Hotel My Suite Village Bois d'Arcy

HotelWeer vandaag25°17°

We hebben een aantal aanbieders voor My Suite Village Bois d'Arcy voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel My Suite Village Bois d'Arcy in het Nederlands

Met oudere kinderen

Prima

Annelies
6-9-2011

Wij waren op weg vanuit zuidwest Frankrijk met onze 3 kinderen en hebben hier 1 nacht geslapen. Het was een prima appartement voor 1 nacht. Het is heel vlakbij Versailles (ong. 4 km!) waar we het paleis hebben bezocht. Toen we het appartement binnenkwamen, stonk het wel (rioollucht?). Alles was nieuw en goed onderhouden. Lekkere dekbedden. Bedden waren wel erg hard en aan de kleine kant voor iemand van 1.92 m. Tv is aanwezig. En je kreeg bij de receptie een sleutel mee om de keuken te kunnen gebruiken. 's Morgens hebben we vlakbij een boulangerie gevonden en heerlijke broodjes gehaald. Ook is er een hele grote E.Leclerc supermarkt vlakbij (een paar straten verderop). Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Suite Village Bois d'Arcy in St. Quentin-en-Yvelines (Yvelines), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Suite Village Bois d'Arcy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.