Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy

Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy
7,6

11 tips over Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy

michelle, 11-8-2016
Bezoek het winkelcentrum die er vlakbij ligt super leuke winkeltjes met een supermarkt
M. Burger, 21-7-2015
Vanaf Disney was het 20 min rijden naar het hotel. Met het openbaar vervoer naar Parijs stad gegaan. Het was vanaf het hotel 5 min lopen naar station Torcy vanaf daar naar de Eifeltoren ongeveer 40 min reizen 1x overstappen op station Nation naar metrolijn 1. Dagkaart reizen vanaf hotel naar parijs en door heel parijs heen met de metro was €16,-
Lars, 24-12-2014
Het metro station ligt achter de parkeergarage tegenover het hotel, in 3 min lopen ben je hier. Vanaf dit station sta je in een kleine 15 min in Disneyland en in 30 min in hartje Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Marne La Vallee Torcy voor je op een rij gezet:

bbaar_1, 4-8-2014
Als je het ontbijt te duur vind: in het winkelcentrum zit een croissanterie en Mc Donalds (op zondag gesloten)
Vital, 2-1-2014
Zeker een goed hotel wanneer je je dagen wil doorbrengen in Disneyland
Klaas de Jonge, 1-5-2013
Je kunt dichtbij diverse winkeltjes en restaurants vinden. Vooral in het weekend is dat nuttig omdat dan de keuken niet open is. Goedkoop tanken kan op 200 meter afstand (daar kennen ze het kwartje van Kok niet).

michel, 17-12-2012

ja ideaal voor parijs en disneyland en in de winkel centrums bay 1 en bay 2

ook even kijken e en in 1 of twee zitten zoveel leuke eet tentjes echt leuk en die wij hebben gehad echt lekker

Albert, 4-9-2012
Als je naar Disneyland gaat neem de RER (Réseau Express Régional-trein), station op 5 minuten lopen. Wil je toch de auto nemen, dan kan je die zetten in de parkeergarage bij Disney Village. ingang aan Avenue Paul Séramy, 77700 Chessy
bresser, 7-1-2012
Eiffeltoren is mooi om te zien en te beklimmen. Sacre Coeur is ook prachtig. Allebei heel erg mooi uitzicht over de stad. Montmartre erg leuk om doorheen te lopen, met veel lekkere eettentjes.
Loulou, 31-10-2011
Koop een carnet van 10 kaartjes voor de metro, ca. € 24,-. Dit is met een gezin goedkoper, dan steeds losse kaartjes kopen of een Paris Visite kaart.