Camping Les Etangs Fleurisstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Ile de France, Touquin (Seine et Marne)

7.7Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Etangs Fleuris voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Contact

110 reviews over Camping Les Etangs Fleuris

• 7Jansebn15-09-2019

Leuk/voor herhaling vatbaar!!

We hebben deze camping bezocht geboekt Via veiling. Om te beginnen werden we heel erg vriendelijk ontvangen door een Belgisch stel die hostess waren van touroperator echt super aardige mensen waar je met al je vragen te recht kunt ook goeie uitleg ontvangen. Tot onze verassing zagen we dat een 6 pers. Mobiel home mochten betrekken er fijn als je maar met zijn 3tjes bent, lekker de ruimte dus. Dan nu de camping leuke camping en voor bezoek Disneyland en Parijs is ligging wel perfect. Sanitair kan ik niet over oordelen niet/ geen gebruik van gemaakt net als de Take a way want omdat we net buiten seizoen zaten was die gesloten vanaf onze aankomst dag. Maar is in straal van 20 km genoeg te vinden om te eten en ook je boodschappen te doen. Verder was er mooi indoorspeeltuin zag er goed uit maar hoop wel dat ze dit goed gaan bij houden want zag er redelijk uit zou allemaal net iets beter onderhouden en schoongehouden kunnen

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam. Kimmel15-08-2019

Prima camping als uitvalsbasis.

Voor ons bezoek aan Parijs deze camping als uitvalsbasis gebruikt (4 nachten).

Vriendelijke eigenaren van een camping met goede faciliteiten. Ruime douches in een zeer schoon gebouw. Ruime kampeerplaatsen in een rustige agrarische omgeving. Zwembad met glijbaan, grote binnen speeltuin, voetbalveld, visvijver, brood bestelservice en meer.

Het nieuwe deel van de camping biedt weinig schaduw.

Toen wij er waren was het niet erg druk op de camping. Een prima camping als uitvalsbasis voor Disneyland Parijs en Parijs zelf.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7patrick joosten15-08-2019

kleinschalige camping met uitval basis voor disney

Kleinschalige camping. Ze hebben een klein zwembad en een glijbaan die apart van het zwembad staat (schoon en netjes ). Santiare is verouderd maar wel schoon. Voor kleine kinderen is er een speel/klauter ruimte en een trampoline, voor het eten is een afhaal bar waar je pizza of diverse vlees gerechten kan bestellen met friet. Het is lekker en zeer betaalbaar. maar verwacht geen hoogstaande gerechten. alles word op een plasticbord of in een bakje geserveerd. voor het ontbijt kun je de dag van te voren simpele dingen bestellen, zoals stokbrood,Croissant,Chocolade broodje , donuts alles a ongeveer 1 euro per stuk. wij verblijven in een tent van reis organisatie. We werden vriendelijk onthaal door een belgisch koppel. Je kan er altijd terecht voor vragen. Onze tent was netjes , alle kookgerei en huisraad was aanwezig . Kookstel en koelkast waren wel aan vervanging toe. roestende koelkast en kookplaat was geheel ingebrand.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8ineke12-08-2019

zeker nog eens

het was een gemoedelijke camping. sanitair was schoon wij stonden op het nieuwegedeelte onze kleinzoons 10 en 6 jaar hebben zich prima vermaakt in de binnenspeeltuin zwembad en met het vissen. ook de volwassenen hebben hier genoten. we hadden een enorm grote staanplaats prima camping voor disneyland 25 min. met auto. Tip: parkeer in de parkeergarage 27.50 euro en dichtbij ingang park.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam Kamman09-08-2019

De afgelopen 11 nachten verbleven op deze fantastische camping. We hadden een enorm grote plaats op het nieuwe gedeelte van de camping. Het toiletgebouw was altijd schoon. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad, op de trampoline en in de binnenspeeltuin. De eigenaren van de camping zijn ontzettend vriendelijk en denken mee. Wij hebben genoten. Mocht je een camping in de buurt van Disney zoeken dan is Les Etang Fleuris echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Greven30-07-2019

Geweldig, verrassend!

Wij kwamen rond half 9 in de avond aan. We werden vriendelijk ontvangen. Plaats zat, grote plaatsen. Caravan is ruim 7 meter met auto en tent en nog steeds plaats genoeg. Sanitair schoon. Verse broodjes, betalen met pin. Geweldig.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    7Arjan F22-08-2018

Leuk voor een paar dagen!!

