Camping Le Village Parisiensterstersterster

6.6Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Varreddes (bij Parijs)

6.6Voldoende

• 6Staat v/h sanitair
  • 6.1Eetgelegenheden
  • 7.4Activiteiten
  • 8Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village Parisien voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

452 reviews over Camping Le Village Parisien

• 2019
    2Wij23-08-2019

Rij asjeblieft door!

Serieus, 4 sterren? Het mag er niet eens 1 hebben! Nog nooit zo'n vieze camping mee gemaakt. Hebben van lief en lee achter de caravan geplast. We durfden niet naar de wc. Overal uitwerpselen. Vaste campinggasten die lang lawaai maakten, hard schreeuwen en geen rekening hielden met wie dan ook. Overal gewoon afval op de grond en geen enkele service. Gelukkig waren we op doorreis en bleven we maar 1 nacht maar als ik dit van tevoren had geweten was ik liever naar een parkeerplaats gegaan. Mensen, rij door en zoek in Godsnaam een andere camping Is ons advies! Wie controleert campings op hun sterren?

• 1Eetgelegenheden

• 7Audrey15-08-2019

Prettig verblijf gehad als uitvalsbasis voor parijs. Caravan was groot, mooi en van alle gemakken voorzien. Minpuntje, geur uit de douche van de 2de slaapkamer, ontbreken van ligstoelen, wasrek, die niet geleverd werden naar meerdere verzoeken. Extra service opgemaakte bedden, handdoeken, fohn fijne aanvulling.

Gereisd in augustus 2019

• 2Melanie15-08-2019

Nooit meer!!

Wij zijn hier vier dagen geweest en verbleven in een zeven persoons huisje (lees hut) met twee volwassenen en twee kleine kinderen. Nadat we een uur hebben staan wachten konden we eindelijk in het huisje. Het was vreselijk vies, het eten van de vorige huurders lag nog in de kastjes, overal afval en poep van loslopende katten om het huisje. Huisje zelf is veel te klein voor zeven personen. Het gas om te koken deed het niet. Toen ik daar melding van maakte bij de receptie zou er iemand binnen 20 min komen om het te maken. Gelukkig heeft mijn man het kunnen maken want er is nooit iemand langs geweest. De camping zelf is verwilderd. Huisjes of kampeerplekken staan verstopt tussen de bomen/ struiken en er liggen grote boomwortels. Het sanitair van de camping hebben we niet gebruikt maar als je er langs liep rook je de urine. Auto’s en karretjes van de camping rijden als gekken over het park. Zwembad was wel redelijk schoon!

• 1Eetgelegenheden

• 4Marie-claire14-08-2019

Nooit meer

Zeker geen 4sterren waardig.verwilderde campeerplekken,veel rommel op plaatsen,sanitaire laat de wensen over.veel te duur voor hetgeen ge krijgt!!

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Marie-Claire14-08-2019

Nooit meer!

Bedoeling was 2 nachten te blijven,bleek deze camping zo duur dat we er een overnachting van gemaakt hebben.en gelukkig.zo een vieze vuile camping heb ik zelden meegemaakt,En dit voor 4sterren!!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Christine13-08-2019

Nooit meer.

Ligt op aanvliegroute luchthaven. Daardoor slecht geslapen. Sommige vaste gasten maken tot diep in de nacht lawaai (keihard schreeuwen over de camping). Het personeel scheurt in golfkarretjes over de camping, wat gevaarlijk is voor de kinderen. Afval wordt overal neergesmeten.

• 3Staat v/h sanitair

• 4MS13-08-2019

Kies een andere camping!

