Camping Les Etangs Fleuris

Camping Les Etangs Fleuris
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Etangs Fleuris voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping Les Etangs Fleuris in het Nederlands

Lekker rustige camping en omgeving. Campeerplaatsen zijn er van, in de schaduw onder de bomen tot aan volop in de zon op een veld. De plaatsen zijn groot. De sanitaire voorzieningen zijn goed en voldoende warm water. Het zwembad is netjes en de waterglijbaan zit apart van het bad. Er zijn ook stacaravans te huur. Er is geen campwinkel maar wel brood te bestellen voor de volgende dag en er is een bar voor koffie en dranken. Pizza, friet en snacks zijn te verkrijgen. De supermarkt is 10 minuten rijden. Er is ook een bakker in het dorp, 10 minuten fietsen.

De Camping ligt nog geen 25 minuten van Disneyland Parijs en ongeveer 45 minuten van het dichtbijzijnde metrostation lijn 1 (Chateau de Vincennes) die je zo in hartje Parijs brengt of op de andere metro lijnen laat overstappen. De auto kan schuin tegenover het kasteel in de parkeergarage (max 15,- euro per dag).

Mooie plek om naar Disney te gaan.

Monique
6-5-2018

Kleine camping met zwembadje. Maar ideaal als uitvalsbasis voor Disneyland of Parijs. Camping ziet er netjes uit. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Zijn hier 2x geweest. Caravan van touroperator was netjes. Laatste keer in een 5 persoons caravan. Klein, dat wel. Douche heel klein, kan er net in staan. Weinig stopcontacten, niet handig als je met tieners reist en allemaal een telefoon hebt. Bedden vonden wij voortreffelijk. Lagen dekens maar wij hadden ons eigen dekbed bij. Gastvrouw en heer van touroperator super vriendelijk. Wij hebben geeneens de borg hoeven te betalen.

Maar ik zou deze camping niet kiezen voor mijn zomervakantie. In de omgeving weinig tot niks te doen. Echt in the middle of nowhere. Wel wat speel dingen voor kinderen. En een trampoline. Je kunt je brood bestellen op de camping, maar ook halen bij het bakkertje in het dorpje. 5 min rijden met de auto. Geen supermarkt op camping of dorp.

Rust, ruimte en eenvoud

FamHegeman
21-8-2017

Zoek je rust en ruimte dan is deze camping zeker een aanrader. Zoek je drukte, gezelligheid en vermaak dan moet je verder zoeken.

Camping met super ruime plekken (nieuwe gedeelte) en een keurig schoon toiletgebouw. Wordt gerund door een echtpaar. Wifi voor een euro per verblijf per apparaat, werkt bij zwembad en kantine prima. Verse broodjes verkrijgbaar, en een snackbar met prima eten voor een fatsoenlijke prijs. Voor je boodschappen moet je wel een eindje rijden (10-15 km) Zwembad is niet heel bijzonder, maar onze kids hebben zich er prima in vermaakt. Geen animatie, maar wel genoeg speelruimte en mogelijkheden voor de kinderen. Na een dag Disney of Parijs is het heerlijk tot rust komen op deze ruime, groene camping.

prima camping als uitvalsbasis

anoniem
19-8-2017

Prima camping, voor 1 euro (matige) wifi bij de bar gedurende je hele verblijf. Stokbrood kon je de dag ervoor bestellen bij de bar. Leuk zwembadje, tijdens ons verblijf niet te druk. Wij zaten in nr 19 van touroperator, een 6-persoons stacaravan met groot en vernieuwd terras. Op een hele rustige en ruime plek. Wat ik miste in de caravan was een koffiezetapparaat, waterkoker en afzuigkap. Verder is het niet al te ruim binnen, maar het past. Zit dan wel weer een fohn in! Goede uitvalsbasis voor Parijs en Disney. Andere kant van de camping was veel rumoeriger, maar "onze kant" dus heel rustig. Net pad over de camping, kon er ook goed over fietsen, al is alles op de camping prima beloopbaar.

Nette camping voor uitstapjes

Koen
17-8-2017

We hebben een week in een stacaravan van tohapi gezeten, dit was een nette caravan. Voor de rest ziet de camping/zwembad er ook netjes uit. Voor onze kinderen 12+ was er op zich niet heel veel te doen maar ze hebben s'avonds tijd bij het billiard doorgebracht en overdag hebben we vooral uitstapjes gemaakt.

Al met al een nette rustige camping zeer geschikt om uitstapjes te maken in de buurt.

Je kunt stokbrood/croixants bestellen bij de bar voor de volgende ochtend maar er zit ook een bakkertje in het dorp touquin( 6 min rijden) hier krijg je echt lekker stokbrood enz.

Staat van het camping sanitair heb ik niet gezien.

Prima camping!

de Munnik
12-8-2017

Ook wij snappen de slechte reviews niet.

We waren er met 2 kinderen van 2 en 4 jaar. Voor onze kinderen genoeg vertier. Een leuk speeltuintje, trampoline en een zwembad.

