Hotel Formule 1 Saint Denis centre Basilique

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

zeer toereikende slaapplek

rrl
28-11-2013

12, 13 en 14 november heb ik voor 3 optredens van Bob Dylan in de Grand Rex in deze F1 geslapen. Het zit aan de betere kant van de F1-schaal, je kan het verregaand uitgewoond treffen maar deze was zo te zien redelijk nieuw of het gedeelde sanitair is recent vervangen. Ik zit graag in F1's want alles is zodanig op efficiency gebouwd en ingericht dat in de kamer ieder hoekje elke dag wordt schoongemaakt en het automatisch schoonmaaksysteem zorgt er elk uur voor dat de gedeelde ruimtes schoon blijven. Doordeweek, dus volledig afgeladen met bouwvakkers en installateurs uit de provincie die een klus in Parijs hebben. Maar die gaan om een uurtje of 6 aan de slag en dan lig ik nog op 1 oor. Het bekende ontbijt, croissant, baguette en andere broodwaren met zoet beleg en grote koppen koffie. Alles zeer toereikend. Het hotel wordt gerund door een Noordafrikaanse familie en die doen dat naar behoren, kan geen tekortkomingen melden op dit vlak. St Denis is een buurt in opkomst (verder bij TIPS)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Formule 1 Saint Denis centre Basilique in St. Denis , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Formule 1 Saint Denis centre Basilique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Formule 1 Saint Denis centre Basilique scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.