Hotel Ibis Styles Paris Velizy

6,8

28 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Velizy in het Nederlands

Door verbouwing niet aan te raden.

Petra
14-8-2018

Het hotel wordt momenteel verbouwd. We hadden een familie kamer gereserveerd via touroperator, maar die kamer bleek geen water te hebben. Het personeel bood ons hier in plaats van 2 kleine kamers aan waar we zelf het matras verplaatst hebben omdat we onze dochter van 5 niet alleen op een kamer laten slapen. Ook in deze kamers kwam in het begin bruin water uit de kraan.

Het ontbijt was omdat het restaurant er ook niet meer was op de 1 e verdieping in de hal. Behelpen maar ok. De kamers waren net opgeknapt en schoon. De airco deed het niet terwijl het die dag 37 graden was (3 augustus)

Geen parkeer mogelijkheid op het terrein omdat ook de garage dicht was. Het is dat het al 22.30 u was dat we aankwamen anders hadden we een ander hotel gezocht.

Wellicht als de verbouwing voorbij is dat het een prima verblijf is.

Zeer net hotel

Tessa
1-5-2016

Zeer net hotel ligging is nabij een groot centrum, afstand vanaf Parijs is wel een minpunt.

Kamers waren netjes verzorgd, vriendelijk personeel. 2 sterren waardering is niet rechtvaardig.

Budgethotel

jesss
22-6-2015

Wij hebben hier in december 2014 gezeten i.c.m. een dagje Disney. Het hotel is vrij lastig te vinden, de navigatie geeft het verkeerd aan. Volgens de receptionist gebeurt dit vaker. Auto kun je kwijt onder het hotel in de parkeergarage. Superkleine en krappe hotelkamer, maar wel schoon en vorig jaar (2014) gerenoveerd. Qua ligging niet ideaal om naar het centrum Parijs te gaan (metro 55 minuten, niet rechtstreeks) maar wel een enorm winkelcentrum (Velizy 2) aan de overkant. Ontbijt is vrij karig, maar dat is bijna overal in Frankrijk....

redelijk

k en l
30-1-2012

hotel vol de nuit.......geboekt in combinatie met parijs en dagje disney met een groepsbus. hadden niks verwacht na al de vorige beoordelingen,maar de kamer viel reuze mee! wel bloed en bloed heet!!verwarming kregen we inderdaad niet uit!!schoon en met een lekker lig bad.elke dag word je bed verschoond en schone handdoeken.alleen jammer dat we 1 dag geen warm water hadden....heel jammer als je dus de hele dag in een bus hebt gezeten, moe bent en even wil opfrissen...wij naar de receptie waar een man zat die al begon te lachen en het probleem wel zou oplossen ...om half 12 savonds nog geen warm water...beetje jammer.ontbijt zeer karig keuze alleen uit mini croissants en een stokbroodje en jam en smeerkaas.koffie en jus.aan de overkant een zeer grote supermarkt, naar hotel een pizzeria.verder niks.in zeer afgelegen buurt zonder eigen vervoer kom je nergens.

Super voor het geld!

Stefanie
15-12-2011

Zeer vriendelijk persooneel!Kleine kamers maar heel erg schoon en netjes!Voor dit geld is het helemaal prima!Van de drukte van de weg totaal geen last gehad!

Zit een groot winkelcentrum naast ,ideaal om even heen te lopen en evt te eten.

Onbijt is super vers.Eenvoudig maar prima.

Dit hotel raden we zeker aan!

Heleen en Lineke Strootman
11-1-2011

Het hotel is netjes en schoon. Ook al is de kamer/badkamer misschien wat kleiner dan je gewend bent, het is schoon en alles is aanwezig wat nodig is; voor de kamer geldt hezelfde. Bedden zijn prima. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is eenvoudig maar vers! Gezien de lage prijs, is dit een goed, prettig hotel en er wordt een goed ontbijt geboden. De prijs/kwaliteitverhouding is daarom meer dan goed. Fijn dat er een groot supermarkt en enkele restaurants in de buurt zijn. Pizzaria naast het hotel is aan te raden.

De afstand naar het centrum van Parijs lijkt me te doen, maar wij waren met een touringcar, dus echt beoordelen is lastig.

Het enige minpuntje van het hotel is de warmte. Het is zowel in de kamer als in het restaurant naar onze mening te warm.

Kortom: dit hotel is naar onze mening een aanrader.

Super 2* hotel voor deze prijs!

Leon
17-11-2010

Zeer nette kamers (begane grond) met in totaal 10 personen geweest incl. 4 kinderen en 3 kamers gehuurd. Alle kamers netjes, bedden netjes, badkamers netjes schoon, lcd tv aanwezig en minibar. Wij waren er 2 nachten en er werd zelfs tussendoor schoon gemaakt. Ontbijt is inderdaad simpel, maar wat verwacht je nou voor een paar tientjes. Verse broodjes en verse koffie is voor de meeste genoeg. Een gigantisch groot warenhuis met supermarkt aan de overkant en diverse goede restaurants naast het hotel. Het enige minpunt is de warmte in het hotel, er zal vast iets kapot geweest zijn aan de verwarming, ik schat zo'n 30 graden in de lobby en zo'n 25 graden op de kamers en dat in november...gelukkig kunnen de ramen open en zijn de kamers zo afgekoeld.

vriendelijkheid was ver te zoeken

lecleir
2-8-2010

wij boeken nooit met veel luxe maar dit was toch echt te min .Eten was een ramp,nachtlawai werdt niet geweerd.Kamers waren niet in orde bv electriciteit lag bloot.

Ook waren ze aan de receptie helemaal niet vriendelijk ,mevrouw zat er echt tegen haar zin.Een vriendelijk woord kost geen geld en is aangenaam voor de gasten.Al goed dat je er niet lang moet zijn .Slapen en onbijten en wegwezen.

De kamers zijn klein, maar op zich zit er van alles in, inclusief een (kleine) LCD tv, minibar en bad. Zelf vond ik dat de kamer er erg mooi en goed onderhouden uit zag.

Het ontbijt is helaas wel erg simpel, bestaande uit croissants, stokbrood, jam en smeerkaas. Maar goed, aan de overkant zit een mega supermarkt waar je op zich nog het één en ander kan kopen. Over het algemeen ben ik wel tevreden,aangezien het niet te duur was allemaal.

prijs kwaliteit verhouding is goed

Familie Miltenburg
17-7-2010

ligging zonder tom tom, maar wel met route is redelijk te bereiken.

Het hotel is verder simpel maar goed genoeg voor een twee sterren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris Velizy in Velizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris Velizy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.