Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen

Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Saint Ouen voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen in het Nederlands

Prima, eenvoudig hotel met ontbijtbuffet.

Thea Noteboom
15-10-2018

We waren hier afgelopen weekend. Ik had zo mijn reserves ivm het lezen van onderstaande reviews. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Onze kamer had een fris interieur en rook ook fris. Ja, een beetje krap maar dat vind ik niet erg. We waren overdag in Parijs en bij terugkomst plofte we vermoeid op ons bed met goed matras. Het ontbijtbuffet was ook prima en werd steeds aangevuld. Zelfs een eitje ontbrak niet. Ik heb in Parijs echt wel veel soberder ontbeten. Het is zo'n 10 minuten lopen naar de metro, goed te doen. Niets te merken van een mindere buurt of zwerfvuil, helemaal niets! Mogelijk is het hotel wat gemoderniseerd en hebben ze de negatieve berichtgeving serieus genomen. Anders begrijp ik de reacties van sommige mensen echt niet. Het is een eenvoudig hotel maar het is goed zo, en dat voor 75 euro voor 2 nachten! Wij gaan zeker volgende keer weer. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

'Prima' kamertje in een achterbuurt

SH
10-10-2018

2 Dagen hier verbleven. Ligt zoals meerdere zeggen in een achterbuurtje waar verkeersregels interpretabel zijn. Parkeergarage was vol, dus de auto moest op het parkeerdek, waarvan je de deur zo open kon trekken!

Lift onveilig, rammelt aan alle kanten en mogen ook maximaal 3 personen in.

Kamer klein, maar wel schoon. Badkamer had een raar geurtje. Was ook schoon, op de schimmel op alle rubbers na. Bed was wel van goede kwaliteit.

Verder het enige vreemde was dat je elke keer als je weg was geweest, je de hotelkaart moest laten deactiveren voor je je kamer in kon.

Wij gaan er geen tweede keer weer heen.

Inorde

Tant
12-8-2018

Prijs/kwaliteit is dit hotel dik inorde!

Kamer niet te groot, kleine badkamer,een hele goede douche, alles wat je nodig hebt.

Ontbijt, basic maar meer hoeft ook niet echt.

Voor 70€, 2 personen, 2 nachten met ontbijt kan je ook geen super deluxe verwachten.

Nooit meer

Konny
3-5-2018

Het hotel ligt nabij een industriegebied wat niet zo heel erg is. Metro op 15 min afstand, goed te doen. Het hotel zelf is smoezelig. De badkamer erg klein met beschimmelde en kapotte douche, niet te gebruiken dus. Het slot van de badkamer evenzo kapot. De kamer is klein, maar goed meer dan slapen deden wij er niet. Het ontbijt is matig maar voldoende, gezien de rest van het hotel. Wat erg tegenvalt is de service. Voordat je aan tafel kunt moet je eerst het gebruikte servies en resten van de voorgangers opruimen. Medewerkers van het hotel zijn hiermee niet echt bezig. Voor ons was dit verblijf eenmalig.

Prima 3 sterrenhotel.

Robin
1-5-2018

Dit is een prima, simpel hotel met een goede uitvalsbasis naar Parijs. De kamers zijn wel aan de kleine kant maar alles wat je nodig hebt zit er in. Ik denk dat de meeste mensen die hier komen de meeste tijd in Parijs door zullen brengen en pas na het eten het hotel opzoeken. Dit is prima te doen. Het ontbijt s´morgens was niet heel uitgebreid maar wel prima om even een bodem te leggen voor de rest van de dag. Koffie, verse jus en croissantjes ontbraken niet. Met ongeveer 10 minuten ben je bij de metro om vervolgens 10 minuten later uit stappen in hartje Parijs. Het enige minpuntje is dat de Hygiëne wel wat te wensen overliet. Er zat wat schimmel in de badkamer. Wel werd onze kamer netjes opgeknapt als wij weg waren en zelfs het vuil werd meegenomen. Ik zou de omgeving niet als gevaarlijk bestempelen, eerder als uitgestorven.

