Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen

Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen
5,5

4 tips over Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen

Holswilder, 27-12-2018

Als je van musea houdt is een een museumcard voor het weekend ook zeker aan te raden. Na een aantal musea heb je je geld er al zeker uit en voordeel is je kan zo naar de skip de line rij en doorlopen. Op vertoon van je kaart kun je zo naar binnen.

Uiteten bij het Hardrock Cafe of Hippopotamus is zeker ook een aanrader. HRC vanwege de pulledpork en spareribs, erg lekker en Hippo is gewoon super betaalbaar en ook goed te eten.

Holswilder, 27-12-2018
Schaf een metrocard aan voor het weekend, kan je onbeperkt hele weekend gebruik maken van de metro. Ideaal want je moet toch wel veel overstappen om ergens te kunnen komen. Schaf een metrocard aan voor het weekend, kan je onbeperkt hele weekend gebruik maken van de metro. Ideaal want je moet toch wel veel overstappen om ergens te kunnen komen.
Coby , 31-12-2017

Achter hotel is nog een winkelcentrum outlet.

Northface outlet Nike Vans etc....

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Saint Ouen voor je op een rij gezet:

Elle, 22-7-2014
Aan de overkant Centre Commercial Qwartz, http://www.qwartz-92.com/ gelegen. Star Wars Exhibition (www.starwarsidentities.com)tot 5-10-2014 in La Cité du Cinéma, 2 min. lopen vanaf hotel. Gelogeerd in kamer 715 (1 raam), mooi uitzicht op Seine. Bezoek vlooienmarkt Puces Saint Ouen, van mooi antiek tot hippe kleding te koop (www.marcheauxpuces-saintouen.com)