Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche

Aparthotel
Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche

9 tips over Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche

hban, 26-2-2014

parkeren bij shoppingmall val d' europe (om de hoek) is gratis. broodjes zijn daar ook te krijgen en er is een grote supermarkt.

Met de metro naar het centrum (bv eiffeltoren ) 1 uur.

Sabrina Brouwer, 30-10-2013
Op de laatste dag naar Parijs geweest met de auto, geparkeerd midden in het centrum en koste 21 euro voor 7 uur!!! Altijd goedkoper als de tien en je kan rechtstreeks naar huis zonder dat je eerst weer met de trein naar de auto hoeft.
Ron Rouschen, 29-10-2013
Groot winkelcentrum 300 meter lopen. Prima restaurants in centrum

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche voor je op een rij gezet:

zonnetje07, 6-8-2013
Ideaal voor een bezoek aan Parijs, Disneyland en het winkelcentrum Val d'Europe . Neem wel een waterkoker en genoeg handdoeken mee/
nancybecquart, 21-2-2013
Haal zelf u ontbijt bij de bakker de winkels zijn dichtbij
jovanka_tehupuring, 10-9-2012
Lekker hapje eten? Ga naar http://lagape-cafe.com! Leuke, vlotte bediening, heerlijk eten en leuke, hippe muziek!

Sarah, 1-5-2012
Met bus 50, om de hoek kan je gratis naar Disney! Terugweg wel op de vertrektijd letten, wij moesten 1,5 uur wachten tot we terug konden.
Kurt, 7-1-2012

Boeken via vakantieveilingen.nl

En tickets van eurodisney op voorhand bestellen.

Ardesch, 5-1-2012

- koop toegangskaarten voor Disneyland vooraf in NL met vaste datum (is veel goedkoper dan ter plaatse betalen)

- ga met de trein naar Disney (enkeltje 1,75 Euro volwassenen, kinderen 0,85 Euro); zijn zogenaamde tickets for Paris Region; te kopen in de automaat op het station