Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy

Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Marne La Vallee Torcy voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy in het Nederlands

kamer was klein, krap maar schoon. Bedden goed en douchen in bad. Ontbijt is voor franse begrippen royaal en ruim voldoende. RER station en groot winkelcentrum met Mac D. op loopafstand. Auto gratis parkeren op goede parking bij het hotel. Personeel is vriendelijk.

Een driesterren hotel vlakbij RER station Torcy. Even verderop een groot winkelcentrum met een grote Carrefour. Geluiddichte kamers met airco.

Een beetje gedateerd maar verder niks mis mee.

Voor een paar nachten prima hotel

michelle
11-8-2016

Ik totaal 3 nachten geslapen. We sliepen met z'n 3e op 1 hotel kamer en deze was erg klein maar wel schoon. Vriendelijk personeel. Kunnen redelijk engels maar met handgebaren lukt het prima. Ontbijt was goed te doen. Dichtbij een station en best groot winkelcentrum.

Prima hotel voor te overnachten

Dayenne
28-12-2015

Prima hotel, service netjes. Kamer was prima, alleen doorgezakte bedden. Ontbijt was goed. Wij konden gelijk aanschuiven. Bus transfer keurig geregeld. Wij hebben een fijne tijd gehad.

Nooit meer! Te vies voor woorden!

Zadinia
4-8-2015

De ligging is perfect, vlakbij de weg richting Disney(10min) en naast groot winkelcentrum. Maar de kamer was zó vies dat we alleen met onze nagel de knopjes van het licht durfden aan te raken. Er lag nog een sok van vorige gast (of van daarvoor). Toilet geel aangekoekt, schimmel in de badkamer, vieze zwarte vlekken op de badkamerdeur, vlekken op de muren in de kamer, laag stof van 1cm op de verwarming onder het bureau etc etc. Ik heb niet onder het bed durven kijken. we hebben bovenop het bed geslapen onder onze eigen dekbedden. Volgende dag, ondanks dat we al vooruit hadden betaald voor nog een nacht weggegaan. Via de touroperator keurig geholpen en deel geld retour gekregen. Dus....geen aanrader.

eenvoudig, goed genoeg voor Disney

Marissa
31-7-2015

het hotel ligt gunstig, dicht langs de snelweg. Parkeren is mogelijk op de parkeerplaats, deze is echter wel zeer beperkt voor de grote van het hotel.

De ontvangst was stroef, personeel dat pons hielp sprak gebrekkig engels en gaf geen toelichting of uitleg op bv ontbijt...

Ook niet op hetgeen we betaalde?!

de kamer was krap, we konden er met vier personen slapen meer niet... Ruimte voor je tassen/koffers e.d. beperkt. Bedden waren erg comfortabel!

badkamer zeer gedateerd, schimmel op de wanden en badranden. Toiletrolhouder was defect, zeer vieze ventilatieroosters.

Ontbijt was op zich prima, echter na 9 uur wordt er niets meer bijgevuld, terwijl er tot 9.30 ontbeten kon worden.

Goede prijs kwaliteit

M. Burger
21-7-2015

Ideale ligging aan de snelweg tussen Disneyland en stad Parijs. Hotel ligt naast grote supermarkt Carrefour / winkelcentrum. Gratis parkeren bij het hotel. Qua locatie is het wel in een achterstandswijk. Je moet dit hotel boeken voor de prijs+gratis parkeren en ligging tussen disney en stad Parijs.

Perfect

Ineke
4-5-2015

Schone kamer, tegenover treinstation en winkelcentrum. Zeer behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Restaurant was niet open maar vlakbij vele restaurantjes. Eenvoudig hotel perfect voor uitstap parijs(30min) ogen disneyland(15min)

Super!

Lars
24-12-2014

Voor 1 nacht tussen een bezoek aan Disneyland en aan Parijs in zocht ik een eenvoudig hotel. Mijn eisen waren simpel: een schone kamer met fatsoenlijk 2 persoonsbed, 1 persoonsbed en een fatsoenlijke badkamer. Dit alles heeft Kyriad top geregeld. Bedden die prima liggen, een fatsoenlijk dekbed en een net schone badkamer. De kamer zag er ook erg netjes afgewerkt uit.

Service is top, ik wilde s'ochtends mijn bagage afdroppen en inchecken, maar na middernacht pas terugkomen om mijn bagage en kamer sleutel op te halen. Ik heb hier kort na de boeking over gebeld en dat was geen probleem. Zo konden we toch onze eerste dag helemaal in Disneyland doorbrengen zonder op de tijd te letten.

Parkeren kan gratis op het eigen parkeer terrein achter het hotel.

Kortom, voor heel weinig geld heb je hier een super hotel aan voor 1 of meerdere dagen Parijs. Gezien de lage prijs die je betaald en wat je er voor krijgt dan ook alleen maar 10-en van mij.

Prima hotel. Kamers ruim (we hadden een 4 pers. kamer). Schoon. Rustig. Goed sanitair.

Verder niets te beleven in het hotel.

Ontbijt goed. Lekker brood.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy in Torcy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Marne La Vallee Torcy scoort een 7.41 uit 10 op basis van 98 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: