7,3

We hebben een aantal aanbieders voor 1Ere Avenue Val Senart voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel 1Ere Avenue Val Senart in het Nederlands

Prima prijs kwaliteit verhouding

klaassnijder
26-5-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding maar te ver uit de buurt van het centrum van Parijs

Gereisd met partner in april 2014

chaotisch, maar goede bedden

Victor
23-10-2014

Wij boekten pas op het allerlaatste moment. Geen spijt, ook al gaat het soms chaotisch aan toe bij 1ere Avenue. De bedden zijn goed, erg goed zelfs. De kamers zijn ruim, schoon en fris - zeker voor Parijse begrippen. De RER is aan de overkant (hoor je bijna niets van als je het raam dichthoudt). Keukentje met kookpitten, magnetron, bestek, pannen etc. Ruime parkeergarage (vergeet niet naar de toegangscode te vragen) 8 Euro per dag. Er zijn de Fawlty Towersmomenten: halletje lijkt ’s avonds een internetcafé, inchecken kan een halfuur in beslag nemen terwijl receptionist Moustapha Chinezen afbekt, rondrent en klachten ‘afhandelt’, ("kluisje werkt niet? - pech gehad"). Mensen uit alle denkbare landen die er op een of ander manier permanent wonen wringen zich met volle boodschappentassen langs de receptie, vieren feest op het balkonnetje of beginnen een babbeltje met je terwijl ze voor de deur een peukje roken... Daar moet je de humor gewoon van inzien.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Ideaal als je naar Parijs wilt

Eve-e-e
24-8-2013

Zijn hier 2 nachten geweest. Ideaal voor paar dagen sightseeing in Parijs. Staan nu overal borden naar het hotel toe dus we konden het makkelijk vinden. vriendelijk engels sprekend personeel (verwacht geen vloeiend engels) Trein stopt recht voor de deur voor €15 heb je een kaartje voor alle vervoermiddelen voor de gehele dag. Bij het loket spreken ze wel vloeiend Engels. Het hotel raad een sushi tentje aan om de hoek ga hier NIET eten. Het is er vies en het eten ruikt bedorven en was koud terwijl het open gaat om 1900 en wij er om 1900 waren. Verder super kamer met iets of wat harde bedden. Maar goed schoon met lekkere badkamer met douche & bad. Wuif alleen in de lobby. Hier staan 4 stoelen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi appartement

Kin
24-7-2011

Het was even zoeken. Hotel is niet goed aangegeven aan de buitenkant. Oftewel helemaal niets aangegeven dat het een hotel is. Appartement is erg mooi en schoon. De buurt is wel wat vaag. Je auto kun je buiten parkeren maar er stond een bord Verboden te parkeren. Volgens de staff is dat geen probleem. Toch wel raar. Er is een parkeergarage maar een of een andere vaag reden is dat niet in gebruik. Je appartement wordt niet schoongemaakt tijdens je verblijf. Voor de rest heb je alles in de buurt en euro disney is prima te doen (30 minuten rijden) Er is een treinstation precies tegenover de hotel.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1Ere Avenue Val Senart in Varennes Jarcy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1Ere Avenue Val Senart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.