Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis

Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard By Marriott Paris Saint Denis voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis in het Nederlands

Goed hotel voor weekend parijs

Miranda
16-10-2017

Prima hotel. Plus punten zijn de prima ligging. Metro is twee minuten lopen. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Prima bedden alles netjes en verzorgd. Min puntje was dat het ontbijt buffet niet alle dagen frequent werd bijgevuld

Jammer

Jeannette
27-10-2016

Goed : De ligging om met de auto vanuit Nederland aan te komen rijden is perfect. Ook het gratis parkeren onder het hotel is ideaal. Ligt niet in zo'n aansprekende buurt, maar metrostation op loopafstand en in 20 minuten in centrum Parijs.

Slecht: Geen gratis wifi (en dat voor een 4-sterrren hotel).

Het was mijn vierde keer dat ik in dit hotel verbleef, alleen vond ik het ontbijt erg achteruit gegaan. Je moet om zeven uur aan het ontbijt anders is er om negen uur niets meer en aanvullen doen ze niet. Ontbijt was zeer matig en weinig en niet een hotel met 4 sterren waardig en er lag alleen stokbrood waar iedereen met zijn handen aan zat om te snijden wat ik niet erg hygiënisch vond. Ik twijfel of ik nog een vijfde keer kom.

Zeker voor herhaling vatbaar!

M. Otte
26-1-2016

Net terug van een weekendje parijs met mijn partner. Echt super super netjes! Alles is schoon, de kamers zijn netjes en het personeel is onwijs vriendelijk. Ze helpen je bij al je vragen en helpen je ook met de plattegrond van Parijs om je weg wijs te maken in wat handige routes zijn en wat leuke plaatsen (minder toeristisch) zijn. Na aanleiding van de aanslagen in Parijs in November was ik best huiverig om naar Parijs te gaan maar dit is nergens voor nodig geweest. Bij aankomst werden we netjes gecontroleerd (ook de auto!) en bij iedere volgende binnenkomst in het hotel werd de controle weer uitgevoerd. Misschien vindt de een het wat overdreven maar ik voelde me hier erg veilig door. Ook de parkeer garage bij het hotel is super en ook goed beveiligd. In de rest van Parijs wordt je ook overal gecontroleerd. Metro op +/- 500 meter afstand en met paris visite kaart super goed te doen! Dit hotel is een echte aanrader en een eerst volgende keer verblijven wij hier zeker weer!

Aanrader!

Josien
10-8-2015

Vriendelijk personeel, zeer hulpvaardig en klantgericht. Mooie kamers, schoon en met airco. Wifi gratis in de lobby van het hotel. Het eten was goed en het hotel ligt dichtbij een metrostation waardoor je in 5 minuten in de binnenstad van Parijs bent. Een aanrader!

Prima hotel in een slechte wijk.

Jacqueline
5-5-2015

Mooi en schoon hotel met een fantastisch ontbijt. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt redelijk engels. Helaas ligt het hotel in een heel slechte buurt en is de metrolijn 13 altijd overvol met nogal ongure types.

prima hotel voor weekendje Parijs

info25495
15-2-2015

Prima hotel in buitenwijk gelegen, echter 300 meter van metrolijn 13 en met 20 in hartje Parijs. Bijna alles goed aan dit hotel, personeel spreekt prima Engels, minpuntje is beperkte dinerkaart en geen wifi op kamers. Omgeving is niet mooi. Erg handig dat er een parkeergarage onder het hotel is.

goede lokatie dicht bij metro

P. Moeling
6-8-2014

Geweldige uitgangsbasis voor 4 dagen Parijs. Metro op 300 m. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ruime kamer. Uitgebreid ontbijt en goed restaurant.

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Marije
3-6-2014

Prima hotel. het ligt afgelegen in een mindere wijk, maar het metrostation is zowat naast de deur. De bedden zijn groot en goed. De kamers zijn schoon en ruim. Badkamer ruim met goede douchekop. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: aanrader.

Perfect hotel en vriendelijk personeel

Glenn Messing
15-4-2014

Bedden erg goed, ruime slaapkamers, pakeergelegenheid onder het hotel (hadden wij inclusief, normaal 18 euro per dag) uitgebreid ontbijt, metro op 300 meter van het hotel (metro binnen zone 1 tot en met 3 dus 24 euro voor een 3 dagen pas), super vriendelijk engels sprekend personeel die je graag helpen je weg door parijs te vinden, aan de noordkant van parijs dus binnen 4 uur in het hotel vanaf Maastricht (vergeet de tolwegen niet aan te zetten op je navi, anders is het een klein uur langer!!) komen zeker nog eens terug!!!

Super hotel voor citytrip!

woudenbaard
11-3-2014

Super hotel voor bezoek aan de bezienswaardigheden in Parijs!

Zeer vriendelijk Engels sprekend receptie personeel. Afgesloten parkeergelegenheid direct onder het hotel met lift naar lobby en kamers. Goed ontbijtbuffet met verse producten.

Mooie kamers met fijne bedden, tv met BVN, strijkijzer koffie/thee, minibar (leeg), gratis kluisje. Internet op de kamer is tegen betaling, in de lobby gratis.

Metrostation in de straat op loopafstand (Carrefour pleyel lijn13). Binnen 15 a 20 minuten naar eifeltoren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis in St. Denis , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard By Marriott Paris Saint Denis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.