Camping Le Village Parisien

Camping Le Village Parisien
7,4

• Activiteiten7,4
  • Sfeer in stad8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village Parisien voor je op een rij gezet:

126 reviews over Camping Le Village Parisien in het Nederlands

Auto,s rijden te hard en gevaarlijk

Harry,
21-9-2018

Auto,s rijden te hard en gevaarlijk. Mijn vrouw moest de struiken in om niet aangereden te worden.

Jagers rond de camping schieten gewoon richting de kampeerplekken. Hagel kwam tegen de caravan terecht.

Geen fiets en wandelroutes bij de receptie te krijgen. Alles gericht op Parijs, Disneyland etc.

Heb ons verblijf daarom 2 dagen eerder afgebroken.

Gereisd anders in september 2018

Leuke camping onder de rook van Parijs

Jessica knopper,
21-8-2018

Nette camping op reisafstand van Parijs en euro Disney. Mooie plekjes op kampeerveldje aan de Marne. Netjes en opgeruimd. Enige nadeel vond mijn man de overvliegende vliegtuigen elke 2 minuten. Het plekje zelf maakte dat meer dan goed.

Leuke camping onder de rook van Parijs

Jessica knopper,
21-8-2018

Nesbitt,
18-8-2018

Perfect om naar Parijs en Disney te reizen

Joska,
11-8-2018

Perfect om naar Parijs en Disney te reizen.

Vriendelijk personeel. Mooie omgeving.

mei vak

valk,
5-5-2018

huisje is echt oud en enorm ongezellig, de wifi die groot op de site aangekondigd staat werkt helemaal niet . Kost ook nog 23 euro per week voor 1 persoon dus niet eens voor een huisje. Kaarten die je kan kopen voor de pretparken hebben ze helemaal niet.

Brood moet in de ochtend eerst afgebakken, daar moet je 15 min op wachten en krijg je alsnog een wit onafgebakken stokbrood mee.

Pluspunten; mooie ligging, prive plek waar de auto prima terecht kan. Ruim opgezet dus niet hutje mutje. Tennisbaan en speelveldje zijn echt oke. Zwembad is erg klein en wat koud.

Gereisd anders in mei 2018

Inflexibiliteit en lage klantgerichtheid in niet 1 (steeds

VAN KEULEN Lucy INASHCO,
23-8-2017

Inflexibiliteit en lage klantgerichtheid in boekingsproces: niet 1 aanspreekpersoon (steeds iemand anders), niet pro-actief meedenken, niet flexibel opstellen.

Bedden erg klein en huisjes erg gehorig. In de zomer veel overlast van andere gasten.

overnachting

Dorette KLING,
21-8-2017

de camping zelf heeft erg veel achterstallig onderhoud. In de wegen op de camping zaten grote gaten en onze mobilhome stond letterlijk in een oerwoud van hoge bomen en bamboe. Beetje snoeien zal geen kwaad zijn. Het winkeltje was echt niets en als je er wat kocht was je een vermogen kwijt bijv. zakje chips €3,00. Dat is toch niet normaal.

Voor korte tijd voldoende

Leo,
15-8-2017

6 dagen op deze camping gestaan i.v.m. bezoek aan Disney.

Bij aankomst een plek aangewezen gekregen o.b.v. de grootte van onze auto en caravan die we eerder hadden doorgegeven (bus + dubbelas caravan). Op zich zou dat net gaan passen maar de kampeerplaatsen liggen achter elkaar (?). Dus we moesten over de voorste plek naar de achterste. Dit was erg krap en ging nooit passen.

Dit aangegeven bij de receptie en we mochten keurig een andere plek uitzoeken op het veld beneden bij de rivier. Netjes opgelost dus.

Plekken op dat veld zijn redelijk hobbelig maar wel ruim genoeg. Je kan niet bij de rivier komen, hier staat een hoog hek langs het veld.

Twee keer in het restaurant gegeten, eten en service zijn van goede kwaliteit. Pizza's zijn zeker een aanrader!

Sanitairgebouw is op zich netjes maar sommige (vaste) gasten maken er een bende van waardoor de schoonmaak dat niet bij kan benen. Ik miste ook een tappunt voor koud water voor vullen van jerrycans.

De camping is vooral georiënteerd op de vaste gasten in de mobile homes. Hij ligt op de route naar het vliegveld van Parijs waardoor er elke paar minuten vliegtuigen overkomen. Op zich niet slechter door geslapen maar rustgevend is anders.

Kortom: camping voldoet voor een paar dagen maar voor langere tijd moet je hier niet zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Was een goed verblijf, alleen met een baby bedje is het zo

Tjeerd WESTERHOF,
14-8-2017

Was een goed verblijf, alleen met een baby bedje is het niet zo handig. Verder prima caravan

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Village Parisien in Varreddes (bij Parijs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Village Parisien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.