Hotel Trianon Palace

Wellness hotel, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°17°
Hotel Trianon Palace

6 reviews over Hotel Trianon Palace in het Nederlands

Super Hotel op Super Locatie!

eej.bakker
19-3-2014

Wij verbleven 4 dagen in Trianon Palace, super hotel op super locatie. Binnen 20 minuten waren wij in het centrum van Parijs. Restaurant is top! Personeel zeer behulpzaam. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Fantastisch hotel!

ellykeverkooyen
13-8-2012

Voor 19€ hadden we een upgrade geboekt. Dit houdt in dat als er een kamer in een hogere klasse beschikbaar is op de dag van aankomst, je deze voor 19€ extra kunt krijgen. Zo kwam het dat wij een King Deluxe kamer kregen in de Palace met tuinzicht. Fantastische grote kamer met enorm bed, hoge ramen en een grote badkamer volledig in mozaiek. Badslippers en badjassen hingen al klaar. Op het bed liggen kussen van verschillende zachtheid zodat je zelf kunt kiezen. Kamermeisje komt 's avonds de kussen opschudden, schone handdoeken brengen. Mooie minibar die inderdaad niet goedkoop is maar er is een gedeelte in vrijgemaakt waar je je eigen drankjes kwijtkunt. Wel gratis internet op de kamer maar geen gratis WIFI. Alle personeel super vriendelijk en attent. De auto werd gratis geparkeerd door Valet Parking op het terrein. In de tuin kun je heerlijke cocktails drinken (niet goedkoop) en serveren ze de beste club sandwich ever.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Beste vegetarische lunch ooit

Sacha
15-2-2012

Voor m'n werk hier overnacht en vergaderd. Het hoofdgebouw doet statig aan en maakt indruk. Het bijgebouw waar onze kamers zaten absoluut niet. Kamers kostten toendertijd 900 FFR per nacht, wat veel geld was, maar kamer stelde niet veel voor. Donker en benauwd.

Hier geluncht en dat was een verademing. Omdat ik vegetarisch at verwacht je een bak sla of wat gekookte groente met een groenteburger die ze even in het vet gegooid hebben. Hier niet. Dit was echt een kunstwerkje met een speurtocht van wat je at. Het is voor mij de beste vegetarische maaltijd die ik ooit voorgeschoteld gehad heb.

Het hotel ligt direkt naast het paleis en de tuinen van Versailles, waar ik 's ochtends voor het ontbijt heerlijk heb kunnen rondwandelen. Een toplocatie, alleen jammer van de tegenvallende kamers voor het geld wat je ervoor neerlegt.

Gereisd Zakelijk in januari 1998

We hebben een aantal aanbieders voor Trianon Palace voor je op een rij gezet:

Heel harde bedden in kleine en smakeloze kamers

vanderveldenton
12-10-2011

Ik boekte bij touroperator en wist door recensies dat de kamers in het Pavillon (apart staand gebouw) nogal gehorig zijn doordat gasten met de deuren slaan. Ik kreeg een kamer aan het eind van een gang maar hoorde die deuren toch. Heel kleine en sfeerloze kamers met keihard bed waarin ik niet kon slapen. Na dit gemeld te hebben gebeurde er niets en ik vergat gewoon om nog maar een keer om een oplossing te vragen voor mijn slaap probleem. Positief is de ligging naast een van de ingangen van het paleis park. Te voet is het hotel het best bereikbaar vanaf Versailles Droite (uit Parijs vanaf St Lazare). Door de weeks een groot ontbijtbuffet. Zwembad beneden maar luidruchtige kinderen en volwassenen. Hotelkamer heeft TV maar slechte keus aan zenders en cultuurkanaal Mezzo zit er niet eens op, wel veel porno, dus echt een zakenhotel, niet voor cultuurliefhebbers. Veelal onaardig personeel. Erg dure minibar (5 Euro voor een Mars!) en geen ruimte voor eigen spul. Kleine badkamer met klein bad

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011
2008

Nog nooit: zo lekker gegeten, zo onwelkom gevoeld!

evelyn pieters
29-7-2008

Toen we aan kwamen rijden werden we verzocht de auto elders te parkeren, terwijl we eerst nog moesten inchecken. Vervolgens was er geen tafel beschikbaar in beide restaurants. Wat snel duidelijk werd was dat wij wel welkom waren maar onze dochter van 3 jaar niet. Vervolgens nogmaals geprobeerd en toen wel plek, maar later bleek ergens op het terras/bargedeelte. Geklaagd, toen wel tafel beschikbaar in brasserie, waar overigens de rest van de avond 1/3 van de tafels bezet was. Het eten was formidabel, nog nooit zo lekker gegeten. Bediening echt slecht, ook bij ontbijt 's ochtends. Waren niet de enigen, ook anderen deden hun beklag bij het management. Kamer en zwembad waren prima.

Gereisd Familie in juli 2008
2005

Mooi gelegen spa hotel, op loopafstand van het kasteel van

Familie D-P
9-11-2005

Mooi gelegen spa hotel, op loopafstand van het kasteel van Versailles, een bezoekje waard. Genoten van de sauna, hamam en het zwembad. Wat ons tegenviel was dat er geen mogelijkheid was tot het volgen van kuurprogramma's. Alles zat volgeboekt en blijkbaar hadden we vooraf moeten reserveren. Helaas waren we hiervan niet op de hoogte gesteld bij boeking. Geen massages dus, dit viel voor ons erg tegen. Het diner was zeer goed, ontbijt viel wat tegen; beperkte keus en er werd niet voldoende bijgevuld. Vriendelijk personeel. Zeker geen slecht hotel maar gezien prijs/kwaliteit niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gereisd Anders in november 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Trianon Palace voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trianon Palace in Versailles (Yvelines), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trianon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.