Hotel Ibis Budget Paris Porte de Vanves

Hotel Ibis Budget Paris Porte de Vanves

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Paris Porte de Vanves voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Paris Porte de Vanves in het Nederlands

Prima Budgethotel voor citytrip

Zjoaaan
8-10-2015

Ibis Budget is echt een prima budgethotel als je toch niet van plan bent veel tijd door te brengen in het hotel. Kleine maar schone kamers met vernieuwd sanitair. Aan te raden is om ontbijt bij te boeken. Simpel maar ruim ontbijt en niet duur. Parijs is een dure stad dus als je besluit een broodje in de stad te halen ben je veel meer kwijt. Wij dachten zelf dat we echt ver van het centrum zaten, maar binnen no time ben je waar je wilt zijn met de Metro. Verder is het hotel naast de McDonalds (handig als je toch goedkoop wilt eten). Maar het is uiteraard ook lekker om echt ergens in het centrum te eten. In de studentenwijken eet je een menu voor 15 euro. Onze ervaring is dat je beter iets meer kunt betalen, Montparnasse(met de metro 10 minuten) is een heel leuke buurt met veel restaurantjes waar je lekker eet voor een prijs die je in Nederland ook betaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Paris Porte de Vanves in Vanves (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Paris Porte de Vanves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.