Hotel 1Ere Avenue Val Senart

Hotel 1Ere Avenue Val Senart

7.3Goed

Frankrijk, Ile de France, Varennes Jarcy

Op vakantie geweest naar 1Ere Avenue Val Senart?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor 1Ere Avenue Val Senart voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel 1Ere Avenue Val Senart

• 7klaassnijder26-05-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prima prijs kwaliteit verhouding maar te ver uit de buurt van het centrum van Parijs

Gereisd met partner in april 2014

• 7Victor23-10-2014

chaotisch, maar goede bedden

Wij boekten pas op het allerlaatste moment. Geen spijt, ook al gaat het soms chaotisch aan toe bij 1ere Avenue. De bedden zijn goed, erg goed zelfs. De kamers zijn ruim, schoon en fris - zeker voor Parijse begrippen. De RER is aan de overkant (hoor je bijna niets van als je het raam dichthoudt). Keukentje met kookpitten, magnetron, bestek, pannen etc. Ruime parkeergarage (vergeet niet naar de toegangscode te vragen) 8 Euro per dag. Er zijn de Fawlty Towersmomenten: halletje lijkt ’s avonds een internetcafé, inchecken kan een halfuur in beslag nemen terwijl receptionist Moustapha Chinezen afbekt, rondrent en klachten ‘afhandelt’, ("kluisje werkt niet? - pech gehad"). Mensen uit alle denkbare landen die er op een of ander manier permanent wonen wringen zich met volle boodschappentassen langs de receptie, vieren feest op het balkonnetje of beginnen een babbeltje met je terwijl ze voor de deur een peukje roken... Daar moet je de humor gewoon van inzien.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 7Eve-e-e24-08-2013

Ideaal als je naar Parijs wilt

Zijn hier 2 nachten geweest. Ideaal voor paar dagen sightseeing in Parijs. Staan nu overal borden naar het hotel toe dus we konden het makkelijk vinden. vriendelijk engels sprekend personeel (verwacht geen vloeiend engels) Trein stopt recht voor de deur voor €15 heb je een kaartje voor alle vervoermiddelen voor de gehele dag. Bij het loket spreken ze wel vloeiend Engels. Het hotel raad een sushi tentje aan om de hoek ga hier NIET eten. Het is er vies en het eten ruikt bedorven en was koud terwijl het open gaat om 1900 en wij er om 1900 waren. Verder super kamer met iets of wat harde bedden. Maar goed schoon met lekkere badkamer met douche & bad. Wuif alleen in de lobby. Hier staan 4 stoelen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel 1Ere Avenue Val Senart info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out