want we wilden zekerheid vanwege die omstandigheden. Daarna pas wat reviews gezien en van sommige schrokken we. Typisch genoeg ook niet meer bij Acsi en Nkc vermeld. Anwb bood hem nog wel aan. Sommige (negatieve) reviews zijn oud, en er waren ook recente goede. Dus och, voor die vier nachten. Ik ga niet op de details in, maar na 2 nachten zijn we subiet vertrokken, ondanks dat we nog twee nachten hadden betaald. Dat maar laten zitten, blij dat we waren toch nog een andere en wél heel fijne camping gevonden te hebben die net geopend was. Heus, soms zal het hier meevallen, maar soms ook helemaal niet. En dat laatste gold voor ons. Nooit meer dus.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Chieda02-04-2018

Super camping voor een bezoek aan Disney

Goed: alles was schoon,, 18 min van disney. 30 min vanaf centrum Parijs. Alles was eigenlijk makkelijk en snel geregeld voor een hele mooie prijs. We waren met 2 kinderen van 6 en 10 en 3 volwassen. T was echt geweldig! Zeker een aanrader als je een trip naar disney en parijs wil.

Eigenlijk waren er geen minpunten Geen gebruik gemaakt van het restaurant en van de openbare sanitair.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

4Nibbelink en Schoemaker23-04-2016

walgelijk

Vanuit de camping is het 10 minuutjes rijden naar het treinstation dat je naar het centrum van Parijs brengt. Ook de stad Provence is zeker een aanrader. de camping zelf heb ik weinig tot geen goede woorden voor. Sanitair is ronduit slecht. kapotte wc's mensen die geen moeite doen om het wc gebouw schoon te houden, poep op de wc bril etc. Op onze aankomstdag in het tentje vooraan snel wat te eten gehaald. De patat was rauw en de merquez (worstjes) waren pikzwart en verkoold. wel een ideale service om broodjes voor de volgende morgen te bestellen. we hebben een rondje op het park gelopen en er lopen een en al polen en zwerfkatten. Op het park zelf is er weinig vermaak en ook Villevaude is spookachtig stil. voor ons geen 2e keer. Bij de receptie zitten wel mensen die je echt willen helpen. Zo hebben ze ons geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe campeerplek. Er is veel informatie te vinden over uitstapjes en denken met je mee als het gaat om bezieswaardigheden.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 3Annelies27-10-2015

Vies en desolaat

Na betaling van een behoorlijk bedrag naar onze campingplaats gereden. Na installatie het toilet bezocht. 1 was gesloten en de andere buitengewoon vies! ontlasting aan de muren en in de pot en bijhorende dode muggen. De vermelding op de deur: voor uw veiligheid gesloten van 21u-9u. was ook niet echt geruststellend. Geen supermarkt, geen restaurant en de feestzaal werd gebruikt voor een mariage (garantie voor de hele nacht herrie).

Gereisd met partner in oktober 2015

• 3Kim25-09-2015

Heel slecht

Wij zijn er twee nachten geweest voor een bezoek aan Disneyland. Het sanitair was echt goor, er was volgens de afteken lijsten al vijf dagen niet schoongemaakt en dat was echt te zien. Na een dagje Disneyland zijn we onder de douche gestapt bij de camperplaats van Disneyland, wat een zeer goed alternatief is voor deze camping. Dit was maar goed ook want terug op de camping was er geen water meer, met alle gevolgen van dien (niet door kunnen spoelen van het toilet). Tevens gaf de camping mij een zeer onveilig gevoel, ik werd erg nagestaard door de werkmannen. We zijn met gierende banden weggegaan en bij het eerste benzinestation naar het toilet gegaan.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Bianca Rodenburg18-07-2015

Prima locatie bij Parijs en Disney

Voor een korte trip om Parijs en/of Disney te bezoeken heeft deze camping een goede locatie. De camping zelf is niet bijzonder. Caravan (wij hadden type Bastille) was prima. Goede bedden, prima douche en airco! Dat was voor ons ook het belangrijkste. Camping zelf is wat troosteloos. Er is een speeltuin voor kinderen. Personeel aan receptie is behulpzaam.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Hannie07-08-2014

Alleen voor hooguit één nacht en dan gauw weg!

Zoekende in een campinggids naar een overnachting bij Parijs en op dit park terecht gekomen. Met het inchecken stonden we naast een mierenhoop van werklui die net van het werk terugkwamen. Huh, dit is toch een camping? Nou nee...voor 90 % is dit park ingedeeld met huisjes, bungalows en tenten en wordt bewoond door arbeiders die waarschijnlijk in de buurt werken. Nog een klein deel is gereserveerd om je caravan of tent neer te zetten. Voor één nacht prima. Verder goed sanitair wat tijdens ons verblijf gewoon werd schoongemaakt. Eetgelegenheid keuze uit 1 menu. Daarom maar bij een groot winkelcentra vlakbij wat gegeten. Verder prima overnachting gehad zonder kabaal of wat dan ook. Maar om hier nou weer naar toe te gaan? Nee, dit geeft je echt geen vakantie gevoel.....En de prijs? Veel te veel voor wat je krijgt....jammer....

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 2Robin28-07-2014

foutje

op de terugweg wilde we nog een dagje parc Asterix doen, dus camping uitgezocht in de buurt. Ik had even zover moeten checken. Alles is waar: vies, geen faciliteiten, dronken polen en portugezen. We hebben de 2e (vooruitbetaalde) nacht maar laten zitten en zijn na Asterix niet meer terug gegaan. Gaf een onprettig en onveilig gevoel daar.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014