St. Maurice

We hebben een aantal aanbieders voor St. Maurice voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor St. Maurice voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Maurice

goed uitgangstpunt voor bezoek parijs

louis_gabreels,
    17-8-2012

Hotel ligt aan de rand van St Maurice, langs de A4. vanuit het hotel 10 min lopen naar metro lijn 8. door een zeer vriendelijk uitziende buurt. Wel was alles in augustus dicht, want Parijs is dan met vakantie en loopt het centrum vol met toersiten.

Gereisd met partner in augustus 2012

Parijs een leuk weekend

Hollander,
    18-7-2012

Geweldig weekend gehad, vollop cultuur maar ook genoeg mogelijkheden om lekker uit eten te gaan of gewoon mensen kijken vanaf een terrasje De eerste zondag van de maand zijn de meeste musea gratis, dit betekend wel lange wachtrijen. hou hier rekening mee.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig maar gezellig!

Elske123,
    1-5-2012

In Saint-Maurice liggen best veel kleine winkeltjes en het is er heel gezellig. Er zijn ook nog een aantal pizzeria's en restaurantjes/bars. Het metrostation in Saint Maurice is vergeleken met de andere stations in Parijs heel netjes. Al met al is Saint Maurice een goede buitenwijk van Parijs, en een goede plaats om te verblijven om Parijs te bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012
St. Maurice scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews