Aparthotel Appart’City Confort Paris Villejuif

Aparthotel Appart’City Confort Paris Villejuif

7.5Goed

Frankrijk, Ile de France, Villejuif

Op vakantie geweest naar Appart’City Confort Paris Villejuif?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Appart’City Confort Paris Villejuif voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

6 reviews over Aparthotel Appart’City Confort Paris Villejuif

• 7Sjon02-05-2016

Prima locatie voor een weekendje Parijs

Recht voor de deur is een metrostation, dus ideaal. Goede kamer, schoon hotel en een parkeergelegenheid onder het gebouw. Het onbijt was goed, maar niet heel uitgebreid. Het parkeergedeelte voor het hotel staat niet helemaal duidelijk aangegeven. Verder alles goed voor elkaar, ik zou er weer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7connybohnen18-11-2014

Redelijke aparthotel

Het grootste pluspunt is metro voor de deur, die je overal in Parijs brengt. Het hotel is erg gedateerd, kapotte wanden en smerige vloerbedekking, de receptioniste was vriendelijk maar ook vaak niet aanwezig, we hebben ook een avond met koud water gezeten wat niet prettig douchen was het ontbijt daarin tegen was goed verzorgd met verse producten , lekkere koffie en diverse soorten brood maar het is geen € 13 p.p waard. De kamer zelf is tropische warm wat je niet zelf kan regelen en de keuken stelt niets voor , we hadden ook maar een stoel op de kamer. Ons weekend Parijs heeft hier allemaal niet onder geleden het is een fantastische stad en we hadden in ieder geval s' avonds een schoon bed.

Gereisd met partner in november 2014

• 8Harjo20-10-2013

Mooie kamer,goede ligging.

Prima uitvalsbasis voor stedentrip Parijs. Metrostation voor de deur op 50 meter.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8william16-04-2011

Prima vertoeven

Park & Suites Villejuif zoals het app.complex eigenlijk heet heeft volledig aan de verwachting voldaan. Rondom is het nu (apr 2011) een grote bouwput. Maar dat gaat er straks prima uitzien. Personeel is allervriendelijkst, het ontbijtbuffet met broodjes, mini-croissants, pain-au-chocolat, eitje, verse toast, div. drinks is compleet. Vlak nabij de metro. Auto parkeren in de garage van Casino supermarkt (links aanhouden verdieping lager zijn de parkeerplekken voor park&suites), dan kun je binnendoor via de lift (nivo -2) let op de bordjes bij de receptie (nivo 0) komen. Grote Casino supermarkt op de begane grond. Schone kamer. Netjes verzorgd.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Jordie Haverkamp02-07-2010

goede prijs kwaliteit verhouding

Wij hadden een appartement met aparte slaapkamer. Hierdoor hadden we veel ruimte. Appartement lag op de bovenste verdieping en we hadden zowaar een balkon. Alle ramen en deuren waren voorzien van rolluiken. Keuken is simpel, maar wel van alle gemakken voorzien. Verdere inrichting splinternieuw, een beetje sober, maar wel schoon. Badkamer is niet al te groot, maar met z'n tweeen nog te doen. Bedden waren prima. Onthaal was zeer vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan voor €9,-/nacht onder het hotel. Ontbijt was niet te uitgebreid, maar wel prima. Metrolijn 7 direct voor de deur. Instappen en zonder overstappen bij de notre damme uitstappen. Ideaal dus! Wijk is in opkomst; er is een gloednieuw winkelcentrum gebouwd met moderne ketenwinkels. Via de buitenring(oost) van Parijs (A86) is Villejuif goed te bereiken. Kortom: een met de auto prima bereikbare accomodatie, vanwaaruit Parijs goed te verkennen is. (Tip: Leuk, goed Italiaans restaurant bij het winkelcentrum aan de grote weg)

Gereisd met partner in juni 2010

1 tip over Aparthotel Appart’City Confort Paris Villejuif

• connybohnen, 18-11-2014 Rapporteren

Parkeergarage en grote supermarkt onder hotel.

0 vragen over Aparthotel Appart’City Confort Paris Villejuif

Aparthotel Appart’City Confort Paris Villejuif info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte