Sorteren

Reviews over Sèvres

Perfecte uitvalsbasis

Erick
    14-11-2016

Hotel is een uitvalsbasis om Parijs te bezoeken.

Goede kamers met nette badkamer. Alleen erg warm en temperatuur niet in te stellen.

Ontbijtbuffet erg uitgebreid en vers.

Klein nadeel is dat de metro op 10 min lopen is. In de ochtend is dat niet erg maar als je laat terugkomt en het is donder is dat minder.

Al met al een fijn hotel met vriendelijke mensen en service.

Een goede keuze voor een bezoek aan Parijs

Isa
    26-5-2015

Dit hotel is een goed vertrekpunt, net buiten de grootste drukte van Parijs en dichtbij het metrostation. Wij boekten een standaardkamer, de kinderen beschikten over de slaapbank. De kamer was netjes, alle nodige comfort was aanwezig. De bedden liggen goed, er zijn voldoende kussens. De badkamer met douche is voldoende ruim, er is steeds warm water (niet onbelangrijk). Er is genoeg lekker ruikende zeep en shampoo (ecologisch) aanwezig.

Wij zijn 's avonds gaan eten in het restaurant. Er is een uitgebreide menukaart waarbij ook gedacht is aan the kids. Het eten was lekker. Er is een leuke speelhoek aanwezig.

Het personeel was vriendelijk. We werden goed onthaald, kregen voldoende informatie over het hotel, het metrosysteem en de bezienswaardigheden in de buurt.

's Morgens kregen we een lekker uitgebreid ontbijt in buffetstijl. Wat meer kan een mens wensen! Dus ik raad dit hotel zeker aan. Alle comfort is aanwezig, het personeel is vriendelijk en de kamer is netjes.

Wij zijn precies vorig jaar geweest en hebben we hier Ik f

Pei Lai
    2-2-2008

Wij zijn precies vorig jaar geweest en hebben we hier overnacht. Ik was eigenlijk best verrast hoe groot de badkamer niet was. Lekker bad en een grote spiegel! Was echt lekker ruim! Het uitzicht op de weg was wat minder maar verder geen last van gehad. Zover ik weet duurde het wel f met de bus voordat je in het centrum was.

Het ontbijt vond ik wel oke. een croisantje en een broodje. Je kreeg er sap en koffie, jam en boter. Dat vond ik wel jammer, zo weinig keus. Maar ook dat het soms alleen een croisantje was. Maar verder was het zeker wel top!

Ontbijt was zeer mager

Kraaikamp
    24-10-2007

Ontbijt was zeer mager. Werd op de derde dag beter. Op de eerste dag slechts één soort jam en één croissant en stokbrood.

Derde dag was er meer keuze.

Prima kamers, goed bijgehouden en de bedden zijn perfect!!

Relratje
    8-1-2007

Prima kamers, goed bijgehouden en de bedden zijn perfect!! Ruime badkamer met ligbad en het toilet in een aparte ruimte, ook een pluspunt!! Ontbijt viel ook mee voor een Frans ontbijt.

Al met al ontzettend genoten van onze reis!!!