Camping Le Parc des Roches

3.3Onvoldoende

Frankrijk, Ile de France, St. Chéron (Essonne)

3.3Onvoldoende

86 reviews over Camping Le Parc des Roches

• 2019
    4Ilse11-08-2019

Nooit meer

Ruim Uur rijden vanaf Parijs en natuurlijk Disney. Park liet te wensen over mobile homes zijn niet afgetimmerd en bedrading en en gasflessen staan los buiten. Inventaris in de mobile homes is zeer minimaal niet eens een behoorlijke opscheplepel of broodplank, geen tv geen waterkoker. Entertainment zeer matig stelt weinig voor. Omgeving is ook weinig te beleven en ook niet bijzonder mooi. Enige voordeel een warm zwembad.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    3Familie van Klinken09-08-2018

Voor ons nooit meer!

We hebben twee nachten overnacht op deze camping als tussenstop naar de Dordogne. We kwamen een kwartier voor sluiting aan bij de receptie en kregen een plattegrond mee met onze plek. Na veel zoeken bleek onze plek (waar een we caravan en een bijzettent op moesten zetten) een bosje te zijn achteraan een laantje met chalets. Geen elektriciteit, geen water in de buurt en geen mogelijkheid om te manoeuvreren. Terug naar de receptie, maar helaas die was gesloten. Gelukkig reed er een jongeman in een golfkarretje voorbij die we aan konden spreken. Hij ging het voor ons oplossen. Uiteindelijk mochten we kiezen uit wel acht mooie plekken. Helaas werkte in eerste instantie de elektriciteit niet. Het badhuis was vergane glorie: douches zonder douchekop, kranen waar geen water uit kwam, gelukkig werkte er hier en daar nog wat. We hadden van tevoren alles al betaald en dat was niet weinig.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 1Fam R08-08-2018

Nooit meer

Komen hier voor de derde keer voor overnachting met caravan op doorreis Voorgaande jaren was het prima Paar jaar niet geweest en staan er nu weer voor één nacht Wat een verschrikking Super slechte receptie Slecht ontvangen en zeer slechte uitleg . Kunnen niet eens de camping op en af want er zijn geen pasjes meer voor de slagboom. Camping plaatsen zijn er bijna niet meer of zien er super slecht uit. Camping is ontzettend achter uit gegaan Rommelig eigenlijk een bende. Sanitair ziet er niet meer uit Erg jammer Gelukkig staan we hier maar één nacht maar wel voor de laatste keer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8van Ofwegen24-08-2017

Heerlijke rustige camping

Na een wat lastige start (onze reservering was niet doorgekomen)snel opgelost en een mooie mobile home gekregen die netjes en schoon was.Je moet wel van rust houden want je hebt daar geen tv, slechte wifi/4g.NL pratende Belg bij receptie(toffe gast) wat ook wel prettig was.Kortom:snap de slechte recenties absoluut niet,echt een aanrader.Lekker dicht bij Parijs!Alleen helaas alle winkels/restaurants in de buurt dicht ivm grote uittrek van de Fransen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Joyce23-08-2017

Prima te doen

• stacaravan is klein maar netjes en modern

• bedden goed

• douche is ook prima

• zwembad verwarmd

• speeltuin kids

• nl sprekend bij receptie

• brood bestellen voor volgende dag (1 stokbr 1,20)

• disneyland = 60 min rijden

• wel wat afgelegen, aantal kleine plaatsjes in de buurt

• veel schaduw plekken doordat campimg in bos is

• animatie in het frans

• het landje rondom stacaravan is geen gras maar een onkruid veld.

We zitten hier een week in het hoogseizoen voor 250 euro via touroperator, qua prijs kwaliteit echt super

• 8Staat v/h sanitair

• 6Mara18-08-2017

niet meer...

