Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis

Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis
8,4

11 tips over Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis

Jahnjahn, 24-2-2014
Plof de auto in de garage en ga er op uit met de Metro; een dagkaart of Paris Visite kaart.
jeannette, 26-12-2013

Wij waren er 3 dagen en hebben gebruik gemaakt voor de volwassenen van een Paris visite pas. Deze kost voor 3 dagen Euro 23,40 en dan kan je onbeperkt de metro in en uit. Ook krijg je korting bij diverse atracties/bezienswaardigheden. Voor jongeren tot en met 26 jaar koop je elke dag een kaartje voor Euro 3,65 en daarmee kunnen ze ook onbeperkt door Parijs met de metro.

Je kan ook een carnet met 10 kaartjes kopen voor Euro 13,70.

Mandy, 5-12-2013
Metrostation ligt op 5 min lopen van het hotel (carrefour Pleyel), neem de metro naar Champs Elysees en je kunt meteen op de HoHo bus stappen door Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard By Marriott Paris Saint Denis voor je op een rij gezet:

Columbus, 11-8-2013
Waarom nog de metro nemen? Om meer te zien, pak gewoon de taxi van/ naar het hotel. Vanaf het Louvre waren we ongeveer € 25,- elke keer kwijt. Let op dat je geen taxi neemt met hele donkere achterruiten. Neem de comfortabelste.
jon00419, 8-8-2013
Metro om de hoek en je reist heel Parijs door.
jon00419, 7-8-2013
Met de metro in no time in Parijs en heel erg makkelijk reizen met de subway.

rico, 22-7-2013
Thuis voorbereiden met kaarten en dan Parijs verkennen met de metrokaart in de hand.
rico, 22-7-2013
Voor ons was het de 1e keer Parijs. Thuis wat plattegronden printen. Vervolgens een schema maken wat je wil zien. Dan de metro kaart ernaast leggen en een mooi reisplan maken. Met de kaart van de metro in de hand, kom je door het ganse land (parijs dus)
K.Staalman, 23-4-2013
Het blijft een open deur maar let op je spullen ......niet alleen in de Metro maar overal
N, 11-3-2013
Kijk voor aanbiedingen waar het ontbijt en de parkeerplaats in de parkeergarage bij zitten. Dat scheelt een hoop geld.