Top hotel

Marcel van duyn
29-3-2018

Ik verblijf nu met mijn vrouw in dit hotel en ik vind het helemaal top.

Mooie kamer uitzicht op de Senne en van alle gemakken voorzien.

Tuurlijk is de badkamer niet heel groot maar de kamer zelf is groot genoeg of je moet willen skateboarden dan is hij wat klein. Ontbijt niet slecht een eitje was lekker geweest maar wat verwacht je we betalen Euro 70.00 met zijn tweeën voor twee nachten dat is euro 17.50 per persoon per nacht een camping op de hei is duurder en dan eet je bladeren als ontbijt.

Mensen gewoon doen lekker met de metro naar Parijs helemaal top en als je de buurt/ metro armoedig vind moet je vooral lekker thuis blijven.

Goed hotel voor deze prijs

Redelijk hotel voor lage prijs

Jolanda
22-2-2018

Via veiling dit hotel geboekt. Hotel ziet er vanaf de buitenkant vervallen uit, vanbinnen redelijk. Receptionist erg vriendelijk. Hotelkamer was prima, badkamer erg krap en als je lekker onder de douche staat word het water soms erg koud(je bent wel gelijk wakker). Ontbijt was oké, croissaintjes en stukjes stokbrood.

Het hotel zelf ligt in een slechte buurt waar veel armoede is. Dichtstbijzijnde metro is 15 minuten lopen.In de buurt heb je bijna geen gelegenheid om een hapje te eten, daarvoor kan je beter naar de stad zelf gaan( hotel heeft geen restaurant hoewel dit wel aangegeven staat). Parkeren kan in de parkeergarage voor €5 per nacht. Ondanks dat het geen tophotel is hebben wij het wel naar onze zin gehad, en voor de prijs die we hebben betaald vond ik het prima te doen.

Niet aan te raden

Steven
31-1-2018

Erg krappe kamer, dicht bij lift. Frietgeur op de gang. Slechte ligging. Geen vriendelijk onthaal. Slordige indruk. Badkamer niet kraaknet.

Leuk voor een keer!

Wendy
27-1-2018

Oke.. de wijk zelf is vreselijk. Eerste busbalte is kwartier lopen. Hotel was goed, ontbijt lekker werd steeds aangevuld. Was niet uitgebreid. Wij waren via veiling voor zo weinig geld kan je ook geen 5 sterren verwachten. Kamers klein maar we kwamen daar alleen om te slapen. Badkamer erg beschimmeld. Ik was met een vriendin en het is wel aan te raden om savonds optijd in het hotel te zijn. Personeel vriendelijk

Geen aanrader! Slecht hotel!

A. van Beek
27-1-2018

Het hotel en de hotelkamer was wel schoon toen we aankwamen. Echter de volgende dag toen we terugkwamen in onze kamer, waren de gebruikte handdoeken opgehangen om de rails om te drogen door het personeel. Er lagen geen nieuwe schone. Onderlaken van het bed niet recht getrokken; het bed was alleen "dichtgeklapt". Het ontbijt was slecht; als brood alleen stukjes stokbrood en kleine croissantjes en niet vers. Het hotel ligt in een achterbuurt, waar je 's avonds niet alleen over straat hoeft te gaan. Het hotel ligt ook afgelegen. Metro is 15 min. lopen. Ik begrijp dat je van een 3-sterrenhotel geen Hilton mag verwachten, maar we mogen toch wel verwachten dat de basis goed is. En dit ligt onder de maat. Via veiling gewonnen en er werd een restaurant bij beloofd, deze was er niet. We konden daar niet dineren. Er was geen mogelijkheid voor betalen met pin. En 's avonds was het om 18 uur al donker in de lounge ruimte. Erg ongezellig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen in St. Ouen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.