Reviews over Vanves (Hauts de Seine)

Prima Budgethotel voor citytrip

Zjoaaan
    8-10-2015

Ibis Budget is echt een prima budgethotel als je toch niet van plan bent veel tijd door te brengen in het hotel. Kleine maar schone kamers met vernieuwd sanitair. Aan te raden is om ontbijt bij te boeken. Simpel maar ruim ontbijt en niet duur. Parijs is een dure stad dus als je besluit een broodje in de stad te halen ben je veel meer kwijt. Wij dachten zelf dat we echt ver van het centrum zaten, maar binnen no time ben je waar je wilt zijn met de Metro. Verder is het hotel naast de McDonalds (handig als je toch goedkoop wilt eten). Maar het is uiteraard ook lekker om echt ergens in het centrum te eten. In de studentenwijken eet je een menu voor 15 euro. Onze ervaring is dat je beter iets meer kunt betalen, Montparnasse(met de metro 10 minuten) is een heel leuke buurt met veel restaurantjes waar je lekker eet voor een prijs die je in Nederland ook betaald.

Goed hotel net buiten Parijs

Anouk83
    21-8-2014

Goed verzorgd hotel. Schone kamers. Wij waren hier met een busreis en dan wordt er een apart ontbijt geserveerd, en dat vonden wij toch wat minder van kwaliteit en qua keuze. Bar in het hotel aanwezig, wel redelijk prijzig. Metro station op ongeveer 10-15 minuten lopen van het hotel.

Goed hotel vlak bij de expo.

Alfons
    23-2-2011

Net hotel, zeker voor 3 sterren. Gelegen net achter de expo.

Behulpzaam personeel. Imposante hal. Nette schone kamer, groot genoeg. Ontbijt is veel te duur, bar is gezellig maar prijzig. Grote garage onder het hotel.

Prima voor bezoek aan de beurs, en als zakenhotel.

Het Mercure Vaugirard ligt beter (t.o.v. hoofdingang expo), kwalitatief echter is dit Mercure stukken beter.

Prima plek om terug te komen voor kort verblijf

Harko
    15-11-2009

Ibis Vanves Parc des Expositions ligt, zoals de naam al zegt, op loopafstand van het Parijse Parc des Expositions, aan een doorgaande weg in een redelijk rustige voorstad van Parijs.

De auto kan met enige stuurmanskunst in de garage van het hotel worden geparkeerd. Daar heb je dan geen omkijken meer naar als je de beurs wilt bezoeken. In dit geval de beurs Retromobiel. Klassieke auto's en alles wat erbij hoort.

Wat telkens opvalt bij deze Ibis is dat de mensen er alles aan doen om je het naar de zin te maken. Ook als je moe terug komt en de bar eigenlijk al dicht is krijg je gewoon nog een biertjes. Waar vind je die service nog ?