Reviews over Villejuif

Prima locatie voor een weekendje Parijs

Sjon,
    2-5-2016

Recht voor de deur is een metrostation, dus ideaal. Goede kamer, schoon hotel en een parkeergelegenheid onder het gebouw. Het onbijt was goed, maar niet heel uitgebreid. Het parkeergedeelte voor het hotel staat niet helemaal duidelijk aangegeven. Verder alles goed voor elkaar, ik zou er weer naartoe gaan.

Redelijke aparthotel

connybohnen,
    18-11-2014

Het grootste pluspunt is metro voor de deur, die je overal in Parijs brengt. Het hotel is erg gedateerd, kapotte wanden en smerige vloerbedekking, de receptioniste was vriendelijk maar ook vaak niet aanwezig, we hebben ook een avond met koud water gezeten wat niet prettig douchen was het ontbijt daarin tegen was goed verzorgd met verse producten , lekkere koffie en diverse soorten brood maar het is geen € 13 p.p waard. De kamer zelf is tropische warm wat je niet zelf kan regelen en de keuken stelt niets voor , we hadden ook maar een stoel op de kamer. Ons weekend Parijs heeft hier allemaal niet onder geleden het is een fantastische stad en we hadden in ieder geval s' avonds een schoon bed.

Mooie kamer,goede ligging.

Harjo,
    20-10-2013

Prima uitvalsbasis voor stedentrip Parijs. Metrostation voor de deur op 50 meter.

pefecte lokatie buiten parijs

steve volders,
    16-2-2013

bus 162 stopt achter de hoek van het hotel en brengt je naar de metro.

Zeer goed uitgeruste studio's, goede bedden. We hadden communicerende kamers met de kinderen van 14 en 17.

Buiten de kraan die los stond op de lavabo niets aan te merken, echt genoten!

Prima vertoeven

william,
    16-4-2011

Park & Suites Villejuif zoals het app.complex eigenlijk heet heeft volledig aan de verwachting voldaan. Rondom is het nu (apr 2011) een grote bouwput. Maar dat gaat er straks prima uitzien. Personeel is allervriendelijkst, het ontbijtbuffet met broodjes, mini-croissants, pain-au-chocolat, eitje, verse toast, div. drinks is compleet. Vlak nabij de metro. Auto parkeren in de garage van Casino supermarkt (links aanhouden verdieping lager zijn de parkeerplekken voor park&suites), dan kun je binnendoor via de lift (nivo -2) let op de bordjes bij de receptie (nivo 0) komen. Grote Casino supermarkt op de begane grond.

Schone kamer. Netjes verzorgd.