Leuke kleinschalige camping.. Prima thuisbasis voor een tripje naar Parijs, groot winkelcentrum en Disney. We werden prima opgevangen door de Nederlandse werknemers van de touroperator. Ook de Franse eigenaresse was zeer aardig en kon ons prima te woord staan in het Engels. Kaarten voor Disney konden gekocht worden op de camping, en spaarde ons een hoop tijd bij de entree van het park.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Esther21-08-2018

Leuke omgeving, camping kan beter

Kan weinig zeggen over deze camping, aangezien we hier slechts drie nachten hebben verbleven en het grootste deel van de tijd weg waren. Camping zag er prima uit. Sanitair is wat gedateerd, maar voldoet verder prima. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt, dus geen idee hierover. Camping ligt wat afgelegen, dus voor rustzoekers zeker de moeite waard en voor mensen zoals wij die Parijs willen bezoeken een goede uitvalsbasis. Val d’Europe is goed bereikbaar in iets meer dan een half uur, waarvanuit je de trein naar Parijs kunt nemen. Ook het winkelcentrum zelf is al een belevenis, met heel veel bekende winkels en goede eetgelegenheden.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jonker19-08-2018

Mooie camping dicht bij disney.

Heerlijke camping, Mooi zwembad voor de kids! Jammer was dat er een sanitair gebouw dicht was waardoor de andere gelegenheid wat rommeliger/minder goed schoon was, ideaal voor als je naar disney, parijs wil.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Gijs18-08-2018

Meer dan prima camping

Perfecte camping in de nabije omgeving van Parijs. Voor ons als tussenstop naar Zuid Frankrijk. Twee schitterende dagen Parijs gehad. Aanrader is om met de auto net buiten Parijs te parkeren. Bij park Floral. Is namelijk gratis. Daarna met metro lijn 1 en je komt overal! De camping met kinderen is voor een dag of 5 prima en zeer geschikt. Geen spectakel, maar voor een 3 sterren camping uitstekend. Lekker rustig, erg schoon en kneuterig. Zeker aanrader!!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

18 tips over Camping Les Etangs Fleuris

• Gerwin, 02-05-2014

Meer toiletgebouwen open in de Meivakantie. Zwembad openen of van de site halen dat ie open is.

• wdj, 05-05-2014

Neem warme nachtkleding / dekens / slaapzakken mee als je in een koudere periode gaat.

• Patricia, 17-07-2012

Winkelcentrum en outletdeel leuk voor vrouwen! Disney is top voor de kids. Wij hebben auto bij Disney geparkeerd.. We hebben de trein overwogen. Gezin onze kleine is het veel gedoe met de trein, hebben wij er een paar euro extra voor overgehad. Tip: regel Disney kaartjes thuis. Wij hebben via Disney zelf een aanbieding geregeld. Volhouden, want er kan toch best wat geregeld worden!!! Parijs is geweldig voor het hele gezin. Eigenaresse van het park legt uit hoe je dit het beste kan doen!

7 vragen over Camping Les Etangs Fleuris

• sh, 13-08-2018

bbq

mag je op de camping bbqen?

• Linda, 22-01-2015

Openbaar vervoer

Wij willen van de zomer naar deze camping. Weet iemand of er op loop afstand bushaltes of iets van openbaar vervoer in de buurt van de camping zit? Groetjes

leoni, 12-04-2015

De hoofdweg is vanaf de camping erg ver lopen dus met de bus is het niet te doen

• irene, 03-12-2014

Is de camping en omgeving leuk voor 2 weken?

Hallo.

ik zit er over na te denken om deze camping te boeken voor zomer 2015. Maar is de omgeving en camping leuk genoeg voor 2 weken? We hebben twee kindjes die dan 1 en 5 jaar oud zijn. En buiten Disney hebben jullie misschien nog leuke tips?

gr irene

Primula, 08-05-2015

Hoi, er is in de omgeving een aquarium, Davey Crocket Ranch, dierentuin met katachtigen en een aantal kastelen met tuin. Op de camping zelf is een speeltuintje, zwembadje, trampoline en multisportveld, maar of dat voldoende is om je kinderen 2 weken te vermaken? Kan wel, maar misschien is een camping met iets meer faciliteiten dan beter.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig