Hotel Château Varennes

• Kinderopvang
Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Château Varennes

• 8Familie Ditjes15-08-2011

Prima hotel om Parijs en omgeving te verkennen

Chateau Vareness is een prima uitvalbasis voor een dagje Parijs, Disneyland of om de diverse kastelen in de omgeving te verkennen (Fountainebleau, Versailles, Vaus le Vicomte (!!).

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Van verse jus d 'orange en zelfgemaakte jam tot nutella en diverse kaassoorten. Het avondeten is op z'n Frans. Dus veel vlees. Maar zekers goed bereid en prima opgediend.

De kamers in het nieuwe bijgebouw zijn gehorig, maar ruim. De kamers in het hotel zelf zijn ouderwets gezellig. Het zwembad bood veel vertier na onze dagtrips.

Wij hebben ons hier met twee kinderen prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0jan05-09-2010

nooit meer

onvriendelijke mensen ,slecht ontbijt,stoffige kamers heel veel mankementen ,kapotte jalouzieen en losse stekkerdozen op debadkamer.de kamer werd alleen schoon gemaakt als je er om vroeg en dan met de franse slag,we hebben zelf maar toiletpapier gekocht want dat kreeg je ook niet.je voelt je daar echt geen gast maar meer een lastig insekt,jammer want goedkoop is het niet . het mooie weer maakte toch nog wat goed een dagje disney en kasteel fontainebleu zijn de moeite waard,maar volgende keer toch maar weer naar een van de disney hotels ,die zijn veel en veel beter.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Ron09-08-2010

Prima hotel in een (heel) rustige omgeving

Wij hadden een kamer in het chateau zelf (l'Empire). Deze was groot en goed ingericht in 19e eeuwse stijl (passend bij het chateau). Ontbijt was prima. Dagelijkse verschillende soorten versgebakken broodjes. Het diner was ook goed en kost 25 euro (3 gangen). Glas wijn kost 6 euro en klein flesje bier 4 euro. Voor het diner moet worden gereserveerd en de kans bestaat dat je de enige bent. Meeste personeel was professioneel vriendelijk en afstandelijk. Hotel ligt in een zeer stil dorp waar helemaal niets te doen is. Het ligt echter maar een paar minuten van een station, waar vandaan het maar een ruim half uur met de trein is naar hartje Parijs. Disneyland, Fontainebleau en Versailles liggen alle dichtbij. Nadeel is dat het personeel 's avonds en 's nachts niet aanwezig is. Toen op onze laatste avond het water niet werkte, was dus niemand bereikbaar. Ook ontbreekt (dus) iets van een bar waar je 's avonds nog wat kan drinken.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Colin en Marielle26-04-2010

heerlijke tijd gehad

Wij zijn met ons gezin enkele dagen in Chateau Varennes geweest om een dagje naar Disneyland te gaan en Parij te bezoeken. De kinderen vonden het zwembad en de grote tuin heerlijk en mijn vrouw en ik hebben genoten van de rust en het eten en drinken. We hadden een suite in het chateau. Echt leuk om dit met de kinderen te doen verblijven in een kasteel was voor hen echt een belevenis, het laat de fantasie goed loskomen, we hebben echt veel lol hgehad met zn allen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7J.F.Wiertzema24-11-2009

Hotel voor Parijs èn rust

Het hotel is zeer rustig gelegen in een oninteressant dorp. Alleen indien men met de auto reist is dit hotel geschikt. Met de trein naar Parijs is 30 min. (ideaal) Het diner en het ontbijt zijn aan de matige kant. Kamers en bedden voldoen.

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Marielle Mastenbroek06-05-2009

Heerlijk!!

We zijn hier een paar dagen geweest en wat een feest! Heerlijk gegeten, een dagje naar Parijs geweest en een dagje naar Fontainebleau, verder vooral uitgerust en een boek gelezen in de prachtige tuin; Het eten is heerlijk, het ontbijt lekker vers en de kamers zijn perfect. Wij vonden het geweldig en komen zeker terug voor een paar dagen opladen!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Sara12-03-2009

heerlijk rustig

Heerlijke plek om lekker te ontspannen. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Daar kunnen een hoop Fransozen nog wat van leren. Ontbijt niet uitgebreid maar wel goed. Alles lekker vers. Zeer gunstige ligging t.o.v. Parijs en disneyland. Na de drukte daar is het zo lekker om terug te komen in dit landelijke gebied maar je niets meer dan vogeltjes hoort. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in september 2008

• 8Max en Nicole06-03-2009

Heerlijk gelegen voor rustzoekers!

Een verblijf in Château de Varennes was voor ons een verademing na al het harde werken van de afgelopen tijd. Het hotel ligt heerlijk rustig in een klein dorp en je wordt vriendelijk ontvangen. Het hotel ligt ideaal voor een bezoek aan Parijs om daarna heerlijk bij te komen en te genieten van de rust om je heen. Het is aan te raden met eigen auto te komen.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9R&B18-09-2008

Een echte aanrader!!

Een authentiek frans landhuis, waar we ontvangen werden door de hard werkende gastvrouw (tussen 16:00 en 18:00 uur, anders moest je even bellen). Je kan 't personeel alles vragen (ook engels) en ze zoeken het op of proberen het te regelen!

De tuin was heerlijk! 3 grote bomen in het midden van een groot grasveld, met veel bomen omringd. Achter het huis kon je wandelen langs velden met paarden.

We sliepen in 'Loft' met één prima 2-persoonsbed, een 1-persoonsbed, een marmeren bad en wc, op de tweede verdieping met uitzicht op de tuin!

Onze kinderen, van 2 en 3, hebben geschommeld en kastanjes gezocht in de tuin, gezwommen en tegenover chateau was een speeltuin. Ook het allemaal slapen op 1 grote kamer vonden ze geweldig. En niet te vergeten: Parijs en Euro disney in de buurt. De fransen zijn allemaal erg vriendelijk voor kinderen!

Ontbijt: verse croissant, stokbrood en (alleen)jam (luxer kan is 7 euro meer). Avondeten: huiselijk 3 gangendiner, prima van smaak.

Aanrader dus!

Gereisd met familie in september 2006

• 10Patrick van den Berg16-09-2008

Geweldig

Augustus 2008 geweest, wij waren zeer tevreden! We wisten dat er geen avondeten was dus daar kan je niet over klagen. Het ontbijt was in onze ogen helemaal goed, vers en ruim voldoende. De staat van het pand is ook prima, de reakties hier verbazen ons omdat de kamers er juist erg goed uitzagen. Nieuwe badkamer en ook nieuwe kozijnen.

Erg vriendelijke mensen, zowel de eigenaren als het personeel. In tegenstelling tot wat ik hier lees elke dag verse handoeken gehad en ook de kamer werd elke dag schoongemaakt. Wij zijn 4 dagen geweest.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Hotel Château Varennes