Plaats voor de caravan in donker hoekje, tegenover hangplek voor de jeugd. Gelukkig was de disco netjes om 23:00 afgelopen. Sanitair ver weg, vies en te weinig. Alles maakte een vervallen en smoezelige indruk. Geen wc papier op de toiletten. In het restaurant/snackbar was men wel vriendelijk en het zwembad was redelijk.

• 8Groeten uit Holland13-08-2017

Heerlijke week

Heerlijk gehad, accommodatie was prima en schoon. zwembad lekker warm 25 graden. Ruime plaatsen je staat niet zo precies naast je buren. ( beetje Bakkum idee lekker in de bossen). Vanaf de camping is Parijs makkelijk te bereiken Vanuit het dorp saint cheron rijd de trein naar het centrum. Ook een dagje Disney is prima te doen uurtje rijden met de auto. Spraken Nederlands bij de receptie altijd handig.

• 6Staat v/h sanitair

• 8davina30-07-2017

toffe reis gehad!

De camping werd overgenomen door een nieuwe manager en je merkt dat er verbeteringen aan de gang zijn. Het zwembad was proper en warm, het peuterbadje was wel koud. men is toiletten aan het bouwen wat wel een meerwaarde zal zijn. De stacaravan was modern en verzorgt met een overdekt terras en onze lag langs de bossen dus zalig stil. Het speelpleintje en tennis en basketbalvelden waren goed. Wasmachine en droogkast ook aanwezig, wel geen mogelijkheid om wasmiddel te kopen. Animatie hebben we niet meegedaan, maar ik denk dat die in het frans was, dus misschien moeilijker voor kleine kinderen. Op een uurtje van Disneyland, dus leuk voor een daguitstap. Aanrader voor stacaravan, misschien minder geschikt om je tent op te slaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Hardeman25-07-2017

Voor ons nooit meer!!

Deze camping is echt verwaarloosd, het ziet er allemaal erg onverzorgd uit. Deze camping bestaat voornamelijk uit stacaravans en een paar plekken waar je met een tent of caravan kan staan. De plekken liggen vol met stenen en het is allemaal erg hobbelig. Wij hadden een stacaravan gehuurd. Bij aankomst stond het afval van van onze voorgangers nog in het keukenkastje en lag er een vieze lepel in de gootsteen. Het zag er allemaal heel smoezelig uit en het rook heel erg naar gas....Nadat we hierover geklaagd hadden, hebben ze het, wel met de Franse slag, schoongemaakt en werd het gasprobleem ook opgelost. De plek waarop de caravan stond lag vol met grote stenen en uitstekende boomwortels, niet echt kindvriendelijk....Ook lagen er 2 grote slangen voor water en elektra dwars over de plek heen. Wij vinden dit absoluut geen aanrader, dus voor ons nooit meer!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Raymond22-08-2016

nog nooit op zo'n slechte camping gestaan!

op doorreis 1 nachtje willen kamperen met een koepeltentje. De toegewezen plek was een hobbelige grindplaat met scherpe plastic en metalen rommel erdoor (niet ideaal met kleine kids). Omdat we de haringen op geen enkele manier de "grond" in kregen hebben we bij de receptie een andere standplaats gevraagd. De alternatieve plekken waren niet beter en hebben de tent in verwachting van een onweersstorm maar vast gelegd met de, in grote hoeveelheid aanwezige brokken puin. Toiletgebouw was erg ver afgelegen van de plekken voor tenten en alle bewakingscamera's geven je niet echt een vakantiegevoel. Aan het eind van een dag in de auto zitten verlang je alleen maar naar een zwembad en dat was de enige reden om niet naar een andere camping te gaan zoeken. De prijs ten opzichte van kwaliteit voor de overnachting (en de vooraf betaalde) broodjes voor de volgende dag was daarnaast veel te hoog. Na heel veel jaren kamperen op veel verschillende plekjes is deze camping door ons bizar slecht ervaren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Camping Le Parc des Roches info