Hotel Campanile Par St Denis Centre

Hotel Campanile Par St Denis Centre

4.1Onvoldoende

Frankrijk, Ile de France, St. Denis

Op vakantie geweest naar Campanile Par St Denis Centre?

4.1Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Par St Denis Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Campanile Par St Denis Centre

• 2Shan31-07-2012

Nooit meer!

Ik heb nooit zo'n slecht hotel gezien. Het personeel, namelijk de vrouwelijke personeel is zeer onvriendelijk en onbeschoofd. Zij weten absoluut niet hoe zij met de klanten moeten spreken. Ze zijn heel ver van gastvrijheid en de onvangst van de klanten. Het ontbijt was ook eenvoudig voor die prijs. De sfeer was het hotel zeer slecht en de buurt was criminaal. Je hoort alleen maar de waarschuwingen van het personeel en de politie. Daarvoor wordt niks gedaan. Er is een gevaarlijke locatie vooral voor de vrouwen en de kinderen. Er is 's avonds niks te doen. Alles is dicht, de enige voordeel, de metro is heel dichtbij.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6J+M12-09-2011

Voldoende als je geen luxe verwacht

Hadden dit hotel geboekt via een veiling. Na alle horrorverhalen op de diverse beoordelingssite waren we wat ongerust over wat we zouden aantreffen. Maar.., als je niet teveel luxe verwacht en geen problemen hebt met een "buitenlandse" wijk, dan is dit best te doen. Ontbijt was zeer eenvoudig, maar croissantjes met jam en koffie heb je in ider geval. Kamer was groter dan verwacht en redelijk schoon. Bed was goed. Badkamer was ook oke. Metro station ligt tegenover hotelingang, dus straat oversteken en je bent binnen een kwartier bij bv. de eiffeltoren. Vlak bij hotel ligt een grote supermarkt( naast de metro ingang ) , waar je wat drinken en snacks kunt halen, want een hotelbar is er niet. Personeel is vriendelijk, gratis wifi.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Archie23-07-2011

Gunstige ligging v.a. Nederland

De ligging is gunstig, als men met eigen vervoer vanuit Nederland komt, want nog voor de drukke peripherique bevindt zich de afslag St.Denis Centre. Vervolgens kan je parkeren in de openbare parkeergarage "Basilique"voor 9 euro per 24u. hier hebben we tijdens ons 4 daagsverblijf de auto laten staan en geen vervelende gevolgen ondervonden. Uit de garage gekomen door de winkelpassage lopen en je staat in 2 minuten voor het hotel. Direct aan de overkant van de ingang is ook tevens de metro lijn 13 ingang, die ca.om de 7 minuten langs komt.(Halte St.Denis -Basilique) Het hotel is in een, overdag, levendige wijk, gelegen, naast het (grote)marktplein, waar ook de Basilique aan grenst.Er wonen in de wijk overwegend allochtone mensen (afrikaanse afkomst), maar wij hebben de sfeer als zeer ontspannen ervaren, niets mis mee. De officiele naam van het hotel is overigens te vinden onder PARIS-Nord Saint Denis Basilique/ Grand Stade en het is dat wij d.m.v. een veiling terecht gekomen, want zelf..

Gereisd met partner in juli 2011

• 2aart10-05-2011

geen aanrader

ligt in een buitenwijk van parijs, st denis, veel afrikanen, druk, geen parking, ja in de garage a 9 euro per dag, ruit ingetikt, niet gaan! kamers verlept, ontbijt pover.

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel Campanile Par St Denis Centre info