Reviews over St. Maurice

Prima hotel voor kort verblijf

Ellen
    23-2-2013

Ideale ligging, aan de snelweg en slechts 20 minuten van Disneyland Parijs. Naar de metro is het ongeveer 5 minuten lopen. Vanaf daar sta je in een half uur in hartje Parijs. Ontbijt was prima en ook de kamers was goed verzorgd, wel wat gedateerd. Parkeergarage is idd wat krap, maar als je een beetje kunt rijden, is het geen probleem.

Prima appartement voor prima prijs

Fred Janssen
    4-1-2013

App goed schoon, na aanvulling van ontbrekende inventaris prima verblijf met prima bedden en badkamer. Ligging op 15 min lopen van metro 8 en in half uur via de metro in het centrum. Aardig personeel en ook gunstig gelegen om van hieruit naar bv Disney te gaan(30 min).

Verder makkelijk met parkeergarage, lift en wifi.

leuk hotel maar , !!!!!

louis_gabreels
    17-8-2012

Wij boekten dit hotel , vanwege de parkeer plaats. Voor 6 euro p/d een parkeerplaats in de ondergrondse garage

Ontvangst receptie allervriendelijks. spreken hun talen. . Wij waren hier in augustus met 28 gr. aangezien er geen airco is , zijn de kamers dan wel erg benauwd. Het grote minpunt van alles zijn de bedden. Het schijnt zo te zijn dat alles kamers voorzien zijn van een soort opkapbed /bedbank. Als je het bed opklapt dan kun je tenminste met 2 stoelne en een tafeltje zitten. Laat je het bad staan is dat bijna niet mogelijk. Wat andere schreven over het kraken van de bedden moeten wij geheel ondersteunen. we hebben de laatste nacht de matras maar van het bed gehaald en op de grond verder geslapen. Al met al niet zo'n fijne ervaring. Verder is de afstand naar metrolijn 8 inderdaad maar 10 min. lopen en 15 min. met dezelfde metro naar o.a station Bastille , alwaar je zo de Marais in loopt en vabdaar verder het centrum in kunt.

prima kwaliteit/prijs verhouding

Hollander
    18-7-2012

De accommodatie ligt op een makkelijk te bereiken plek (naast een best western hotel) vanaf de snelweg. De metro is dichtbij (niet meer dan 10 minuten lopen) waarvanuit je heel Parijs kunt bezoeken.

Schuin tegenover is een kleine supermarkt, maar als je even verder doorloopt kom je in een straatje met prima restaurants en verderop nog meer supermarkten.

De Kamer/studio was wat klein voor 2 personen, Het bed is een bedbank maar sliep prima. Er was een kleine maar complete keuken aanwezig. De badkamer was top, zeer ruim en prima voorzien van handoeken ed. Indien ze bij het schoonmaken niet genoeg handoeken neerleggen gewoon even vragen bij de receptie, ze helpen je graag.

Enig mogelijk negatieve punt is als je de ramen openzet kun je de snelweg horen. Is eigenlijk meer een achtergrond geluid.

De auto kun je voor ongeveer E6 per dag in de ondergrondse garage neerzetten. Staat hij prima en relatief veilig

Voor weinig geld (E220) drie overnachtingen voor 2 personen. Prima.

Super!

Elske123
    1-5-2012

Bij aankomst werden we meteen goed ontvangen, vriendelijk receptie-personeel die je graag willen helpen. We kregen een sleutel en mochten meteen parkeren in de parkeergarage van het hotel. De kamer was heel schoon en netjes. De bedbank met onderschuifbed was gewoon prima, ik weet niet waarom er daar over gezeurd word. Er was ook genoeg ruimte en in het keukentje waren we van alles voorzien. Er zat zelfs een kleine vaatwasmachine in. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat wij in het appartement ons ontbijt maakte. Vlakbij het hotel was er ook een bakker. De metro ligt op ongeveer een kwartiertje lopen vanaf het hotel, in een leuke wijk. Naar de metro ligt een leuk winkelstraatje. Al met al waren wij zeer tevreden over dit hotel!

St. Maurice scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews