Camping Val de Seine 78

2 reviews over Camping Val de Seine 78 in het Nederlands

Niet doen!!!!!!

Mei
24-8-2012

Nog nooit zo smerig sanitair meegemaakt. Werd gewoon niet schoongemaakt, wat een smeerboel. Als ik in de vorige beoordeling lees dat het sanitair een 9 krijgt, dan is er wel wat veranderd sinds 2010. Wij stonden hier maar 2 nachten maar als ik dit vooraf had geweten, was ik hier nooit naar toe gegaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Goede uitvalbasis voor een bezoek aan Parijs!

Van Hell
7-8-2010

Camping met uitstekend sanitair. Gunstig gelegen t.o.v. Parijs en Versailles. Parijs ook eenvoudig te bereiken met de trein. Zwemgelegenheid buiten de camping bij een meertje behorende bij een soort recreatiepark. Entree is gratis voor campinggasten. Geen speeltuintje. Bij de receptie wordt Engels gesproken en ze zijn erg behulpzaam. Brood op bestelling (een dag van tevoren). Veel passanten en kort verblijf-kampeerders.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val de Seine 78 in Verneuil-Sur-Seine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val de Seine 78 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.