Reviews over St. Ouen

Prima, eenvoudig hotel met ontbijtbuffet.

Thea Noteboom,
    15-10-2018

We waren hier afgelopen weekend. Ik had zo mijn reserves ivm het lezen van onderstaande reviews. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Onze kamer had een fris interieur en rook ook fris. Ja, een beetje krap maar dat vind ik niet erg. We waren overdag in Parijs en bij terugkomst plofte we vermoeid op ons bed met goed matras. Het ontbijtbuffet was ook prima en werd steeds aangevuld. Zelfs een eitje ontbrak niet. Ik heb in Parijs echt wel veel soberder ontbeten. Het is zo'n 10 minuten lopen naar de metro, goed te doen. Niets te merken van een mindere buurt of zwerfvuil, helemaal niets! Mogelijk is het hotel wat gemoderniseerd en hebben ze de negatieve berichtgeving serieus genomen. Anders begrijp ik de reacties van sommige mensen echt niet. Het is een eenvoudig hotel maar het is goed zo, en dat voor 75 euro voor 2 nachten! Wij gaan zeker volgende keer weer. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

Inorde

Tant,
    12-8-2018

Prijs/kwaliteit is dit hotel dik inorde!

Kamer niet te groot, kleine badkamer,een hele goede douche, alles wat je nodig hebt.

Ontbijt, basic maar meer hoeft ook niet echt.

Voor 70€, 2 personen, 2 nachten met ontbijt kan je ook geen super deluxe verwachten.

Prima 3 sterrenhotel.

Robin,
    1-5-2018

Dit is een prima, simpel hotel met een goede uitvalsbasis naar Parijs. De kamers zijn wel aan de kleine kant maar alles wat je nodig hebt zit er in. Ik denk dat de meeste mensen die hier komen de meeste tijd in Parijs door zullen brengen en pas na het eten het hotel opzoeken. Dit is prima te doen. Het ontbijt s´morgens was niet heel uitgebreid maar wel prima om even een bodem te leggen voor de rest van de dag. Koffie, verse jus en croissantjes ontbraken niet. Met ongeveer 10 minuten ben je bij de metro om vervolgens 10 minuten later uit stappen in hartje Parijs. Het enige minpuntje is dat de Hygiëne wel wat te wensen overliet. Er zat wat schimmel in de badkamer. Wel werd onze kamer netjes opgeknapt als wij weg waren en zelfs het vuil werd meegenomen. Ik zou de omgeving niet als gevaarlijk bestempelen, eerder als uitgestorven.

Top hotel

Marcel van duyn,
    29-3-2018

Ik verblijf nu met mijn vrouw in dit hotel en ik vind het helemaal top.

Mooie kamer uitzicht op de Senne en van alle gemakken voorzien.

Tuurlijk is de badkamer niet heel groot maar de kamer zelf is groot genoeg of je moet willen skateboarden dan is hij wat klein. Ontbijt niet slecht een eitje was lekker geweest maar wat verwacht je we betalen Euro 70.00 met zijn tweeën voor twee nachten dat is euro 17.50 per persoon per nacht een camping op de hei is duurder en dan eet je bladeren als ontbijt.

Mensen gewoon doen lekker met de metro naar Parijs helemaal top en als je de buurt/ metro armoedig vind moet je vooral lekker thuis blijven.

Goed hotel voor deze prijs

Prima uitvalsbasis

Bos,
    25-12-2017

Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor je bezoek aan Parijs.

Het is eenvoudig, maar schoon en uiterst vriendelijk personeel.

Ontbijt mag iets uitgebreider, maar was zeker prima van kwaliteit.

Binnen 15 minuten lopen bij de metro is prima te doen.

Al die negatieve recensies zijn echt onzin. Deze mensen verwachten een 5 sterren hotel, maar kunnen (willen) dit niet betalen. Echt jammer dat dit allemaal geschreven wordt.

Voor ons bij het volgende bezoek aan Parijs, weer dit hotel.

St. Ouen scoort een 5,1 uit 10, op basis van 11 reviews