Ook de caravan (6pers) was schoon en netjes. Bij uitchecken werd deze ook uitvoering gecontroleerd.

Verder is het een goede uitvalsbasis naar Disneyland, Parijs, Parc des Felins en het dorpje Provins.

Na er een weekje te zijn geweest, heb je de omgeving wel al gezien.

De dichtstbijzijnde supermarkt (grote) en tankstation ligt op 20 min rijden (Faremoutier)

Prima Camping met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Fam. van Keulen
11-8-2017

Ik snap niets van de eerdere minder goede reviews. Wij vonden het een prima camping. Kwamen met een vouwwagen en mochten zelf een plaats kiezen, ruime plaatsen met stroom en watervoorziening. De toiletblokken/douche/afwas waren eenvoudig maar schoon. Wij zijn van de 10 dagen verblijf 5 dagen weggeweest maar bij terugkomst vanuit Disney of Parijs konden de kinderen nog even heerlijk een duik nemen in het kleine maar prima en schoon zwembad! Ook zijn er wat speelfaciliteiten voor de kinderen zoals een voetbalveldje, trampoline en speelkasteel, jeu de bouleveld. De dame van de receptie was heel vriendelijk en bij vragen zeer bereid om informatie te geven. Buiten de broodjesservice om en de mogelijkheid om water, flesjes drinken en een zak chips te kopen zou het voor de camping een meerwaarde geven om een kleine supermarkt/winkeltje te hebben. Van de (snack)bar hebben wij geen gebruik gemaakt en kunnen wij dus niet oordelen. Wij komen misschien nog eens terug op deze camping.

Nooit meer

Marielle
31-7-2017

Wij hadden in juli een week geboekt op deze camping, we hebben het uiteindelijk 3 dagen volgehouden, nou zat het weer ook niet echt mee, alleen maar regen gehad. Wij hadden een 6 persoons caravan geboekt. Opzich ruime plaatsen, er was een hoop kapot in de caravan zoals een wasbak die lekte en dus heel de keuken blank stond.. Hier melding van gemaakt "maar we moesten het zelf maar repareren, er kwam niemand kijken. Verder is er op de camping zelf niet veel te beleven vooral niet met slecht weer. Er is geen fles water of pakje sigaretten verkrijgbaar, hiervoor moet je helemaal het dorp in. Gelukkig hadden we een kachel in de caravan, wat met een baby van 5 maanden echt nodig was, was erg koud smorgens. Volgend jaar voor ons weer lekker een luxe hotel

Sophie Baudoin, PROPRIETAIRE, 3-8-2017

Hello, I would like to clarify that you were in a caravan of a tour operator and not in a caravan of the campsite and the quality in not always the same. I am sorry for the bad weather, most of the time the families still go to Disney or Paris. We don't sell cigarettes in the camping but there is a tabac in the village at 2.50 km.

Of course we have water, milk and bread service in the campsite. I am sorry if you miss it.

Gaat!

V.d. Werken
11-7-2017

Erg vriendelijke mensen van reisorganisatie, de camping stelde niet veel voor. Mooi om te gebruiken alle uitvalt basis. Erg gezellige mensen getroffen en daardoor nog wat vertier. Eigenaren niet vriendelijk en gooide de bar dicht als ze geen zin meer hadden. Toilet gebouw bij de tenten boven dicht, dus altijd naar beneden naar toilet. Deze werden niet erg schoongemaakt. Voor ons geen herhaling!

Nooit meer

Nele Gielen
8-7-2017

Camping is ronduit slecht. Zijn er geweest van 1 juli 2017 tot 8 juli 2017 met 2 kinderen van 7 jaar en 13 jaar. Voor de kinderen is er maar weinig te doen en het zwembad stelt ook niks voor. Onze kinderen hebben er gelukkig vrienden gemaakt en ze hebben zich wel geamuzeerd met hun nieuwe vrienden. De eigenaars van de camping zelf zijn niet vriendelijk.. ziet je daar met een heel bende op het terras en word ineens de deur gesloten van de bar en de lichten gaan gewoon uit. De toiletblok is vies en vuil.. word met de franse slag schoon gemaakt en het eten is veel te duur voor wat je ervoor krijgt en het is niet lekker.. we hebben allemaal buikloop gehad.

Sophie, PROPRIETAIRE, 11-7-2017
Hello, I am surprise of your review; you come nearly every day for an ice cream you never complain about shower block or food... You were in a touroperator holidays tent and you never complain to the reps, I asked them today. During you holidays the new big trampoline arrive so it was nice for your children. You had a dog who was hill a night and find a vet. It is wright we closed the bar at 10 or 11 pm but you can stay on the terrasse the time you want, I suppose you can understand that we cannot let the bar open just for the wifi who is always on even if the bar is closed.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Etangs Fleuris in Touquin (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Etangs Fleuris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Etangs Fleuris scoort een 7.26 uit 10 op basis van 100 reviews.