Camping Le Village Parisien ****

7,2

Weer vandaag6°-2°

• Activiteiten7,4
  • Sfeer in stad8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village Parisien voor je op een rij gezet:

14 tips over Camping Le Village Parisien

Cootje, 22-6-2015
Uiteraard dagje Disney circa 20 minuten met de auto en Parijs met de trein ook circa 20 minuten..
Sandra, 26-1-2015
Parkeer in een voorstadje van Parijs en ga verder met het OV. Zo bespaar je een hoop geld.
annemarie van Hoesel, 12-6-2014

Geluidsoverlast van muziek van andere gasten aan banden leggen.

Meer schoonmaken.

Kwaliteit van het eten onvoldoende.

Ursela, 5-6-2014
Door een alternatieve route, die vrijwel niets langer is, kun je zonder tol te betalen naar Disney en weer terug.
lindaenantoine, 15-5-2014

Bij de receptie kun je entree kaartjes voor disney kopen volwassen € 139 voor 3 dagen entree/2 parken (dit is 1 dag gratis, aan de kassa van disney betaal je dit voor 2 dagen park)

Chantal, 13-5-2014
Ga met de auto naar Chateau Vincennes. Achter het kasteel kun je je auto gratis parkeren. Pak hier de metro naar centrum Parijs voor € 1,70 p.p. en ga dan verder te voet. Booschappen kun je doen in Meaux (3 km verderop) bij de Lidl en Leclerc.

rna89, 21-4-2014

Disney is niet ver, voor de laatste 500 meter naar de afslag van Disney kom je op de tolweg. Dit kost dan € 2,60 voor 500 m!

Naar Parijs kun je met de trein vanuit Meaux. Met de sneltrein ben je er in 20 min. Kosten € 31,60 voor 4 personen.

toscajm, 9-9-2013
Perfecte uitvalsplek voor Disneyland
abencorrie, 27-6-2013

Disney is wel een half uurtje rijden en Parijs uurtje ,dus niet echt dichtbij.Voor boodschappen ben je toch wel aangewezen op de supermarkt in het dorp.

Wij hebben het hier heerlijk gehad ,zeker een aanrader

Ellen, 5-9-2012

In Meaux is in juli en aug. een heel leuk strand aan de rivier met veel vertier voor de kinderen, ligweide, snackbar, restaurant enz

Er is een zwemgedeelte afgezet en er is bewaking

Onze bezoekers bekeken ook: