Hotel Premiere Classe MLV St Thibault des Vignes

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe MLV St Thibault des Vignes voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Premiere Classe MLV St Thibault des Vignes in het Nederlands

Wij hebben een nacht in dit hotel doorgebracht tijdens ons bezoek aan Disneyland. Het kostte ons 43 euro (3 personen). Dit is een laag bedrag en voor dat bedrag mag je niet veel verwachten. Wij troffen een schone kamer aan en de bedden lagen prima. Helaas hadden wij de pech dat er mensen naast ons lagen die tot half vier s nachts in en uit hun kamer liepen. de deuren hebben een dranger en het laatste stukje slaat de deur keihard dicht. Dat verstoort je nachtrust behoorlijk. Maar dit ligt meer aan de gasten dan aan het hotel(personeel). Wij hadden een kamer verder weg, en we hadden dus geen wifi bereik, die heb je wel in de lobby, maar niet op de kamer dus. Verder was het prima. Ligt in een woonwijk, en ook dat is fijn. Ook genoeg parkeerplek, helaas niet verlicht. Ik zou er zeker nog wel een keer naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Basic maar netjes

Groote Familie
5-10-2014

Het afgelopen jaar zijn we 3 keer in dit hotel geweest omdat we een Disney jaarkaart hadden. De aardige receptioniste herkent ons al en gaf ons een "grotere" kamer (202) Het scheelt een halve meter maar dan kan je net iets makkelijker bewegen. Alles weer netjes, niks op aan te merken voor een Goedkoop verblijf nabij Parijs en Disney. Het cijfer op Zoover is momenteel echt te laag, dat komt door de beoordelingen voor de renovatie. Een 7 is nu een terecht cijfer!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Groote familie
22-10-2013

Dit was het Goedkoopste hotel wat we dicht bij disneyland konden boeken (40 euro per kamer,per nacht) en was om alleen te slapen en te douchen echt goed te doen De werkster kwam ook nog iedere dag de bedden op maken en schone handdoeken te brengen. Het hotel is in juli opgeknapt, dus problemen die ik bij vorige beoordelingen zie kwamen wij niet meer tegen. De gangen waren fris grijs/wit geverfd, de badkamer had geen schimmel , een kalkvrije douchekop en de matrassen waren ook vernieuwd. Kleine kamers, en de badkamer is een soort kunststof cabine waar douche,toilet en wastafel inzitten. De receptioniste was vriendelijk en sprak goed engels. Het ontbijt (tot 10 uur) is voor 4,90 onbeperkt eten en drinken en werd bij ons om 9.45 nog steeds goed bijgevuld. Lipton thee en tropicana jus d orange. Je eet van een dienblad, en de tafels worden niet goed schoongemaakt. Gratis parkeren en gratis WIFI. Niet sfeervol, heel basic hotel Voor herhaling vatbaar! en anders meer betalen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

We werden zeer vriendelijk ontvangen en ook later stonden de mensen van de receptie bij iedere vraag van ons klaar om ons zo goed mogelijk te helpen. De bedden sliepen heerlijk, we hadden helemaal geen pijn in onze rug en dat terwijl we thuis een waterbed gewend zijn! We hadden niet verwacht dat we zó lekker zouden slapen! De tweede nacht hadden we schone lakens en handdoeken gekregen en de kamer was netjes schoongemaakt. De kamer was wel klein, maar zeer efficient ingedeeld. Er is geen kledingkast aanwezig om je koffer uit te pakken, het is niet zo geschikt om langere tijd te blijven. Badkamer met wc wastafel en douche op de kamer. Bij het ontbijt geen 10 soorten vleeswaren of gebakken eieren, maar zeker ruim voldoende keus.

Gereisd met partner in juni 2013

Een enge shabby plek om te slapen

Dennis
8-5-2013

We checkten 's avonds laat in: de receptioniste was vriendelijk. Echter toen we op de gang naar de kamer liepen schrokken we toch wel van de stank en de afgebladerde (plastic) deuren ... Ook de kamer stonk, het douchegordijn hing nog aan 2 haakjes .. het bed bestond uit een vieze schuimrubberen 'matras' met een laken en deken ... Het electrisch kacheltje aan de muur viel eraf bij aanraking ... Op de foto's leek het nog wat! We waren te moe om weer uit te checken anders deden we dit zeker! In de ochtend was er niet geregistreerd dat we voor het ontbijt betaald hadden en deden de receptionisten erg moeilijk en zeer onvriendelijk/onbeschoft. Andere Premier hotels bevielen ons wel, deze echter VERMIJDEN!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Nog nooit zo slecht gezien!

Kim S
30-7-2012

Hotel heeft OVERAL in de badkamer schimmel zitten, de deur is tot bijna 50 centimeter hoog ermee bedekt, de douche is klein en waterstraal springt alle kanten op. Het ontbijt was broodjes (droog) of boterhammen (nog droger) met of jam of boter. De sapautomaat was kapot en de dienbladen (ze doen niet aan borden) waren allesbehalve schoon. Hier mag je 5 euro voor neertellen, 1 tip, in de supermarkt heb je voor 2 personen voor 10 euro een vele malen beter ontbijt.

Daarnaast zou Disney goed te bereiken zijn met trein...vanaf het metrostation ja, maar dit ligt 2,8km lopen verderop. Dus een halfuur wat erg veel is en niet haalbaar na een hele dag in Disney te hebben gelopen.

Wij voelden ons zwaar afgezet.

Gereisd met partner in januari 2012

Goedkoop Hotel

Edwin Boelens
14-7-2010

Een goedkoop hotel in de omgeving van Disneyland Parijs (ongeveer 15 min.) In de zomer zijn de (kleine) kamers bloedheet, en er is geen airco. Ontbijt niet super uitgebreid, maar precies zoals je kunt verwachten in Frankrijk. Helaas geen kaas / vleeswaren maar voor minder dan € 5,00 p.p. moet je ook niet zeuren. Wel: stokbrood, cake, toast, marmelade (2 smaken), koffie, thee, sinaasappelsap, multifruit-sap, appelmoes. Tip: Vanaf station Torcy ben je binnen 30 minuten in hartje Parijs. Je kunt naar het station lopen (ong. 25 minuten), met de bus of de auto (ong. 5 minuten). Bij het station is een groot winkelcentrum met parkeerplaats. Koop een mobilis kaartje (goedkoper als Visite Paris). Wil je ook naar het vliegveld? Dan heb je wel een Visite Paris kaartje nodig.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Prettig budgethotel voor bv een bezoek aan Disney 15 min.rijden. Kleine kamer maar zeer schoon ! LGoede matrassen. Geen airco, ik ben bang dat in de zomermaanden de kamer om te stikken is. Ontbijt € 5,50 pp is voor het bedrag goed te noemen. Receptie spreekt slecht Engels jammer ! Om de hoek zit een bakker waar je Nederlands kunt spreken en lekker brood[gebak kan halen. Supermarkt/pizzeria/mac donald/tankstation dichtbij.

Gereisd familie in mei 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe MLV St Thibault des Vignes in St. Thibault Des Vignes , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe MLV St Thibault des Vignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.