Camping Les Etangs Fleuris

Camping Les Etangs Fleuris
7,2

18 tips over Camping Les Etangs Fleuris

Monique, 6-5-2018
Ideaal als je naar Parijs of Disney wil. Camping op een klein half uurtje van Disney. Wij zijn vanaf Disney met ov naar Parijs gegaan. Je kunt ook opstappen bij Val d’Europe (winkelcentrum). Koop een dagkaart voor het ov. Ideaal!!!
fleurtjevrolijk@hotmail.com, 19-7-2015
extra dekens (het was er best fris 's nachts) de fleecedekens die er zijn, zijn prima. Maar een extra deken was voor ons geen overbodige luxe geweest.
Lex Hupe, 3-8-2014
Gebruik deze camping als je met je gezin Parijs wilt verkennen. Overigens rondom Parijs is er ook genoeg te doen. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Les Etangs Fleuris voor je op een rij gezet:

Han, 16-6-2014
zoek voor Disneyland tickets bij DLP-kaarten.nl of bij Fnac in Belgie of Fr.
wdj, 5-5-2014
Neem warme nachtkleding / dekens / slaapzakken mee als je in een koudere periode gaat.
Gerwin, 2-5-2014
Meer toiletgebouwen open in de Meivakantie. Zwembad openen of van de site halen dat ie open is.

koopi, 7-8-2013

De camping ligt een half uur van Euro-Disney en winkelcentrum Val de l'Europe. Vanaf daar stap je zo op de metro richting Parijs. Ideaal.

Om die reden zouden wij nog wel eens terug kunnen keren naar deze camping.

michelinhetgroen, 4-8-2013
het is ongeveer half uur rijden naar Disney via een rechte weg. makkelijk dus. De supermarkt simply staat in het dorp verderop Rozay en Brie. Prima grote winkel waar je alles kunt krijgen.
carmen, 8-5-2013
Je auto bij het Disneypark zetten in de garage en van daar met de MEtro verder Parijs in. In Parijs lekker een rondvaartbootje pakken van Batobus uitstappen en weer instappen op 8 unieke toplokaties.
ielse aquilini, 22-1-2013
als je meer dan 3 dagen naar disneq gaat kun je het beste een jaarkaart nemen deze bied ook veele extra's zo als kortingen op eten en kadootjes.