Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen

Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen

7.2Goed

Frankrijk, Ile de France, St. Ouen

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Saint Ouen voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen

• 2019
    7Conny Claeys01-05-2019

Overvallen in taxi op 2km van het hotel

Het hotel is ok. Kleine maar propere kamer, het ontbijt is zeker voldoende en het personeel is vriendelijk. Op ongeveer een kilometer van een metrostation dus perfect doenbaar te voet. Toen we op dag 2 in Montmartre waren, besloten we rond 23u toch een taxi naar het hotel te nemen, om de metro en de wandeling van metro naar hotel te vermijden. Toen liep het mis. Toen de taxi stopte voor het rode licht, werd hij klem gereden. Het raam aan de kant waar mijn vriend zat, werd ingeklopt, direct werden we met pepperspray bespoten en de tas van mijn vriend werd gestolen. Dit gebeurde op 2km van het hotel. Dit heeft uiteraard niks met het hotel te maken maar ik wil jullie hierbij toch waarschuwen.... We dachten veilig te zijn in een taxi.... niet dus !

Gereisd met partner in april 2019

• 8Maadadi29-04-2019

Paris!

Er is naar mijn idee weinig op het hotel aan te merken. Vond de kamer klein. Je bent toch de hele dag onderweg en bij terugkomst biet de kamer meer dan genoeg comfort.

Onbijt was uitgebreid en werd continue (van 7 tot 10) aangevuld.

Locatie is ook erg goed te bereiken en het parkeren is een uitkomst.

Metro op 10 minuten lopen en de grootste vlooienmarkt/ antiekmarkt van Parijs op 15 min lopen.

Gereisd met partner in april 2019

• 4Eva De Schryver05-03-2019

nooit meer

hotel is beetje verouderd maar niets onoverkombaar. Ik zou het afraden als citytriphotel: het ligt te ver van de metro en de bus rijdt enkel in de week tot 19u . De buurt is oersaai, niks te zien , geen café of restaurant in de buurt. Had er voor 4 nachten geboekt, maar ben vertrokken na 1 nacht

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Van Tongeren18-02-2019

Prima Hotel

Prima hotel, helemaal gezien de prijs. Ontbijt was goed, niet heel bijzonder, maar er was genoeg keuze en zo nodig werd het aangevuld. Op 10 minuten lopen is de metro. Taxi vanaf binnenstad naar het hotel is ongeveer 25 euro.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    8Sascha Holswilder27-12-2018

Prima hotel als uitvalsbasis naar Parijs.

Voor de zeurpieten onder ons, het hotel ligt NIET in een achterstandsbuurt, maar op een industrieterrein en ja dat is in het weekend stil en verlaten he. Eerlijkheidshalve, hotel aan de buitenkant kan een opknapbeurt gebruiken. Binnen is het een leuk modern hotel, frisse kleuren, vriendelijk ontvangst receptie die hun uiterste beste doen om Engels te spreken.. Wij hadden een familiekamer (201), zijn gewend dat er een slaapbank bij geplaatst wordt voor de kids, maar tot onze verbazing hadden de kids een eigen kamer grenzend aan die van ons met niet een slaapbank, maar ook een boxspring. Hotelkamer schoon en ook modern ingericht. Enig minpunt wel is dat de kamers klein zijn, je kan haast je kont niet keren. Boxsprings liggen heerlijk en aangenaam, na een dag slenteren in Parijs. Ontbijtbuffet simpel, maar lekker. Alles wat je nodig hebt is er. Metrostation Carrafour Pleyel ligt op 10 min lopen en binnen een mum zit je in hartje Parijs.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 7Chris26-12-2018

Prima uitvalsbasis om parijs te ontdekken

Prima hotel.mooie kamer.fijne warme douche.ontbijt is eenvoudig maar lekker.ligt nabij metro carrefour Pleyel. Wij namen een uber naar dit metro station.hiervandaan kan je overal naartoe .tip winkelcentrum qwartz en winkelcentrum les valles Prima prijs kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 7Henk20-12-2018

Prima verblijf voor een citytrip

Prima hotel voor deze prijs. Vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was voldoende groot en de bedden waren oké. De badkamer klein en schimmel op de kitranden, maar douchen ging prima. Het ontbijt was eenvoudig, maar ruim voldoende om de dag te beginnen. De auto stond mooi onderdak in de parkeergarage. Het metrostation is 10 minuten lopen en dan sta je 10 minuten later in hartje Parijs. De omgeving is een beetje verlaten, maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Er staan flats en een college. Ook in de stad zelf hebben we niks gemerkt van gele hesjes of criminaliteit. Dus al met al een prima verblijf voor deze prijs. Mensen die zeuren over de kwaliteit moeten meer geld besteden aan een beter hotel. Wij betaalden €50 voor 2 nachten met ontbijt, dan moet je ook geen 5 sterren verwachten. 👍🏻

Gereisd met partner in december 2018

• 1Maartje02-12-2018

Nooit meer!

Opzich prima hotel. Behalve personeel, erg laconiek. Geld van kamer gestolen, gave ons de schuld. Na 2 dagen kwamen we erachter dat het slot kapot was. Met n beetje duwen kreeg je de deur zelf open zonder pasje. Nadat we het aangaven “verstonden ze ons niet”. Belachelijk. Gelukkig hadden we een goede organisatie en hebben ze ons alsnog een fijne reis bezorgd (touroperator) echter hotel nooit meer!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Thea Noteboom15-10-2018

Prima, eenvoudig hotel met ontbijtbuffet.

We waren hier afgelopen weekend. Ik had zo mijn reserves ivm het lezen van onderstaande reviews. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Onze kamer had een fris interieur en rook ook fris. Ja, een beetje krap maar dat vind ik niet erg. We waren overdag in Parijs en bij terugkomst plofte we vermoeid op ons bed met goed matras. Het ontbijtbuffet was ook prima en werd steeds aangevuld. Zelfs een eitje ontbrak niet. Ik heb in Parijs echt wel veel soberder ontbeten. Het is zo'n 10 minuten lopen naar de metro, goed te doen. Niets te merken van een mindere buurt of zwerfvuil, helemaal niets! Mogelijk is het hotel wat gemoderniseerd en hebben ze de negatieve berichtgeving serieus genomen. Anders begrijp ik de reacties van sommige mensen echt niet. Het is een eenvoudig hotel maar het is goed zo, en dat voor 75 euro voor 2 nachten! Wij gaan zeker volgende keer weer. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6SH10-10-2018

'Prima' kamertje in een achterbuurt

2 Dagen hier verbleven. Ligt zoals meerdere zeggen in een achterbuurtje waar verkeersregels interpretabel zijn. Parkeergarage was vol, dus de auto moest op het parkeerdek, waarvan je de deur zo open kon trekken! Lift onveilig, rammelt aan alle kanten en mogen ook maximaal 3 personen in. Kamer klein, maar wel schoon. Badkamer had een raar geurtje. Was ook schoon, op de schimmel op alle rubbers na. Bed was wel van goede kwaliteit. Verder het enige vreemde was dat je elke keer als je weg was geweest, je de hotelkaart moest laten deactiveren voor je je kamer in kon. Wij gaan er geen tweede keer weer heen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer