Reviews over Varennes Jarcy

Prima prijs kwaliteit verhouding

klaassnijder,
    26-5-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding maar te ver uit de buurt van het centrum van Parijs

chaotisch, maar goede bedden

Victor,
    23-10-2014

Wij boekten pas op het allerlaatste moment. Geen spijt, ook al gaat het soms chaotisch aan toe bij 1ere Avenue. De bedden zijn goed, erg goed zelfs. De kamers zijn ruim, schoon en fris - zeker voor Parijse begrippen. De RER is aan de overkant (hoor je bijna niets van als je het raam dichthoudt). Keukentje met kookpitten, magnetron, bestek, pannen etc. Ruime parkeergarage (vergeet niet naar de toegangscode te vragen) 8 Euro per dag.

Er zijn de Fawlty Towersmomenten: halletje lijkt ’s avonds een internetcafé, inchecken kan een halfuur in beslag nemen terwijl receptionist Moustapha Chinezen afbekt, rondrent en klachten ‘afhandelt’, ("kluisje werkt niet? - pech gehad"). Mensen uit alle denkbare landen die er op een of ander manier permanent wonen wringen zich met volle boodschappentassen langs de receptie, vieren feest op het balkonnetje of beginnen een babbeltje met je terwijl ze voor de deur een peukje roken... Daar moet je de humor gewoon van inzien.

Ideaal als je naar Parijs wilt

Eve-e-e,
    24-8-2013

Zijn hier 2 nachten geweest. Ideaal voor paar dagen sightseeing in Parijs. Staan nu overal borden naar het hotel toe dus we konden het makkelijk vinden. vriendelijk engels sprekend personeel (verwacht geen vloeiend engels) Trein stopt recht voor de deur voor €15 heb je een kaartje voor alle vervoermiddelen voor de gehele dag. Bij het loket spreken ze wel vloeiend Engels. Het hotel raad een sushi tentje aan om de hoek ga hier NIET eten. Het is er vies en het eten ruikt bedorven en was koud terwijl het open gaat om 1900 en wij er om 1900 waren. Verder super kamer met iets of wat harde bedden. Maar goed schoon met lekkere badkamer met douche & bad. Wuif alleen in de lobby. Hier staan 4 stoelen.

Prima hotel om Parijs en omgeving te verkennen

Familie Ditjes,
    15-8-2011

Chateau Vareness is een prima uitvalbasis voor een dagje Parijs, Disneyland of om de diverse kastelen in de omgeving te verkennen (Fountainebleau, Versailles, Vaus le Vicomte (!!).

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Van verse jus d 'orange en zelfgemaakte jam tot nutella en diverse kaassoorten. Het avondeten is op z'n Frans. Dus veel vlees. Maar zekers goed bereid en prima opgediend.

De kamers in het nieuwe bijgebouw zijn gehorig, maar ruim. De kamers in het hotel zelf zijn ouderwets gezellig. Het zwembad bood veel vertier na onze dagtrips.

Wij hebben ons hier met twee kinderen prima vermaakt.

Mooi appartement

Kin,
    24-7-2011

Het was even zoeken. Hotel is niet goed aangegeven aan de buitenkant.

Oftewel helemaal niets aangegeven dat het een hotel is.

Appartement is erg mooi en schoon.

De buurt is wel wat vaag. Je auto kun je buiten parkeren maar er stond een bord Verboden te parkeren. Volgens de staff is dat geen probleem. Toch wel raar. Er is een parkeergarage maar een of een andere vaag reden is dat niet in gebruik.

Je appartement wordt niet schoongemaakt tijdens je verblijf.

Voor de rest heb je alles in de buurt en euro disney is prima te doen (30 minuten rijden)

Er is een treinstation precies tegenover de hotel.

Varennes Jarcy scoort een 5,7 uit 10, op basis van 3 reviews