2 reviews over Camping Ferme de la Fée in het Nederlands

Goede, rustige camping, uitvalsbasis voor parijs

frank van rooij
6-5-2009

Goede, rustige camping, ideale uitvalsbasis voor parijs en eurodisney. Geen camping voor gezinnen met tienerkinderen. Geen winkel of eetgelegenheid op de camping of het dorpje

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009
2008

mooi gelegen camping in de nabijheid van parijs

karin
8-6-2008

mooi gelegen camping in de nabijheid van parijs. Wij hebben deze camping gebruikt als verblijfplaats tijdens bezoek aan parijs en disneyland. Eigenlijk was de afstand daarvoor iets te groot, maar de ligging van deze camping maakt veel goed.

ruime plaatsen en een speeltuin voor de kinderen. Er is geen restaurant en je kunt geen broodjes kopen op de camping, er is een klein winkeltje in het nabijgelegen dorp, dit is echter niet al te vroeg open, dus een beetje voorraad is wel gewenst hier.

Gereisd Familie in april 2008

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Ferme de la Fée

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme de la Fée in Verdelot , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme de la Fée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.