Onvoldoende

4 reviews over Camping De la Petite Source La Plage aux Champs in het Nederlands

1 woord: Mijden !

hoinjsz
30-8-2010

Laat ik met het postieve beginnen. De vrouw die ons ontving was aardig. Deze mensen die vast op deze camping staan (95%) zegt 'bonjour' als ze je passeren. Dan heb ik alle positieve dingen wel genoemd. Het trainingspakken gehalte van de vast gasten is erg hoog en ik had het idee dat ze er woonden. Het sanitair van het oude blok uit de jaren '50 mag de naam niet eens dragen en het nieuwere blok uit de jaren '70 krijgt een 2. Er wordt weinig schoongemaakt en wij hadden het idee dat we eerste waren dit jaar die het afwasgedeelte gebruikte. Het zal me niets verbazen wanneer er salmonela in die leidingen zit. En dit allemaal voor € 17,20

Conclusie: met een grote boog om deze camping heen er betere en goedkopere passanten camping in dit gebied

Gereisd Met partner in augustus 2010

Overnachtingscamping

Merle9988
24-5-2010

Camping bezocht als overnachtingscampng in mei. Enige voordeel van de camping is dat je er op eender welk moment kunt aankomen en weer vertrekken (slagbomen staan gewoon open), en dat ze vlak bij de autostrade ligt. Wij zijn aangekomen rond 22uur en weer vertrokken om 8uur. We hebben zelfs niemand van eigenaars of personeel gezien, we hebben zelf een plekje gekozen in het donker waar de caravan aan de auto kon blijven hangen Verder niets positiefs te melden. Camping staat vol met vervallen en onverzorgde staancaravans en huisjes. Doet allemaal een beetje verlaten en griezelig aan. Sanitair is dat woord zelfs niet waardig, brrrr. Wij komen hier alvast nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor max. 1 nacht op doorreis

fam koster
17-8-2009

Ligging centraal voor op doorreis. Erg slecht sanitair, sterk verouderd. Met name een camping voor vaste bewoners. We kregen een plaatsje direct bij de ingang. Aardig speeltuintje voor kleintjes en een tafeltennis. zwembad werd gevoed door riviertje. Wel oppassen met kleintjes, diverse gammele bruggetjes over stromende beek die voor kleintjes diep is! Dus maximaal voor 1 nacht!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Typische doorreiscamping

Fam. Stam
21-7-2009

We hadden deze camping gekozen omdat deze vlakbij de doorgaande route naar het zuiden zit (onder Parijs). We hebben er 1 nacht gestaan en slecht geslapen wegens een dorpsfeest :-) Het sanitair was bedroevend verouderd en niet schoon. Er is wel een kinderspeelplaatsje. We hebben het gevoel dat het een aflopende zaak is. De mevrouw was wel erg aardig. Ontzettend veel vaste bewoners waarbij veel kampeerplekken er verwaarloosd uitzien. Vlak bij onze plek stond een verrotte Peugeot met stuk geslagen ramen en geheel groen uitgeslagen. Maar zoals gezegd: het was voor 1 nacht, het gras was groen en de stroomvoorziening heeft gehaperd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Petite Source La Plage aux Champs in St. Arnoult en Yvelines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Petite Source La Plage aux Champs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping De la Petite Source La Plage aux Champs