Géén boekingskosten

Le Parc des Roches

FrankrijkIle de FranceSt. Chéron (Essonne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Parc des Roches voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 87 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

87 Reviews over Le Parc des Roches

• 6Bont24-08-2022

Niet met eigen tent of caravan

Goede uitvalbasis om Parijs te bezoeken, paar kilometer van treinstation waar je de auto gratis kan parkeren. De trein rijdt in 55 minuten naar een metrostation in Parijs. Bij de receptie op de camping spreken ze amper Engels, het sanitair op de camping is om te huilen. De afvoer in de douches zat verstopt, wc stroomt over. Sanitair werd pas na 24 uur een keer schoongemaakt, maar zo beroerd dat we hebben geklaagd bij de receptie. Ze zouden de schoonmaakploeg er weer heen sturen, is ook gebeurd en afgestreept op de lijst. Alleen jammer dat dat het enige was dat ze hebben gedaan...... De camping is vooral gericht op de verhuur van chalets. De camping heeft een mooie ligging, je kunt hier mooie wandelingen maken en mountainbiken. Het restaurant op de camping was prima.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ingrid De Boer10-08-2021

Heerlijke camping

Wij hadden een 6 persoons caravan met airco en die was super. De caravan was haast als nieuw en netjes schoon. Het zwembad op het park is heel netjes en verwarmd wat echt een plus punt is. Park is voor iemand die slecht ter been is af te raden vanwege het heuvelachtige landschap. Verder was er bij ons in de groep nog 2x een 4 persoons caravan met airco gehuurd en hier was ook niets op aan te merken. Wij kregen het idee dat ze de camping sterk aan het opknappen waren en dat was ook al duidelijk te zien.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Marcel10-08-2021

slechte staat camping en mobil-homes

drukke Franse camping,veel lawaai.Accomodatie verouderd,slechte bedden en vieze douche.Zwembad was dicht door recente overstromingen.De sfeer is volks,idd al la Bakkkum,maar dan erger.

• 4Ilse11-08-2019

Nooit meer

Ruim Uur rijden vanaf Parijs en natuurlijk Disney. Park liet te wensen over mobile homes zijn niet afgetimmerd en bedrading en en gasflessen staan los buiten. Inventaris in de mobile homes is zeer minimaal niet eens een behoorlijke opscheplepel of broodplank, geen tv geen waterkoker. Entertainment zeer matig stelt weinig voor. Omgeving is ook weinig te beleven en ook niet bijzonder mooi. Enige voordeel een warm zwembad.

• 6Eetgelegenheden
  • 3Familie van Klinken09-08-2018

Voor ons nooit meer!

We hebben twee nachten overnacht op deze camping als tussenstop naar de Dordogne. We kwamen een kwartier voor sluiting aan bij de receptie en kregen een plattegrond mee met onze plek. Na veel zoeken bleek onze plek (waar een we caravan en een bijzettent op moesten zetten) een bosje te zijn achteraan een laantje met chalets. Geen elektriciteit, geen water in de buurt en geen mogelijkheid om te manoeuvreren. Terug naar de receptie, maar helaas die was gesloten. Gelukkig reed er een jongeman in een golfkarretje voorbij die we aan konden spreken. Hij ging het voor ons oplossen. Uiteindelijk mochten we kiezen uit wel acht mooie plekken. Helaas werkte in eerste instantie de elektriciteit niet. Het badhuis was vergane glorie: douches zonder douchekop, kranen waar geen water uit kwam, gelukkig werkte er hier en daar nog wat. We hadden van tevoren alles al betaald en dat was niet weinig.

• 1Fam R08-08-2018

Nooit meer

Komen hier voor de derde keer voor overnachting met caravan op doorreis Voorgaande jaren was het prima Paar jaar niet geweest en staan er nu weer voor één nacht Wat een verschrikking Super slechte receptie Slecht ontvangen en zeer slechte uitleg . Kunnen niet eens de camping op en af want er zijn geen pasjes meer voor de slagboom. Camping plaatsen zijn er bijna niet meer of zien er super slecht uit. Camping is ontzettend achter uit gegaan Rommelig eigenlijk een bende. Sanitair ziet er niet meer uit Erg jammer Gelukkig staan we hier maar één nacht maar wel voor de laatste keer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Fatima SALHI06-11-2017

bon séjour en général

point négatif, pas de wifi, pas de commerce, un seul restaurant pas beaucoup de choix et piscine enfant souvent pas chauffée

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Pascal COGNET06-11-2017

Camping agréable dans la forêt mais sans animation

La piscine n'est pas surveillé, résultat certains se baignent habillés et même en chaussures. Les emplacements sont mal indiqués mais quand on le signal, la réception nous répond qu'ils savent mais quand ils le signalent c'est comme pisser dans un violon..... L'accrobranche n'est pas sur place comme indiqué mais à 5mn en voiture du camping. Le camping n'est pas éclairé la nuit. Pas d'épicerie sur place, pas de pain.... Aucune info données par la réception sur le camping et les environs à notre arrivée.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 1CAROLINE FOBA06-11-2017

bel emplacement mais très mal organisé

jai aimé le cadre paradisiaque, mais le personnel est très mal organisé

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5NDEYE CISSE06-11-2017

pas de lumiere

il n'ya pas pas de lumière a partir de 22h . tout est obscure.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar