Reviews over Verdelot

Goede, rustige camping, uitvalsbasis voor parijs

frank van rooij,
    6-5-2009

Goede, rustige camping, ideale uitvalsbasis voor parijs en eurodisney. Geen camping voor gezinnen met tienerkinderen. Geen winkel of eetgelegenheid op de camping of het dorpje

mooi gelegen camping in de nabijheid van parijs

karin,
    8-6-2008

mooi gelegen camping in de nabijheid van parijs. Wij hebben deze camping gebruikt als verblijfplaats tijdens bezoek aan parijs en disneyland. Eigenlijk was de afstand daarvoor iets te groot, maar de ligging van deze camping maakt veel goed.

ruime plaatsen en een speeltuin voor de kinderen. Er is geen restaurant en je kunt geen broodjes kopen op de camping, er is een klein winkeltje in het nabijgelegen dorp, dit is echter niet al te vroeg open, dus een beetje voorraad is wel gewenst hier.