Afgelopen week verbleven wij 4 nachten in een club mobile home 5/7 personen. Reisdoel: het bezoeken van Parijs & Meaux en mogelijk een dagje zwembad/animatie etc op de camping zelf. Wij maakten de boeking last minute. Op de camping veel vaste staanplaatsen met voornamelijk franse nationaliteit. Wij waren tevreden met onze mobile home, deze was redelijk schoon. Op de camping spraken wij verder alleen maar gasten die zeer ontevreden waren over de schoonmaak in de huisjes zelf. Veel gasten die eerder vertrekken dan einddatum. Dit is geen camping om bijvoorbeeld 2 weken vakantie te vieren. Sanitair niet schoon, Er was geen animatie aanwezig, behalve een kidsclub in de ochtenduren van 09.30 uur t/m 12 uur, deze dame spreekt overigens alleen frans. Mocht je deze camping willen boeken, dan zeker instellen dat het alleen om te slapen is en ook dan kiezen wij een volgende keer voor een andere camping!

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 3Roland11-08-2019

Geen aanrader.

Kapotte toiletten, toiletgebouw dat zelden schoon gemaakt wordt. Parkeerplekken die niet gemaaid of gesnoeid worden. Overal achterstallig onderhoud. Weg op de camping die 1,5 week open gebroken ligt. Zwembad dat niet schoon is. Locatie is ideaal voor tripjes naar Parijs of euro Disney, zeker niet om lang op de camping te verblijven. Voor de prijs die gevraagd wordt, sc h nadelig duur. Zeker een afraden.

Gereisd in augustus 2019

• 1Leslie08-08-2019

Nooit meer!!

Nog nooit op zo'n smerige camping gestaan. Deze camping verdient absoluut geen sterren. De toiletten zijn ronduit smerig. Brood was beschikbaar als de bakker uitgeslapen was :) Lees na 09.00 uur. Ik adviseer om je geld ergens anders uit te geven. Deze camping staat vol met vaste franse gasten, dat merk je. Je voelt je niet welkom. Engels spreken ze er nauwelijks..

• 2Eetgelegenheden

• 1Nbt05-08-2019

Nooit meer.

Na 1,5 uur wachten een plek gekregen. Sanitair is extreem vies. Gaten in het wegdek. Poep op de plaatsen. Wij gaan hier nooit meer heen.

• 2Eetgelegenheden

14 tips over Camping Le Village Parisien

• Ursela, 05-06-2014

Door een alternatieve route, die vrijwel niets langer is, kun je zonder tol te betalen naar Disney en weer terug.

• lindaenantoine, 15-05-2014

Bij de receptie kun je entree kaartjes voor disney kopen volwassen € 139 voor 3 dagen entree/2 parken (dit is 1 dag gratis, aan de kassa van disney betaal je dit voor 2 dagen park)

• rna89, 21-04-2014

Disney is niet ver, voor de laatste 500 meter naar de afslag van Disney kom je op de tolweg. Dit kost dan € 2,60 voor 500 m! Naar Parijs kun je met de trein vanuit Meaux. Met de sneltrein ben je er in 20 min. Kosten € 31,60 voor 4 personen.

4 vragen over Camping Le Village Parisien

• van den Bergh, 04-08-2017

wifi

Is er gratis wifi?

• b_smissen, 15-09-2014

zwembad openingstijden

Is het zwembad ook nog in oktober open en is het verwarmd?

Mamvanvier, 26-10-2014

Het binnenbad is verwarmd en hele jaar open

• inge klaassen, 18-05-2014

stacaravan Vrij Uit (de happy camp)

Wij zitten er over na te denken om in de zomervakantie deze camping te gaan bezoeken. Kan iemand mij vertellen of dit een camping is voor 2 weken,waar 2 kinderen van 10 en 12 jaar zich kunnen vermaken en of iemand ervaring heeft met de stacaravans van Vrij Uit (de happy camp) hebben deze caravans ook privacy

Ursela, 05-06-2014

Wij zijn hier vorige week geweest en het is echt een prima camping. Zwembad is simpel maar netjes, speeltuintje is niet echt goed, maar wat wel prettig is, is dat je gratis gebruik kunt maken van de faciliteiten als kano's, de tennisbaan (en toebehoren), midgetgolf etc. Als je deze camping dan ook nog als uitvalsbasis voor een bezoek aan Disney wil gebruiken, zal ik zeggen: DOEN. Onze dochter van 10 heeft zich in elk geval erg goed vermaakt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig