5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Saint Ouen voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen in het Nederlands

nooit meer

Eva De Schryver,
5-3-2019

hotel is beetje verouderd maar niets onoverkombaar. Ik zou het afraden als citytriphotel: het ligt te ver van de metro en de bus rijdt enkel in de week tot 19u . De buurt is oersaai, niks te zien , geen café of restaurant in de buurt. Had er voor 4 nachten geboekt, maar ben vertrokken na 1 nacht

Gereisd met partner in maart 2019

Prima Hotel

Van Tongeren,
18-2-2019

Prima hotel, helemaal gezien de prijs. Ontbijt was goed, niet heel bijzonder, maar er was genoeg keuze en zo nodig werd het aangevuld. Op 10 minuten lopen is de metro. Taxi vanaf binnenstad naar het hotel is ongeveer 25 euro.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Prima hotel als uitvalsbasis naar Parijs.

Sascha Holswilder,
27-12-2018

Voor de zeurpieten onder ons, het hotel ligt NIET in een achterstandsbuurt, maar op een industrieterrein en ja dat is in het weekend stil en verlaten he. Eerlijkheidshalve, hotel aan de buitenkant kan een opknapbeurt gebruiken. Binnen is het een leuk modern hotel, frisse kleuren, vriendelijk ontvangst receptie die hun uiterste beste doen om Engels te spreken.. Wij hadden een familiekamer (201), zijn gewend dat er een slaapbank bij geplaatst wordt voor de kids, maar tot onze verbazing hadden de kids een eigen kamer grenzend aan die van ons met niet een slaapbank, maar ook een boxspring. Hotelkamer schoon en ook modern ingericht. Enig minpunt wel is dat de kamers klein zijn, je kan haast je kont niet keren. Boxsprings liggen heerlijk en aangenaam, na een dag slenteren in Parijs. Ontbijtbuffet simpel, maar lekker. Alles wat je nodig hebt is er. Metrostation Carrafour Pleyel ligt op 10 min lopen en binnen een mum zit je in hartje Parijs.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima uitvalsbasis om parijs te ontdekken

Chris,
26-12-2018

Prima hotel.mooie kamer.fijne warme douche.ontbijt is eenvoudig maar lekker.ligt nabij metro carrefour Pleyel. Wij namen een uber naar dit metro station.hiervandaan kan je overal naartoe

.tip winkelcentrum qwartz en winkelcentrum les valles

Prima prijs kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima verblijf voor een citytrip

Henk,
20-12-2018

Prima hotel voor deze prijs. Vriendelijk ontvangen bij de receptie.

De kamer was voldoende groot en de bedden waren oké. De badkamer klein en schimmel op de kitranden, maar douchen ging prima.

Het ontbijt was eenvoudig, maar ruim voldoende om de dag te beginnen.

De auto stond mooi onderdak in de parkeergarage. Het metrostation is 10 minuten lopen en dan sta je 10 minuten later in hartje Parijs. De omgeving is een beetje verlaten, maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Er staan flats en een college. Ook in de stad zelf hebben we niks gemerkt van gele hesjes of criminaliteit.

Dus al met al een prima verblijf voor deze prijs. Mensen die zeuren over de kwaliteit moeten meer geld besteden aan een beter hotel. Wij betaalden €50 voor 2 nachten met ontbijt, dan moet je ook geen 5 sterren verwachten. 👍🏻

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer!

Maartje,
2-12-2018

Opzich prima hotel. Behalve personeel, erg laconiek. Geld van kamer gestolen, gave ons de schuld. Na 2 dagen kwamen we erachter dat het slot kapot was. Met n beetje duwen kreeg je de deur zelf open zonder pasje. Nadat we het aangaven “verstonden ze ons niet”. Belachelijk. Gelukkig hadden we een goede organisatie en hebben ze ons alsnog een fijne reis bezorgd (touroperator) echter hotel nooit meer!

Gereisd met vrienden in november 2018

Prima, eenvoudig hotel met ontbijtbuffet.

Thea Noteboom,
15-10-2018

We waren hier afgelopen weekend. Ik had zo mijn reserves ivm het lezen van onderstaande reviews. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Onze kamer had een fris interieur en rook ook fris. Ja, een beetje krap maar dat vind ik niet erg. We waren overdag in Parijs en bij terugkomst plofte we vermoeid op ons bed met goed matras. Het ontbijtbuffet was ook prima en werd steeds aangevuld. Zelfs een eitje ontbrak niet. Ik heb in Parijs echt wel veel soberder ontbeten. Het is zo'n 10 minuten lopen naar de metro, goed te doen. Niets te merken van een mindere buurt of zwerfvuil, helemaal niets! Mogelijk is het hotel wat gemoderniseerd en hebben ze de negatieve berichtgeving serieus genomen. Anders begrijp ik de reacties van sommige mensen echt niet. Het is een eenvoudig hotel maar het is goed zo, en dat voor 75 euro voor 2 nachten! Wij gaan zeker volgende keer weer. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

Gereisd met partner in oktober 2018

'Prima' kamertje in een achterbuurt

SH,
10-10-2018

2 Dagen hier verbleven. Ligt zoals meerdere zeggen in een achterbuurtje waar verkeersregels interpretabel zijn. Parkeergarage was vol, dus de auto moest op het parkeerdek, waarvan je de deur zo open kon trekken!

Lift onveilig, rammelt aan alle kanten en mogen ook maximaal 3 personen in.

Kamer klein, maar wel schoon. Badkamer had een raar geurtje. Was ook schoon, op de schimmel op alle rubbers na. Bed was wel van goede kwaliteit.

Verder het enige vreemde was dat je elke keer als je weg was geweest, je de hotelkaart moest laten deactiveren voor je je kamer in kon.

Wij gaan er geen tweede keer weer heen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Inorde

Tant,
12-8-2018

Prijs/kwaliteit is dit hotel dik inorde!

Kamer niet te groot, kleine badkamer,een hele goede douche, alles wat je nodig hebt.

Ontbijt, basic maar meer hoeft ook niet echt.

Voor 70€, 2 personen, 2 nachten met ontbijt kan je ook geen super deluxe verwachten.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nooit meer

Konny,
3-5-2018

Het hotel ligt nabij een industriegebied wat niet zo heel erg is. Metro op 15 min afstand, goed te doen. Het hotel zelf is smoezelig. De badkamer erg klein met beschimmelde en kapotte douche, niet te gebruiken dus. Het slot van de badkamer evenzo kapot. De kamer is klein, maar goed meer dan slapen deden wij er niet. Het ontbijt is matig maar voldoende, gezien de rest van het hotel. Wat erg tegenvalt is de service. Voordat je aan tafel kunt moet je eerst het gebruikte servies en resten van de voorgangers opruimen. Medewerkers van het hotel zijn hiermee niet echt bezig. Voor ons was dit verblijf eenmalig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen in St. Ouen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris Saint Ouen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.