Camping Les Etangs Fleuris

Weer vandaag3°-1°
Camping Les Etangs Fleuris
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Les Etangs Fleuris voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping Les Etangs Fleuris in het Nederlands

Leuk voor een paar dagen!!

Arjan F,
22-8-2018

Leuke kleinschalige camping.. Prima thuisbasis voor een tripje naar Parijs, groot winkelcentrum en Disney. We werden prima opgevangen door de Nederlandse werknemers van de touroperator. Ook de Franse eigenaresse was zeer aardig en kon ons prima te woord staan in het Engels. Kaarten voor Disney konden gekocht worden op de camping, en spaarde ons een hoop tijd bij de entree van het park.

Leuke omgeving, camping kan beter

Esther,
21-8-2018

Kan weinig zeggen over deze camping, aangezien we hier slechts drie nachten hebben verbleven en het grootste deel van de tijd weg waren. Camping zag er prima uit. Sanitair is wat gedateerd, maar voldoet verder prima. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt, dus geen idee hierover. Camping ligt wat afgelegen, dus voor rustzoekers zeker de moeite waard en voor mensen zoals wij die Parijs willen bezoeken een goede uitvalsbasis. Val d’Europe is goed bereikbaar in iets meer dan een half uur, waarvanuit je de trein naar Parijs kunt nemen. Ook het winkelcentrum zelf is al een belevenis, met heel veel bekende winkels en goede eetgelegenheden.

Mooie camping dicht bij disney.

Jonker,
19-8-2018

Heerlijke camping, Mooi zwembad voor de kids! Jammer was dat er een sanitair gebouw dicht was waardoor de andere gelegenheid wat rommeliger/minder goed schoon was, ideaal voor als je naar disney, parijs wil.

Meer dan prima camping

Gijs,
18-8-2018

Perfecte camping in de nabije omgeving van Parijs. Voor ons als tussenstop naar Zuid Frankrijk. Twee schitterende dagen Parijs gehad. Aanrader is om met de auto net buiten Parijs te parkeren. Bij park Floral. Is namelijk gratis. Daarna met metro lijn 1 en je komt overal!

De camping met kinderen is voor een dag of 5 prima en zeer geschikt. Geen spectakel, maar voor een 3 sterren camping uitstekend. Lekker rustig, erg schoon en kneuterig. Zeker aanrader!!

Lekker rustige camping en omgeving. Campeerplaatsen zijn er van, in de schaduw onder de bomen tot aan volop in de zon op een veld. De plaatsen zijn groot. De sanitaire voorzieningen zijn goed en voldoende warm water. Het zwembad is netjes en de waterglijbaan zit apart van het bad. Er zijn ook stacaravans te huur. Er is geen campwinkel maar wel brood te bestellen voor de volgende dag en er is een bar voor koffie en dranken. Pizza, friet en snacks zijn te verkrijgen. De supermarkt is 10 minuten rijden. Er is ook een bakker in het dorp, 10 minuten fietsen.

De Camping ligt nog geen 25 minuten van Disneyland Parijs en ongeveer 45 minuten van het dichtbijzijnde metrostation lijn 1 (Chateau de Vincennes) die je zo in hartje Parijs brengt of op de andere metro lijnen laat overstappen. De auto kan schuin tegenover het kasteel in de parkeergarage (max 15,- euro per dag).

Mooie plek om naar Disney te gaan.

Monique,
6-5-2018

Kleine camping met zwembadje. Maar ideaal als uitvalsbasis voor Disneyland of Parijs. Camping ziet er netjes uit. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Zijn hier 2x geweest. Caravan van touroperator was netjes. Laatste keer in een 5 persoons caravan. Klein, dat wel. Douche heel klein, kan er net in staan. Weinig stopcontacten, niet handig als je met tieners reist en allemaal een telefoon hebt. Bedden vonden wij voortreffelijk. Lagen dekens maar wij hadden ons eigen dekbed bij. Gastvrouw en heer van touroperator super vriendelijk. Wij hebben geeneens de borg hoeven te betalen.

Maar ik zou deze camping niet kiezen voor mijn zomervakantie. In de omgeving weinig tot niks te doen. Echt in the middle of nowhere. Wel wat speel dingen voor kinderen. En een trampoline. Je kunt je brood bestellen op de camping, maar ook halen bij het bakkertje in het dorpje. 5 min rijden met de auto. Geen supermarkt op camping of dorp.

Rust, ruimte en eenvoud

FamHegeman,
21-8-2017

Zoek je rust en ruimte dan is deze camping zeker een aanrader. Zoek je drukte, gezelligheid en vermaak dan moet je verder zoeken.

Camping met super ruime plekken (nieuwe gedeelte) en een keurig schoon toiletgebouw. Wordt gerund door een echtpaar. Wifi voor een euro per verblijf per apparaat, werkt bij zwembad en kantine prima. Verse broodjes verkrijgbaar, en een snackbar met prima eten voor een fatsoenlijke prijs. Voor je boodschappen moet je wel een eindje rijden (10-15 km) Zwembad is niet heel bijzonder, maar onze kids hebben zich er prima in vermaakt. Geen animatie, maar wel genoeg speelruimte en mogelijkheden voor de kinderen. Na een dag Disney of Parijs is het heerlijk tot rust komen op deze ruime, groene camping.

prima camping als uitvalsbasis

anoniem,
19-8-2017

Prima camping, voor 1 euro (matige) wifi bij de bar gedurende je hele verblijf. Stokbrood kon je de dag ervoor bestellen bij de bar. Leuk zwembadje, tijdens ons verblijf niet te druk. Wij zaten in nr 19 van touroperator, een 6-persoons stacaravan met groot en vernieuwd terras. Op een hele rustige en ruime plek. Wat ik miste in de caravan was een koffiezetapparaat, waterkoker en afzuigkap. Verder is het niet al te ruim binnen, maar het past. Zit dan wel weer een fohn in! Goede uitvalsbasis voor Parijs en Disney. Andere kant van de camping was veel rumoeriger, maar "onze kant" dus heel rustig. Net pad over de camping, kon er ook goed over fietsen, al is alles op de camping prima beloopbaar.

Nette camping voor uitstapjes

Koen,
17-8-2017

We hebben een week in een stacaravan van tohapi gezeten, dit was een nette caravan. Voor de rest ziet de camping/zwembad er ook netjes uit. Voor onze kinderen 12+ was er op zich niet heel veel te doen maar ze hebben s'avonds tijd bij het billiard doorgebracht en overdag hebben we vooral uitstapjes gemaakt.

Al met al een nette rustige camping zeer geschikt om uitstapjes te maken in de buurt.

Je kunt stokbrood/croixants bestellen bij de bar voor de volgende ochtend maar er zit ook een bakkertje in het dorp touquin( 6 min rijden) hier krijg je echt lekker stokbrood enz.

Staat van het camping sanitair heb ik niet gezien.

Prima camping!

de Munnik,
12-8-2017

Ook wij snappen de slechte reviews niet.

We waren er met 2 kinderen van 2 en 4 jaar. Voor onze kinderen genoeg vertier. Een leuk speeltuintje, trampoline en een zwembad.

Ook de caravan (6pers) was schoon en netjes. Bij uitchecken werd deze ook uitvoering gecontroleerd.

Verder is het een goede uitvalsbasis naar Disneyland, Parijs, Parc des Felins en het dorpje Provins.

Na er een weekje te zijn geweest, heb je de omgeving wel al gezien.

De dichtstbijzijnde supermarkt (grote) en tankstation ligt op 20 min rijden (Faremoutier)

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Etangs Fleuris in Touquin (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Etangs Fleuris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.