St. Chéron (Essonne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Chéron (Essonne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Chéron (Essonne)

eenzaam en verlaten

marion
    6-5-2010

prima camping voor bezoek aan parijs, Vlakbij het RER station. Je staat zonder overstappen binnen 40 minuten midden in Parijs! Sanitair wordt weinig gepoetst maar niet zo erg want wij waren een van de weinige kampeerders. We hadden op meer gerekend in de meivaknatie en zo dicht bij parijs. Helaas was er iets mis met de warmwatervoorziening van de douches; net niet koud genoeg om er niet onder te gaan. 's morgens voor brood naar de bakker in het dorp! Niets voor de kinderen: zelfs geen ping pong tafel (stond achter het hek van het gesloten zwembad)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010
St. Chéron (Essonne) scoort een 6,7 uit 10, op basis van 6 reviews